Zwyciężczyni Mrs. Poland International wyłoniona
W czwartek 20 kwietnia br. odbyła się gala konkursu Mrs. Poland International dla Kobiet Sukcesu. Ten prestiżowy, międzynarodowy projekt stworzony ponad 30 lat temu w USA skierowany do kobiet, które osiągnęły sukces zawodowy i osobisty został zorganizowany w Renaissance Warsaw Airport Hotel. Zwyciężczyni, Julia Kovalchuk, będzie reprezentować Polskę w konkursie w Stanach Zjednoczonych podczas Mrs. International. Na gali pojawiło się wiele osobistości ze świata showbiznesu, m.in. Ida Nowakowska, Krzysztof Ibisz, Cleo, Daniel Qczaj, Joanna Moro i nie tylko.
W pierwszej edycji konkursu wzięły udział kobiety z różnych części Polski, które mają na swoim koncie wiele osiągnięć zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Uczestniczki miały okazję zaprezentować się na scenie w kilku odsłonach, m.in. stroju narodowym, fitness, wieczorowym oraz Biznes Lady w formie video prezentacji mówiącej o swojej karierze zawodowej. Każda z uczestniczek otrzymała koronę, ale to Julia Kovalchuk jako zwyciężczyni Mrs. Poland International będzie reprezentować nasz kraj podczas lipcowego konkursu w USA.
W jury konkursu zasiadły osoby ze świata showbiznesu: Ida Nowakowska, Daniel Qczaj, Joanna Moro i Karolina Woźniak, a także biznesu: Robin Towle Mrs. International (USA), Victoria Faynblant Mrs. International (Ukraina), Beata Drzazga, Alex Gorbachev, Marcin Andrzejewski, Izabela Bieńkowska i Mariusz Pujszo. Prowadzącym galę był Krzysztof Ibisz, a Cleo uświetniła wieczór wspaniałym występem muzycznym.
Na gali pojawiło się również wiele gwiazd, tj.: Monika Richardson, Laura Samojłowicz, Iwona Węgrowska, Kasia Nova, Patrycja Wieja, Tomasz Iwan.
- Cieszę się, że w tym roku udało nam się pokazać wspaniałe Kobiety Sukcesu mieszkające w Polsce. Wszystkie Panie zaprezentowały się znakomicie i każda zasługiwała na zwycięstwo. W tym roku jednak Polskę będzie reprezentować Julia Kovalchuk, jako Mrs. Poland International. Wszystkim uczestniczkom gratuluję. Pamiętajmy, że kobiety mają wielką moc i mogą być inspiracją dla innych pań, by nie obawiały się walczyć o swoje marzenia – mówi dyrektor konkursu Iana Lutska oraz posiadaczka tytułu Mrs. Ukraine International 2017.
Partnerami generalnymi konkursu byli Lexus Żerań, Renaissance Warsaw Airport Hotel, Leo Beauty Clinic i Dr. Spiller, a partnerami oficjalnymi Qczaj Natura i KinaDs. Pozostałymi sponsorami byli: Colibra, O'Wino, Jest Taki Dzień, Dance Family, Fit For Face, Sensual Spa, Miolli, Milo Home, Via Aroma, Krasivo Project, Dekoria, U' Smiech.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.