Canon uruchamia nową platformę społecznościową „Canon Club”
Canon Europe pomaga twórcom ożywić swoją kreatywność za pomocą zdjęć, filmów oraz wydruków. Pragnąc wzmocnić tę misję i zachęcić fanów Canon do wymiany doświadczeń i dzielenia się pomysłami, marka uruchomiła „Canon Club” – program członkowski z platformą społecznościową dla twórców podobnie patrzących na świat. Jego członkowie mogą uczyć się, odkrywać i czerpać inspirację od innych artystów, a jednocześnie uzyskać dostęp do wyjątkowych korzyści. Canon Club zdobył już społeczność liczącą ponad 11 tys. członków.
Po pierwszym zalogowaniu użytkownicy ujrzą spersonalizowaną stronę główną stylizowaną na media społecznościowe, dopasowaną do ich zainteresowań i umiejętności. Na stronie profilu znajdą popularne grupy i wyzwania, galerię inspiracji, polecane aplikacje, ekskluzywne artykuły lub treści Canon Club oraz podgląd uzyskanych korzyści. Członkowie mogą wymieniać się wskazówkami i pomysłami, zadawać pytania i uzyskiwać porady od ambasadorów Canon w ramach sesji pytań i odpowiedzi oraz samouczków.
Mogą również dołączyć do istniejących grup lub założyć własne, podążając za swoimi zainteresowaniami i trendami. Regularnie pojawiające się wyzwania zapewniają społeczności możliwość rozwijania umiejętności technicznych, a także wskazywania zwycięzców w drodze głosowania, dając okazję do wzajemnego docenienia swoich prac.
– Naszym zamiarem w odniesieniu do Canon Club jest stworzenie inspirującej społeczności, w której twórcy mogą się uczyć, dyskutować i odkrywać – podkreśla Beth Simpson, CRM & Data Analytics Senior Manager, Canon Europe. – Istnieje już wiele platform internetowych umożliwiających udostępnianie zdjęć, filmów i treści do druku, ale Canon Club to program członkowski przeznaczony specjalnie dla naszych klientów, którzy realizują swoją pasję tworzenia obrazów i wydruków. Canon Club nie tylko dostarcza inspiracji i świeżych pomysłów, ale także pokazuje światu naszą wspierającą się społeczność utalentowanych twórców, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności poprzez wspólną naukę i rozwój.
Angażując się w życie społeczności, członkowie mogą zdobywać punkty i przechodzić przez trzy poziomy*. Na każdym poziomie uzyskują prawo do większych korzyści, w tym usług serwisowych, zniżek na wybrane produkty Canon oraz udziału we wspólnych promocjach z partnerami Canon.
Aby otrzymać zaproszenie do Canon Club, wystarczy założyć konto w serwisie Canon i zarejestrować swój produkt: https://www.canon.pl/canon-club/.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.