Halloween w Manufakturze - upiorrrna parada i bicie rekordu Polski!
Najstraszniejszy dzień w roku zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim masa atrakcji w Manufakturze – przed nami tematyczne wyzwania, bicie rekordu Polski w największej liczbie osób przebranych za wampiry, parada przebierańców, a także spotkanie z gościem specjalnym – youtuberem Jasperem.
Zamek strachów i foto spot
Amatorzy mocnych wrażeń nie muszą czekać do końca października – na rynek Manufaktury powrócił zamek strachów! Wsiądźcie do wagonika, który zabierze Was w podróż wśród najokropniejszych stworów i przekonajcie się, czy naprawdę umiecie utrzymać nerwy na wodzy! Wampiry, kościotrupy, zombiaki – którego upiorniaka spotkacie po drodze?
Zamek znajduje się w pobliżu kawiarni Starbuck’s. Bilet wstępu kosztuje 20 zł. Atrakcja jest czynna w godzinach 12-22 od poniedziałku do piątku i od 10 do 22 w weekendy i zostanie z nami aż do 4 listopada.
Dla tych, których nie lubią się bać, ale za to kochają jesieniarskie klimaty, Manufaktura ma coś specjalnego – tematyczną foto ściankę! Klimatyczne miejsce do zdjęć znajduje się w budynku galerii handlowej, na parterze od strony rynku. Pomarańczowe dynie, kolorowe liście, pajęczyny, miotły i czarownice już czekają, by cyknąć sobie z nimi fotkę!
Halloween z Jasperem
31 października będzie prawdziwie mrrroczny! Manufaktura przygotowała masę halloweenowych atrakcji dla młodszych i starszych łodzian.
W czwartek, o godzinie 16, rozpocznie się niesamowita zabawa ze znanym i lubianym Youtuberem pochodzącym z Łodzi – Kacprem Porębskim, znanym w sieci jako Jasper. Na scenie przed budynkiem galerii handlowej uczestnicy będą mieli szansę zmierzyć się z Jasperem w trzech halloweenowych wyzwaniach: robieniu kul do kąpieli, tworzeniu własnego bubble tea oraz makijażu z zamkniętymi oczami.
Po wyzwaniach spróbujemy ustanowić rekord Polski w największej liczbie osób przebranych za wampiry – kły w ruch, białe twarze, peleryna i jesteście gotowi! Zapominalscy lub Ci, którzy chcieliby podkręcić swoją straszną stylówkę mogą kierować kroki do specjalnych stoisk z charakteryzacją lub stanowiska przed drogerią Hebe, gdzie przez cały dzień makijażystki marki będą wykonywać upiorne charakteryzacje. Dla każdego uczestnika rekordu przewidziany jest darmowy przejazd w zamku strachów.
Tuż po rekordzie (około godz. 17.30) rozpocznie się halloweenowa parada na rynku Manufaktury – wszystkie gnijące panny młode, superbohaterowie, czarownice, kościotrupy i inne – mile widziani! Paradzie będzie towarzyszyła klimatyczna muzyka, a także animatorzy i szczudlarze w przebraniach. Dajcie się porwać najmroczniejszej imprezie w mieście!
Na zakończenie imprezy, o godzinie 18, odbędzie się też meet&greet z Jasperem – w małej rotundzie galerii handlowej (w pobliżu placu zabaw Machinarium).

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.