Komunikaty PR

Znani twórcy internetowi w nowej kampanii InPost

2020-12-16  |  10:00
Biuro prasowe

Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń to tylko część influencerów, którzy uczestniczyli w kampanii InPost z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów w Polsce. Twórcy zachęcali internautów w mediach społecznościowych do udziału w konkursach. Promocji towarzyszyła również akcja charytatywna. Za koordynowanie działań w ramach kampanii i dobór influencerów odpowiadała agencja GetHero.

Firma InPost postawiła dziesięciotysięczny paczkomat, który został ulokowany w stolicy Dolnego Śląska. Wydarzeniu towarzyszyła kampania, w której udział wzięli popularni twórcy internetowi w składzie: Poczciwy Krzychu (1,3 mln obserwujących), Magda Bereda (864 tys.), Gimper (524 tys.), Ania Wendzikowska (456 tys.), Kaja Soboń (366 tys.), Paula Jagodzińska (342 tys.), Agata Es (214 tys.), Ania Bardowska (202 tys.), Oliwia Szymańska (95,7 tys.) i Bracia (24,5 tys.). W ramach współpracy trwającej od 7 do 14 grudnia influencerzy na swoich kanałach organizowali konkursy, w których internauci mogli wygrać upominki kojarzące się z danym twórcą. Kampanii towarzyszyła również akcja charytatywna, w ramach której z okazji postawienia dziesięciotysięcznego Paczkomatu, InPost przekaże najnowsze konsole Xbox Series X wraz z grą Just Dance 2021 10 domom dziecka wskazanym przez twórców, którzy  wzięli udział w kampanii.

Akcja z udziałem influencerów miała na celu rozprzestrzenienie informacji o dziesięciotysięcznym Paczkomacie, który 6 grudnia stanął we Wrocławiu. To dwa razy więcej niż placówek Poczty Polskiej, dlatego warto podkreślić tę liczbę. Twórcy współpracujący przy kampanii, oprócz organizowania konkursów w komunikacji na swoich kanałach, podkreślali sukces firmy InPost oraz najważniejsze zalety Paczkomatów: nowoczesność, wygodę użytkowania i bezpieczeństwo – zarówno dla nas, jak i dla środowiska. Kampanii towarzyszyła również akcja charytatywna, w której razem z firmą InPost  wywołaliśmy uśmiechy na twarzach dzieci z domów dziecka, obdarowując je cennymi prezentami - mówi Agata Węckowska,  Team Leader i Senior Project Manager.

Za koordynowanie działań podczas kampanii oraz wybór influencerów odpowiadała agencja GetHero specjalizująca się w influencer marketingu.


w GetHero.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy OSOBOWOŚCI sceny artystycznej - Marcin Muszyński i Lewitująca Doda Biuro prasowe
2024-04-18 | 01:00

OSOBOWOŚCI sceny artystycznej - Marcin Muszyński i Lewitująca Doda

Takie właśnie słowa padły ze sceny w poniedziałek 8 kwietnia w luksusowym hotelu Renaissance w Warszawie, gdzie odbyła się Gala „Osobowości i Sukcesy roku 2024”. Jakie sławy
Gwiazdy Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę
2024-04-15 | 09:46

Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę

INFORMACJA PRASOWA 12 Kwietnia 2024   Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę, tłum liczący 13 200 osób przybył, aby wysłuchać przesłania
Gwiazdy Gwiazdy, influencerzy oraz eksperci mówią jednym głosem: Sama Wybierz Samorząd.
2024-04-02 | 10:00

Gwiazdy, influencerzy oraz eksperci mówią jednym głosem: Sama Wybierz Samorząd.

Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów

Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.

Media

Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą

W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.