Komunikaty PR

Budujemy domki dla dzikich pszczół – Port Łódź zaprasza na kolejne eko warsztaty

2024-08-07  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Łódzkie Centrum Handlowe przy Pabianickiej 245 zaprasza na kolejne bezpłatne warsztaty w ramach rodzinnego cyklu zajęć edukacyjnych wspierających bioróżnorodność – Projekt Rośnij Dziko! W sierpniu, wspólnie z pasjonatem dzikiej przyrody, Piotrem "Sosną" Sosnowskim, uczestnicy zbudują domki dla dzikich pszczół. Warsztaty odbędą się w sobotę, 10 sierpnia o godz. 11:00 - tradycjnie w Sport Stacji.

Projekt Rośnij Dziko, organizowany przez Port Łódź, to inicjatywa skierowana do rodzin, które chcą aktywnie wspierać bioróżnorodność. Na najbliższych warsztatach, które odbędą się 10 sierpnia w godzinach 11:00-13:00, uczestnicy będą mieli okazję własnoręcznie zbudować domki dla dzikich pszczół. Te wyjątkowe konstrukcje, wypełnione rurkami trzcinowymi i nawierconymi kawałkami drewna jabłoniowego, staną się domem dla samotnych pszczół różnych gatunków.

Warsztaty poprowadzi Piotr Sosnowski, znany w sieci jako Sosna, który z pasją opowiada o dzikiej przyrodzie i jej ochronie. Uczestnicy będą mogli nie tylko nauczyć się budować domki dla pszczół, ale również później obserwować, jak te fascynujące owady zalepiają otwory w swoich nowych domach, używając do tego materiałów takich jak glina czy liście kwiatów.

Spotkanie odbędzie się w Sport Stacji, a liczba miejsc jest ograniczona do 20 osób (rodzic + dziecko liczą się jako jedna osoba). Aby wziąć udział w warsztatach, należy wcześniej zapisać się, wysyłając zgłoszenie na adres: sosnaisadzonki@gmail.com.

To doskonała okazja, aby w ciekawy sposób spędzić czas z rodziną i jednocześnie przyczynić się do ochrony dzikiej przyrody. Projekt Rośnij Dziko to wyjątkowa inicjatywa, która łączy edukację przyrodniczą z praktycznymi działaniami na rzecz środowiska. Zapraszamy do udziału i pomocy naszym latającym przyjaciołom!

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.