Zwyciężczyni Mrs. Poland International wyłoniona
W czwartek 20 kwietnia br. odbyła się gala konkursu Mrs. Poland International dla Kobiet Sukcesu. Ten prestiżowy, międzynarodowy projekt stworzony ponad 30 lat temu w USA skierowany do kobiet, które osiągnęły sukces zawodowy i osobisty został zorganizowany w Renaissance Warsaw Airport Hotel. Zwyciężczyni, Julia Kovalchuk, będzie reprezentować Polskę w konkursie w Stanach Zjednoczonych podczas Mrs. International. Na gali pojawiło się wiele osobistości ze świata showbiznesu, m.in. Ida Nowakowska, Krzysztof Ibisz, Cleo, Daniel Qczaj, Joanna Moro i nie tylko.
W pierwszej edycji konkursu wzięły udział kobiety z różnych części Polski, które mają na swoim koncie wiele osiągnięć zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Uczestniczki miały okazję zaprezentować się na scenie w kilku odsłonach, m.in. stroju narodowym, fitness, wieczorowym oraz Biznes Lady w formie video prezentacji mówiącej o swojej karierze zawodowej. Każda z uczestniczek otrzymała koronę, ale to Julia Kovalchuk jako zwyciężczyni Mrs. Poland International będzie reprezentować nasz kraj podczas lipcowego konkursu w USA.
W jury konkursu zasiadły osoby ze świata showbiznesu: Ida Nowakowska, Daniel Qczaj, Joanna Moro i Karolina Woźniak, a także biznesu: Robin Towle Mrs. International (USA), Victoria Faynblant Mrs. International (Ukraina), Beata Drzazga, Alex Gorbachev, Marcin Andrzejewski, Izabela Bieńkowska i Mariusz Pujszo. Prowadzącym galę był Krzysztof Ibisz, a Cleo uświetniła wieczór wspaniałym występem muzycznym.
Na gali pojawiło się również wiele gwiazd, tj.: Monika Richardson, Laura Samojłowicz, Iwona Węgrowska, Kasia Nova, Patrycja Wieja, Tomasz Iwan.
- Cieszę się, że w tym roku udało nam się pokazać wspaniałe Kobiety Sukcesu mieszkające w Polsce. Wszystkie Panie zaprezentowały się znakomicie i każda zasługiwała na zwycięstwo. W tym roku jednak Polskę będzie reprezentować Julia Kovalchuk, jako Mrs. Poland International. Wszystkim uczestniczkom gratuluję. Pamiętajmy, że kobiety mają wielką moc i mogą być inspiracją dla innych pań, by nie obawiały się walczyć o swoje marzenia – mówi dyrektor konkursu Iana Lutska oraz posiadaczka tytułu Mrs. Ukraine International 2017.
Partnerami generalnymi konkursu byli Lexus Żerań, Renaissance Warsaw Airport Hotel, Leo Beauty Clinic i Dr. Spiller, a partnerami oficjalnymi Qczaj Natura i KinaDs. Pozostałymi sponsorami byli: Colibra, O'Wino, Jest Taki Dzień, Dance Family, Fit For Face, Sensual Spa, Miolli, Milo Home, Via Aroma, Krasivo Project, Dekoria, U' Smiech.
![Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_432658487,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!
![Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?](/files/_uploaded/glownekonf_1925970056,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.