HATOR zaprezentuje swoje najnowsze akcesoria gamingowe na Poznań Game Arena
Poznańskie targi PGA to wspaniała okazja, aby podkreślić swoją obecność i pokazać się w środowisku graczy od najlepszej strony. Taką strategię obrał HATOR, który w tym roku zadebiutuje z najnowszymi produktami skierowanymi właśnie dla społeczności skupionej wokół gamingu.
Na stoisku będzie można zapoznać się z najnowszą linią bezprzewodowych zestawów słuchawkowych, które mają na nowo zdefiniować immersyjne doświadczenia dźwiękowe. Mowa tu o modelach HATOR Hypergang 3 Wireless oraz HATOR Phoenix 2 Wireless. Te nowoczesne headsety wspierane przez aplikację HATOR SyncHUB łączą w sobie świetną jakość dźwięku, elegancki design i niezrównaną wydajność, aby sprostać zróżnicowanym potrzebom współczesnych graczy.
Dla tych najbardziej wymagających
HATOR Hypergang 3 Wireless został zaprojektowany z myślą o elitarnych graczach. Zestaw oferuje wysokiej rozdzielczości dźwięk z minimalnym opóźnieniem oraz wydłużonym czasem pracy baterii, dzięki czemu idealnie sprawdzi się podczas długich sesji gamingowych. Certyfikacja Hi-Res & LDAC, hybrydowa redukcja szumów, dźwięk przestrzenny oraz funkcje śledzenia ruchów głowy, mają gwarantować wciągające doświadczenia na najwyższym poziomie.
Stylowy design i uniwersalność
Z kolei headset HATOR Phoenix 2 Wireless to uniwersalny zestaw słuchawkowy idealny dla casualowych graczy. Oferuje on wsparcie technologii Hi-Res & LDAC, odpinany i zintegrowany mikrofon, hybrydowy ANC, dźwięk przestrzenny, a także funkcję śledzenia głowy oraz personalizowane podświetlenie RGB. Wszystkie te rozwiązania mają sprawić, że słuchawki doskonale sprawdzą się zarówno podczas maratonów gamingowych, jak i w codziennym użytkowaniu.
„Włożyliśmy wiele wysiłku w opracowanie produktów, które wyznaczają nowy standard technologii peryferiów gamingowych. Nasza nowa seria łączy wysoką wydajność z atrakcyjną ceną, umożliwiając każdemu graczowi dostęp do sprzętu o doskonałej jakości i funkcjonalności. Nie możemy się doczekać, aby zaprezentować te innowacyjne rozwiązania na Poznań Game Arena”, powiedział Oleg Moroz, Chief Product Officer marki HATOR.
Uczestnicy tegorocznych targów Poznań Game Arena będą mogli odwiedzić stoisko HATOR w hali 5, stoisko 49 i osobiście przetestować produkty oraz porozmawiać z przedstawicielami marki.
Żródło: HATOR, PONIECKI.PR

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.