Heinz stworzył platformę wsparcia dla gastronomii – ruszył program lojalnościow

MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Marka Heinz, producent kultowych ketchupów i sosów, od lat ściśle współpracuje z lokalami gastronomicznymi w całej Polsce. Kolejnym krokiem w umocnieniu dotychczasowej współpracy, a także wsparciu branży gastronomicznej w trudnych czasach, jest stworzenie nowej platformy – Heinz Club 57, która działa na zasadach programu lojalnościowego, oferując uczestnikom różnego rodzaju benefity: zniżkowe, produktowe, promocyjne, a także wsparcie merytoryczne m.in. prawne.
Polska gastronomia składa się z ponad 76 tysięcy lokali, większość z nich to mikro i średnie przedsiębiorstwa, które powstały dzięki ogromnej pasji i zaangażowaniu właścicieli oraz managerów. Niestety, nie zawsze pasja przekłada się na realny zysk, szczególnie w tym roku, kiedy z powodu pandemii Koronawirusa branża doświadczyła ogromnych strat. Według Raportu Związku Pracodawców i Przedsiębiorców, „Ratujmy polskie restauracje” średnie obroty lokali gastronomicznych obniżyły się o około 10-15% względem statystyk sprzed roku. Wiele z nich, zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach, nie przetrwało tej próby – pozostałe wciąż walczą.
W związku z trudną sytuacją związaną z pandemią, w maju przeprowadziliśmy akcję „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, w której wsparliśmy lokale gastronomiczne, przekazując im za darmo nasze produkty. Duże zainteresowanie ze strony branży sprawiło, że zdecydowaliśmy się na przekształcenie platformy w stały program lojalnościowy – Heinz Club 57, który ma być wsparciem w prowadzeniu biznesu i budowaniu marki. Naszym priorytetem jest zagwarantowanie benefitów, które realnie pomogą restauracjom, zarówno od strony finansowej, jak i reklamowej czy prawnej.
- mówi Rafał Walendzik, Managing Director KraftHeinz w Polsce.
Jak to działa? Aby dołączyć do programu, wystarczy zalogować się na stronie www.club57.pl
i wypełnić formularz rejestracyjny. Każdy uczestnik programu, kupując produkty firmy Kraft Heinz Company i wprowadzając na platformę faktury z zakupów, otrzymuje 5% wartości faktury na kartę pre-paid lub 10% w postaci gratisowych produktów Heinz. Ponadto uczestnicy programu mają nieograniczony dostęp do porad specjalistów z zakresu prawa, podatków, marketingu i reklamy, przedstawionych w formie artykułów. W ramach programu organizowane będą również gry i konkursy, w których do wygrania będą działania komunikacyjne dla lokalu m.in. pozycjonowanie w Google czy reklamę OOH widoczną przez miesiąc w mieście, w którym znajduje się lokal gastronomiczny.
Wszelkie szczegóły dotyczące programu dostępne są na stronie www.club57.pl.

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.