Znani twórcy internetowi w nowej kampanii InPost
Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń to tylko część influencerów, którzy uczestniczyli w kampanii InPost z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów w Polsce. Twórcy zachęcali internautów w mediach społecznościowych do udziału w konkursach. Promocji towarzyszyła również akcja charytatywna. Za koordynowanie działań w ramach kampanii i dobór influencerów odpowiadała agencja GetHero.
Firma InPost postawiła dziesięciotysięczny paczkomat, który został ulokowany w stolicy Dolnego Śląska. Wydarzeniu towarzyszyła kampania, w której udział wzięli popularni twórcy internetowi w składzie: Poczciwy Krzychu (1,3 mln obserwujących), Magda Bereda (864 tys.), Gimper (524 tys.), Ania Wendzikowska (456 tys.), Kaja Soboń (366 tys.), Paula Jagodzińska (342 tys.), Agata Es (214 tys.), Ania Bardowska (202 tys.), Oliwia Szymańska (95,7 tys.) i Bracia (24,5 tys.). W ramach współpracy trwającej od 7 do 14 grudnia influencerzy na swoich kanałach organizowali konkursy, w których internauci mogli wygrać upominki kojarzące się z danym twórcą. Kampanii towarzyszyła również akcja charytatywna, w ramach której z okazji postawienia dziesięciotysięcznego Paczkomatu, InPost przekaże najnowsze konsole Xbox Series X wraz z grą Just Dance 2021 10 domom dziecka wskazanym przez twórców, którzy wzięli udział w kampanii.
Akcja z udziałem influencerów miała na celu rozprzestrzenienie informacji o dziesięciotysięcznym Paczkomacie, który 6 grudnia stanął we Wrocławiu. To dwa razy więcej niż placówek Poczty Polskiej, dlatego warto podkreślić tę liczbę. Twórcy współpracujący przy kampanii, oprócz organizowania konkursów w komunikacji na swoich kanałach, podkreślali sukces firmy InPost oraz najważniejsze zalety Paczkomatów: nowoczesność, wygodę użytkowania i bezpieczeństwo – zarówno dla nas, jak i dla środowiska. Kampanii towarzyszyła również akcja charytatywna, w której razem z firmą InPost wywołaliśmy uśmiechy na twarzach dzieci z domów dziecka, obdarowując je cennymi prezentami - mówi Agata Węckowska, Team Leader i Senior Project Manager.
Za koordynowanie działań podczas kampanii oraz wybór influencerów odpowiadała agencja GetHero specjalizująca się w influencer marketingu.
w GetHero.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.