Komunikaty PR

Aktywne lato w Atrium Biała

2021-06-29  |  16:49
Biuro prasowe

Białystok to miasto z wakacyjnym klimatem. Doceń jego uroki i niezależnie od pogody weź udział w letnich atrakcjach zaplanowanych przez białostockie centrum handlowe. Od 1 lipca w Atrium Biała rusza „Lato w  mieście”, w ramach którego najmłodsi oraz dorośli podczas wakacji będą mogli skorzystać z różnych form rozrywki i wypoczynku w wolnym czasie. Wzorem ubiegłych lat, także w tym roku uruchomiona zostanie strefa plażowo-rekreacyjna z placem zabaw dla dzieci i bezpłatną wrotkarnią, do której zdążyli przyzwyczaić się już mieszkańcy Białegostoku.

 

Od 1 lipca Atrium Biała zaprasza na trzecią odsłonę akcji „Lato w mieście”. Na czas wakacji przy centrum handlowym, od strony molo, powstanie piaszczysta plaża z palmami. W zaaranżowanej strefie plażowo-rekreacyjnej do dyspozycji gości będą leżaki, a dla dzieci – plac zabaw. W lipcu i sierpniu czynna będzie także bezpłatna wrotkarnia z wypożyczalnią sprzętu (wrotek, kasków, ochraniaczy). Wrotkarnia wraz z wypożyczalnią czynne będą w godzinach 11:00 – 19:00. Jednocześnie na terenie galerii przez cały czas dostępny jest zewnętrzny ogródek gastronomiczny.

 

W ramach „Plaży pełnej atrakcji” w lipcowe i sierpniowe piątki i soboty zaplanowano dla dzieci i dorosłych mnóstwo atrakcji. W  każdy piątek lipca i sierpnia, w godz. 18.00-19.00, odbywać się będą warsztaty tańca dla dorosłych, a tuż po nich muzyczne wieczory na plaży.

 

W piątki, w dniach 2, 16 i 30 lipca, dobry nastrój zapewni gościom DJ -Chillout przy muzyce na żywo, natomiast wieczory 9 lipca i 23 lipca umilą występy kwartetu smyczkowego na żywo.

 

Równie ciekawie wygląda program sobotnich atrakcji w pierwszym miesiącu wakacji. W każdą sobotę odbywać się będą warsztaty tańca dla dzieci, zajęcia jogi, animacje i warsztaty dla najmłodszych, szkolenie psów oraz ekowarsztaty dla dorosłych. Natomiast w pierwszą i ostatnią sobotę lipca, w ramach letniej szkoły pomagania, prowadzone będą dla chętnych porady na temat pierwszej pomocy i ewakuacji. Również w tych dniach, w  ramach programu każda osoba rozważająca adopcję psa, będzie mogła wziąć udział w spotkaniu z czworonogami ze schroniska, odbywającym się pod hasłem „Psyjaciel od zaraz”.

 

Wszystkie atrakcje i zajęcia w ramach „Lata w mieście” są bezpłatne. Szczegółowy program „Plaży pełnej atrakcji” w  lipcu znajduje się na stronie: https://atrium-biala.pl/akcje/plaza-pelna-atrakcji-w-atrium-biala/ .

 

Dla stałych bywalców letnich aktywności przygotowano upominki. Za udział w zajęciach będzie można otrzymać retro torby wielokrotnego użytku, które sprawdzą się idealnie zarówno na plaży, jak i na zakupach. Zebranie 5 pieczątek za uczestnictwo w warsztatach i zajęciach uprawnia do odebrania torby po uprzednim zapisaniu się do newslettera w punkcie Informacyjnym w Atrium Biała, znajdującym się naprzeciwko Media Markt.

 

- Serdecznie zapraszamy mieszkańców, jak również turystów do odwiedzenia urokliwej części Białegostoku. Jak co roku udowodnimy, że lato w mieście nie musi być nudne. Chcemy urozmaicić mieszkańcom letni czas różnymi aktywnościami, m.in. dobrą rozrywką. Tegoroczny program prezentuje szeroki wachlarz tematyczny – od zajęć plastycznych, przez aktywności ruchowo-sportowe, zabawę czy muzykę, aż po praktyczne porady związane z  udzielaniem pierwszej pomocy czy wychowywaniem swojego pupila. Nowością w programie w tym roku jest „Psyjaciel od zaraz” – specjalny projekt adopcyjny, który pomaga psom ze schroniska znaleźć swój nowy dom. Wierzymy w to, że wśród naszych mieszkańców nie brakuje sympatyków czterech łap - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

 

W związku z aktualnymi obostrzeniami, organizator zadba o bezpieczeństwo gości oraz o zachowanie procedur chroniących ich zdrowie, aby mogli bezpiecznie uczestniczyć w wydarzeniu.

 

Wakacyjna akcja w Atrium Biała odbywa się już po raz trzeci, a patronat nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Białystok. „Lato w mieście” to jeden z projektów realizowanych przez białostockie centrum handlowe w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.

 

Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: http://atrium-biala.pl/https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.