Canon głównym partnerem nowego programu TVN 7 o fotografii – „Perfect Picture"
Canon został głównym partnerem „Perfect Picture” – pierwszego w Polsce reality-show poświęconego fotografii, które w październiku zadebiutuje w jesiennej ramówce telewizji TVN 7. Marka dostarczyła produkcji aparaty fotograficzne, obiektywy, drukarki i kamery.
„Perfect Picture” ma przybliżyć widzom świat fotografii i pokazać, że dobre zdjęcia może robić każdy. Bohaterowie programu zmierzą się z zadaniami poświęconymi różnym dziedzinom fotografii, a każda z nich będzie wymagała innych umiejętności na planie. Każdy z ośmiu odcinków to inny temat przewodni, w ramach którego na uczestników czekają dwa zadania. Prace uczestników ocenią uznani eksperci z branży foto, a jury przewodzić będzie doświadczona fotografka, Zosia Promińska. W rolę prowadzącej program wcieli się z kolei aktorka i piosenkarka Patrycja Kazadi.
Marka Canon jest głównym partnerem „Perfect Picture”. W ramach współpracy firma dostarczyła uczestnikom aparaty fotograficzne i obiektywy z wielokrotnie nagradzanego systemu EOS R, które posłużyły do wykonania konkursowych zadań. Canon zapewnił produkcji także wysokiej klasy urządzenia drukujące: domowe drukarki MegaTank - PIXMA G640 oraz drukarkę do profesjonalnego druku fotografii - imagePROGRAF PRO-1000. Dopiero wydrukowane prace oceniać będzie jury, co pozwoli na oddanie pełnej głębi i emocji uchwyconych obrazów.
Ponadto Canon przekaże nagrody dla zwycięzcy programu. To wysokiej klasy sprzęt: aparat EOS R6 z obiektywem RF 24-105 mm, a także drukarka MegaTank PIXMA G640, która oprócz dokumentów drukuje zdjęcia w bardzo dobrej jakości. Dodatkowo każdy uczestnik kończący udział w programie otrzyma sprzęt Canon, który pomoże mu w dalszym rozwoju umiejętności fotograficznych.
W realizacji programu wykorzystywane są z kolei profesjonalne kamery Canon najnowszej generacji, z linii Cinema EOS: EOS C500 Mark II, EOS C300 Mark III oraz EOS C70.
Emisja pierwszego odcinka premierowej edycji „Perfect Picture” odbędzie się 7 października o godz. 19:30, a kolejne odcinki telewizja TVN 7 wyemituje co piątek, o tej samej porze. Polska jest trzecim krajem na świecie, w którym został zrealizowany program „Perfect Picture”.
Działania komunikacyjne projektu realizuje Komunikacja Plus PR. Obejmą bieżące informowanie o projekcie w mediach tradycyjnych oraz mediach społecznościowych.
![Fotoplastikon w Centrum Praskim Koneser. Zobaczysz w nim Warszawę z dawnych lat Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1803175336,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Fotoplastikon w Centrum Praskim Koneser. Zobaczysz w nim Warszawę z dawnych lat
![Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper](/files/_uploaded/glownekonf_125353949,w_282,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper
![W Fuzji bije wakacyjne serce miasta!](/files/_uploaded/glownekonf_1428049366,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
W Fuzji bije wakacyjne serce miasta!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.