Komunikaty PR

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

2024-12-19  |  11:27
Biuro prasowe

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie idealnie odpowiada na najnowsze trendy i pozostaje blisko współczesnego konsumenta, towarzysząc mu na co dzień.                        

Herbapol-Lublin już od 75 lat tworzy produkty oparte na składnikach pochodzących z natury - ziołach i owocach. Za firmą stoi więc niekwestionowane dziedzictwo, w postaci wiedzy i doświadczenia, a także zaufanie kilku już pokoleń konsumentów. – Autentyczność i naturalność – to kluczowe wyróżniki Herbapolu – mówi Anna Sambor, Dyrektor ds. Marketingu w Herbapol-Lublin S.A. – Jesteśmy dumni nie tylko z ogromnej rozpoznawalności naszej marki – zna ją 89% konsumentów, ale i więzi, którą udało nam się z nimi zbudować. Produkty Herbapolu towarzyszą im w ich codzienności, dostarczając nie tylko przyjemności i pysznego smaku, ale też budując poczucie bliskości z naturą, z której czerpiemy nasze surowce. Nasza marka, czerpiąc z tradycji, jest jednocześnie niezwykle innowacyjna, wyrazista i idealnie osadzona we współczesności. Nie tylko znamy najnowsze trendy, ale niejednokrotnie je wyprzedzamy, odpowiadając na potrzeby młodego, aktywnego konsumenta. Właśnie na tym przekazie zbudowaliśmy naszą nową platformę komunikacji „Herbapol. We współpracy z naturą.”

Pierwszą odsłoną tej platformy jest rozpoczęta właśnie kampania telewizyjna produktów dżemowych Herbapol. Przygotowany spot w dynamiczny, inspirujący sposób akcentuje pochodzenie składników, z których powstają dżemy Herbapol, a także wygodę i możliwości ich użycia na co dzień. Dżemy, konfitury i powidła Herbapolu to produkty z polskich, także regionalnych owoców, od marki, która jest synonimem jakości i zaufania. Niepowtarzalny smak, brak zbędnych dodatków i unikalność poszczególnych wariantów to gwarancja prawdziwej przyjemności z jedzenia. 

Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-17 | 14:30

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.