Komunikaty PR

Halloween w Manufakturze - upiorrrna parada i bicie rekordu Polski!

2024-10-29  |  17:10
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.57 MB )

Najstraszniejszy dzień w roku zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim masa atrakcji w Manufakturze – przed nami tematyczne wyzwania, bicie rekordu Polski w największej liczbie osób przebranych za wampiry, parada przebierańców, a także spotkanie z gościem specjalnym – youtuberem Jasperem.

Zamek strachów i foto spot

Amatorzy mocnych wrażeń nie muszą czekać do końca października – na rynek Manufaktury powrócił zamek strachów! Wsiądźcie do wagonika, który zabierze Was w podróż wśród najokropniejszych stworów i przekonajcie się, czy naprawdę umiecie utrzymać nerwy na wodzy! Wampiry, kościotrupy, zombiaki – którego upiorniaka spotkacie po drodze?

Zamek znajduje się w pobliżu kawiarni Starbuck’s. Bilet wstępu kosztuje 20 zł. Atrakcja jest czynna w godzinach 12-22 od poniedziałku do piątku i od 10 do 22 w weekendy i zostanie z nami aż do 4 listopada. 

Dla tych, których nie lubią się bać, ale za to kochają jesieniarskie klimaty, Manufaktura ma coś specjalnego – tematyczną foto ściankę! Klimatyczne miejsce do zdjęć znajduje się w budynku galerii handlowej, na parterze od strony rynku. Pomarańczowe dynie, kolorowe liście, pajęczyny, miotły i czarownice już czekają, by cyknąć sobie z nimi fotkę!

Halloween z Jasperem

31 października będzie prawdziwie mrrroczny! Manufaktura przygotowała masę halloweenowych atrakcji dla młodszych i starszych łodzian.

W czwartek, o godzinie 16, rozpocznie się niesamowita zabawa ze znanym i lubianym Youtuberem pochodzącym z Łodzi – Kacprem Porębskim, znanym w sieci jako Jasper. Na scenie przed budynkiem galerii handlowej uczestnicy będą mieli szansę zmierzyć się z Jasperem w trzech halloweenowych wyzwaniach: robieniu kul do kąpieli, tworzeniu własnego bubble tea oraz makijażu z zamkniętymi oczami.

Po wyzwaniach spróbujemy ustanowić rekord Polski w największej liczbie osób przebranych za wampiry – kły w ruch, białe twarze, peleryna i jesteście gotowi! Zapominalscy lub Ci, którzy chcieliby podkręcić swoją straszną stylówkę mogą kierować kroki do specjalnych stoisk z charakteryzacją lub stanowiska przed drogerią Hebe, gdzie przez cały dzień makijażystki marki będą wykonywać upiorne charakteryzacje. Dla każdego uczestnika rekordu przewidziany jest darmowy przejazd w zamku strachów.

Tuż po rekordzie (około godz. 17.30) rozpocznie się halloweenowa parada na rynku Manufaktury – wszystkie gnijące panny młode, superbohaterowie, czarownice, kościotrupy i inne – mile widziani! Paradzie będzie towarzyszyła klimatyczna muzyka, a także animatorzy i szczudlarze w przebraniach. Dajcie się porwać najmroczniejszej imprezie w mieście!

Na zakończenie imprezy, o godzinie 18, odbędzie się też meet&greet z Jasperem – w małej rotundzie galerii handlowej (w pobliżu placu zabaw Machinarium).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.