Komunikaty PR

HELIO - BAKALIE KAŻDEGO KIBICA!

2021-05-28  |  12:00

Wielkimi krokami zbliża się Euro 2021 z udziałem naszej reprezentacji! Gotowi do kibicowania? Koniecznie przygotujcie przekąski oczywiście te od HELIO! Bakalie Kibica to limitowana oferta HELIO dla wszystkich miłośników sportu i... bakaliowych przysmaków na pełne wrażeń wieczory przed TV!

Euro 2021 przed nami! To wielkie wydarzenie dla każdego prawdziwego kibica. Kto zwycięży? Każda minuta meczu może być tą najważniejszą, gdzie padnie GOOL!!, więc z uwagą kibicujmy ulubionym drużynom, często zagryzając przy tym sportowe emocje. Dlatego zanim usłyszymy pierwszy dźwięk gwizdka arbitra, warto wcześniej zaplanować przekąskowy skład i sięgnąć po smakowite BAKALIE KIBICA z limitowanej serii HELIO, które idealnie wpisują się w klimat piłkarskich rozgrywek! Główni rozgrywający w drużynie BAKALII KIBICA to mieszanka studencka HELIO oraz orzeszki ziemne solone, które zostały specjalnie powiększone, by każdy kibic poczuł się wygrany! Zobaczcie pełny, przekąskowy skład limitowanej serii HELIO na EURO 2021:

  • Mieszanka Studencka 300g + 20% GRATIS

  • Mieszanka Studencka 100g + 25% GRATIS

  • Orzeszki Ziemne solone 300g + 20% GRATIS

  • Orzeszki Ziemne solone 100g + 20% GRATIS

  • Nerkowce 300g + 20% GRATIS

  • Pistacje 300g + 20% GRATIS

  • Popcorn solony do mikrofalówki 3 sztuki w cenie 2

  • Popcorn maślany do mikrofalówki 3 sztuki w cenie 2

    tak smakowitym zestawem przekąsek HELIO można zasiadać do meczów Euro 2021!

    Mieszanka studencka to kompozycja różnego rodzaju wartościowych orzechów i rodzynek HELIO, której nikt się nie oprze, dlatego HELIO specjalnie powiększył opakowania! ;-)

    Orzeszki ziemne solone HELIO pasują do każdego rodzaju napojów i będą smaczną alternatywą dla słodyczy, podobnie jak pistacje i nerkowce HELIO, których również nie może zabraknąć podczas piłkarskich rozgrywek!

    Wszystkie BAKALIE KIBICA HELIO dostępne są w większych opakowaniach +20%, a nawet 25% GRATIS, by nie zabrakło nam przekąsek do zagryzania wielkich sportowych emocji, na które tak bardzo czekaliśmy ! :-)

    Świetną przekąską do chrupania w gronie rodziny i przyjaciół... i to nie tylko podczas EURO 2021 ;-), będzie także popcorn solony lub maślany HELIO, który przygotujemy w kilka minut w mikrofalówce, np. w przerwie meczu. Dzięki szczegółowo zaplanowanej akcji HELIO 3:2, możemy już dziś zrobić zapasulubionego popcornu na wszystkie rozgrywki EURO 2021, także na wakacje, kupując 3 sztuki w cenie 2!

    Zachęcamy wszystkich do wspólnego kibicowania razem z BAKALIAMI KIBICA HELIO!

    Życzymy pełnych wrażeń piłkarskich wieczorów, mnóstwo goli i niezapomnianych zwrotów akcji! Trzymamy kciuki za reprezentację Polski, która pierwsze spotkanie na Euro 2021 rozegra już 14 czerwca! Jesteśmy z Wami!! DO BOJU POLSKO!!!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.