HATOR zaprezentuje swoje najnowsze akcesoria gamingowe na Poznań Game Arena
Poznańskie targi PGA to wspaniała okazja, aby podkreślić swoją obecność i pokazać się w środowisku graczy od najlepszej strony. Taką strategię obrał HATOR, który w tym roku zadebiutuje z najnowszymi produktami skierowanymi właśnie dla społeczności skupionej wokół gamingu.
Na stoisku będzie można zapoznać się z najnowszą linią bezprzewodowych zestawów słuchawkowych, które mają na nowo zdefiniować immersyjne doświadczenia dźwiękowe. Mowa tu o modelach HATOR Hypergang 3 Wireless oraz HATOR Phoenix 2 Wireless. Te nowoczesne headsety wspierane przez aplikację HATOR SyncHUB łączą w sobie świetną jakość dźwięku, elegancki design i niezrównaną wydajność, aby sprostać zróżnicowanym potrzebom współczesnych graczy.
Dla tych najbardziej wymagających
HATOR Hypergang 3 Wireless został zaprojektowany z myślą o elitarnych graczach. Zestaw oferuje wysokiej rozdzielczości dźwięk z minimalnym opóźnieniem oraz wydłużonym czasem pracy baterii, dzięki czemu idealnie sprawdzi się podczas długich sesji gamingowych. Certyfikacja Hi-Res & LDAC, hybrydowa redukcja szumów, dźwięk przestrzenny oraz funkcje śledzenia ruchów głowy, mają gwarantować wciągające doświadczenia na najwyższym poziomie.
Stylowy design i uniwersalność
Z kolei headset HATOR Phoenix 2 Wireless to uniwersalny zestaw słuchawkowy idealny dla casualowych graczy. Oferuje on wsparcie technologii Hi-Res & LDAC, odpinany i zintegrowany mikrofon, hybrydowy ANC, dźwięk przestrzenny, a także funkcję śledzenia głowy oraz personalizowane podświetlenie RGB. Wszystkie te rozwiązania mają sprawić, że słuchawki doskonale sprawdzą się zarówno podczas maratonów gamingowych, jak i w codziennym użytkowaniu.
„Włożyliśmy wiele wysiłku w opracowanie produktów, które wyznaczają nowy standard technologii peryferiów gamingowych. Nasza nowa seria łączy wysoką wydajność z atrakcyjną ceną, umożliwiając każdemu graczowi dostęp do sprzętu o doskonałej jakości i funkcjonalności. Nie możemy się doczekać, aby zaprezentować te innowacyjne rozwiązania na Poznań Game Arena”, powiedział Oleg Moroz, Chief Product Officer marki HATOR.
Uczestnicy tegorocznych targów Poznań Game Arena będą mogli odwiedzić stoisko HATOR w hali 5, stoisko 49 i osobiście przetestować produkty oraz porozmawiać z przedstawicielami marki.
Żródło: HATOR, PONIECKI.PR

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.