Komunikaty PR

Gwiezdny weekend w Promenadzie! Przeżyj kosmiczną przygodę z ulubionymi bohatera

2024-01-18  |  15:20
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Zwalcz Ciemną Stronę mocy razem z dzielnymi jedi! Już 27 i 28 stycznia w warszawskiej Promenadzie odbędzie się Gwiezdny Weekend z LEGO® Star Wars™! Na wszystkich fanów czeka niezapomniana kosmiczna przygoda z Wielką Planetą LEGO® i stanowiskami z klockami LEGO® Star Wars™ do budowania statków kosmicznych. W każdej ze stref na uczestników czekać będą ciekawe aktywności oraz wiele nagród!


Zakończ ferie w towarzystwie bohaterów ulubionej filmowej sagi! Już 27 i 28 stycznia w warszawskim centrum handlowym Promenada odbędzie się Gwiezdny Weekend rodem z uniwersum George’a Lucasa i LEGO®. Podczas wydarzenia odwiedzający galerię będą mogli skorzystać z wielu stref tematycznych i wziąć udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.

Dla uczestników Gwiezdnego Weekendu przygotowano Port Kosmiczny z Wielką Planetą LEGO® oraz stanowisko do budowania z klockami LEGO® STAR WARS™. Architekci najlepszych statków kosmicznych co godzinę będą mieć szansę na zwycięstwo w zawodach na najlepsze konstrukcje! Na zwycięzców czekają m.in. zestawy LEGO® Star Wars™ oraz plakaty i dyplomy! Chętni będą mogli również sprawdzić się w budowie wielkich figur LEGO® z ponad 20 000 elementów! Nad prawidłowym konstruowaniem czuwa animator-budowniczy! Dla najmłodszych przewidziano także specjalną strefę LEGO® DUPLO®.

W tematycznej strefie selfie uczestnicy będą mogli wykonać pamiątkowe zdjęcia z figurą LEGO® STAR WARS™ naturalnej wielkości! Do wspólnych fotografii zachęcać będą także Mega Figury Mistrz Yoda™ (3,6 m. wys.) oraz Darth Vader™ (4 m. wys.).

Strefa eventowa podczas gwiezdnego weekendu 27 i 28 stycznia dostępna będzie w godzinach
od 12.00 do 18.00 przy rotundzie, obok sklepu Peek&Cloppenburg. Strefa LEGO® DUPLO® czynna będzie od 11.00 do 19.00.

Więcej szczegółów na temat wydarzenia można znaleźć na stronie internetowej centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.