Akademia LEGO w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Ukochana bajka dzieci i dorosłych oraz najpopularniejsze klocki świata w jednej scenerii! Port Łódź w najbliższy piątek i sobotę (24 – 25 listopada) zaprasza do zabawy z klockami LEGO - tym razem w wyjątkowym klimacie Akademii Pana Kleksa. Na gości wydarzenia czekają strefy kreatywnego budowania z klocków, konkursy z nagrodami, mnóstwo radości i uśmiechu ze wspólnego tworzenia oraz dwumetrowa figura Pana Kleksa w całości wykonana z klocków LEGO! Wydarzenie jest bezpłatne.
LEGO i Akademia Pana Kleksa - razem! Taką niesamowitą atrakcję przygotował dla swoich małych i dużych gości Port Łódź. W najbliższy piątek (24 listopada) w godzinach 15:00 – 19:00 oraz sobotę (25 listopada) w godzinach 12:00 – 18:00 w Atrium Portu Łódź (obok sklepu IKEA) pojawi się najprawdziwsza Akademia LEGO pełna klocków LEGO! Nie zabraknie też oczywiście głównego bohatera z opowieści Jana Brzechwy – Profesora Ambrożego Kleksa, którego ponad dwumetrowa figura zbudowana z LEGO zagości w Porcie Łódź. W Akademii Pana Kleksa dostępne będą cztery strefy aktywności: konkursowa, wspólnego budowania, warsztatowa oraz strefa LEGO DUPLO przeznaczona dla najmłodszych dzieci. Będzie się działo!
AKADEMIA NA WESOŁO
Jak mali czytelnicy własnymi oczami widzą świat filmu „Akademia Pana Kleksa”? W strefie wspólnego budowania dzieci będą miały okazję budować z klocków LEGO kolejne elementy opowieści o bohaterach magicznej Akademii. Ograniczać będzie nas tylko wyobraźnia! A o wspaniałą wspólną zabawę zadbają profesjonalne animatorki i animatorzy przeniesieni wprost z bajkowej krainy.
POKAŻ, CO POTRAFISZ
Podczas dwóch dni zabawy na najmłodszych w Porcie Łódź czekać będą też konkursy z nagrodami. W Akademii Pana Kleksa lubimy eksperymentować! Co godzinę ogłoszony zostanie nowy tematyczny konkurs i hasło przewodnie. Uczestnicy zabawy będą tworzyć z klocków LEGO budowle, w których przedstawią własną wizję hasła, zadanego przez prowadzącego konkurs, wszystko oczywiście w klimacie Akademii Pana Kleksa! Najlepsze konstrukcje nagrodzone zostaną mini zestawami klocków LEGO. Na wszystkich uczestników zabawy czekać będą też „kleksowe” wodne tatuaże.
KREATYWNIE Z LEGO
Port Łódź przygotował również atrakcje dla najbardziej kreatywnych, małych budowniczych. W strefie warsztatowej na dzieci czekać będą stoiska, przy których z pomocą bohaterów z bajki o Panu Kleksie stworzą swoje własne zabawki zbudowane z klocków LEGO i innych potrzebnych akcesoriów. Tworzyć będziemy osobiste bransoletki przyjaźni, a także wykonamy swojego ulubionego bohatera LEGO.
KLEKSOWY ZAWRÓT GŁOWY
W Akademii Pana Kleksa bawimy się także wspólnie z rodzicami i budujemy wszystko, co tylko sobie wymarzymy! Do zabawy przez całe dwa dni wydarzenia w strefie swobodnego budowania Port Łódź zaprasza dzieci w wieku od 6 do 13 lat oraz maluchy (do 5 lat) z rodzicami i opiekunami. Specjalnie dla najmłodszych miłośników LEGO, pojawi się tu też basen wypleniony wielkimi klockami LEGO DUPLO, które pozwolą stworzyć dzieciom ich pierwsze budowle z klocków.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.