Be Happy Museum w Atrium Reduta już otwarte
Wyjątkowe miejsce dla fanów Instagrama i selfie – Be Happy Museum – jest już otwarte w Atrium Reduta. Jest to jedyna w Warszawie, a czwarta w Polsce lokalizacja tego muzeum. Wielbiciele social mediów mogą w nim zrobić niezliczoną ilość zdjęć na tle barwnych autorskich scenografii. Karuzela z jednorożcami, oryginalny Harley Davidson czy wanna z kwiatową scenografią działają na wyobraźnię i inspirują. W tej kreatywnej przestrzeni można nie tylko organizować sesje fotograficzne, ale również kręcić teledyski czy też po prostu miło spędzić czas w sposób twórczy i niestandardowy.
To gratka dla fanów mediów społecznościowych, profesjonalnych twórców, a także rodzin z dziećmi czy grup znajomych. Niepowtarzalne scenografie z kultowymi donatami, ogromnymi słodyczami czy bajkowymi jednorożcami zachęcają do wykonania serii ujęć, a następnie udostępnienia ich w social media. W Be Happy Museum można także spędzić czas w pokojach iluzji, odrywając się od rzeczywistości na dłuższą chwilę.
- Kontynuujemy intensywny proces repozycjonowania Atrium Reduty. Chcemy dotrzeć z naszą ofertą również do młodego, wymagającego odbiorcy, poszukującego niestandardowych form rozrywki. Dlatego do grona naszych najemców dołączyło następne unikatowe miejsce na mapie stolicy – Be Happy Museum, gdzie dla fanów social media, ale także profesjonalnych twórców przygotowano wiele unikalnych scenerii. Mamy nadzieję, że nowa przestrzeń stanie się źródłem wielu inspiracji dla naszych gości – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.
Be Happy Museum w Atrium Reduta jest czynne od poniedziałku do soboty od 10.00 do 21.00, a także w niedziele od 10.00 do 20.00. Wystawę można zwiedzać po wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu na stronie internetowej muzeum, dzięki czemu zachowane są zasady reżimu sanitarnego. Odwiedzający zobowiązani są do dezynfekcji rąk przed wejściem oraz zasłaniania nosa i ust w trakcie wizyty. Maseczkę można zdjąć do zdjęcia, jeśli w pobliżu nie znajdują się inne osoby. Eksponaty oraz elementy narażone na dotykanie są na bieżąco czyszczone i dezynfekowane zgodnie z wewnętrznym harmonogramem. Na terenie Be Happy Museum może przebywać jednocześnie 45 osób. Lokal znajduje się na 1. piętrze.
Atrium Reduta od kilku miesięcy sukcesywnie wprowadza do swojej oferty handlowej kolejne marki. Pod koniec ubiegłego roku w warszawskiej galerii otwarto Str3fę Gr4cza x-kom, nowoczesny salon Sinsay o powierzchni niemal 1250 m2 oraz nowy lokal sieci RTV EURO AGD o powierzchni 1118 m2. Do grona najemców dołączyła także jedna z ulubionych marek Polaków – Pepco – z ofertą odzieży dla całej rodziny oraz produktów do domu.
Więcej szczegółów na temat wydarzeń oraz oferty Atrium Reduta można znaleźć na stronie: www.atrium-reduta.
Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel
Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław
Warsztaty fotograficzne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.