Komunikaty PR

Heinz stworzył platformę wsparcia dla gastronomii – ruszył program lojalnościow

2020-07-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a

Marka Heinz, producent kultowych ketchupów i sosów, od lat ściśle współpracuje z lokalami gastronomicznymi w całej Polsce. Kolejnym krokiem w umocnieniu dotychczasowej współpracy, a także wsparciu branży gastronomicznej w trudnych czasach, jest stworzenie nowej platformy – Heinz Club 57, która działa na zasadach programu lojalnościowego, oferując uczestnikom różnego rodzaju benefity: zniżkowe, produktowe, promocyjne, a także wsparcie merytoryczne m.in. prawne.

Polska gastronomia składa się z ponad 76 tysięcy lokali, większość z nich to mikro i średnie przedsiębiorstwa, które powstały dzięki ogromnej pasji i zaangażowaniu właścicieli oraz managerów. Niestety, nie zawsze pasja przekłada się na realny zysk, szczególnie w  tym roku, kiedy z powodu pandemii Koronawirusa branża doświadczyła ogromnych strat. Według Raportu Związku Pracodawców i Przedsiębiorców, „Ratujmy polskie restauracje” średnie obroty lokali gastronomicznych obniżyły się o około 10-15% względem statystyk sprzed roku. Wiele z nich, zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach, nie przetrwało tej próby – pozostałe wciąż walczą.

W związku z trudną sytuacją związaną z pandemią, w maju przeprowadziliśmy akcję „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, w której wsparliśmy lokale gastronomiczne, przekazując im za darmo nasze produkty. Duże zainteresowanie ze strony branży sprawiło, że zdecydowaliśmy się na przekształcenie platformy w stały program lojalnościowy – Heinz Club 57, który ma być wsparciem w prowadzeniu biznesu i budowaniu marki. Naszym priorytetem jest zagwarantowanie benefitów, które realnie pomogą restauracjom, zarówno od strony finansowej, jak i reklamowej czy prawnej.

- mówi Rafał Walendzik, Managing Director KraftHeinz w Polsce.

Jak to działa? Aby dołączyć do programu, wystarczy zalogować się na stronie www.club57.pl
i wypełnić formularz rejestracyjny. Każdy uczestnik programu, kupując produkty firmy Kraft Heinz Company i wprowadzając na platformę faktury z zakupów, otrzymuje 5% wartości faktury na kartę pre-paid lub 10% w postaci gratisowych produktów Heinz. Ponadto uczestnicy programu mają nieograniczony dostęp do porad specjalistów z zakresu prawa, podatków, marketingu i reklamy, przedstawionych w formie artykułów. W ramach programu organizowane będą również gry i konkursy, w których do wygrania będą działania komunikacyjne dla lokalu m.in. pozycjonowanie w Google czy reklamę OOH widoczną przez miesiąc w mieście, w którym znajduje się lokal gastronomiczny.

Wszelkie szczegóły dotyczące programu dostępne są na stronie www.club57.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MSL GROUP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę

Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.

Gwiazdy

Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało

Podczas realizacji zdjęć do programu „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” w Grecji Jakub Rzeźniczak mieszkał w pokoju z Radosławem Majdanem. Ucieszyło go to, bo w wolnych chwilach mogli wymieniać swoje spostrzeżenia dotyczące aktualnej sytuacji w piłce nożnej. Miał też okazję się przekonać, czy mąż Małgorzaty Rozenek również jest perfekcyjnym panem domu. Niestety byłemu bramkarzowi zdarzało się chrapać, co przełożyło się na bezsenne noce Jakuba Rzeźniczaka.

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.