CLASSIC LIMITED EDITION 2021
Victorinox wprowadza na rynek dziesiątą, limitowaną edycję swojego kultowego scyzoryka Classic SD – Classic Limited Edition 2021. W tym roku motywem przewodnim są „Wzory świata” – wzory z różnych zakątków globu. Kolekcję tworzy 10 niesamowitych szat graficznych, stworzonych i wybranych przez fanów marki.
2 529 projektów z motywem “Wzorów świata” zostało nadesłanych przez fanów Victorinox i wielbicieli designu z 91 krajów. Zgłoszono je w ramach corocznego konkursu, którego zadaniem było wyłonienie zwycięskich grafik mających zdobić scyzoryki Classic Limited Edition 2021. Wszystkie prace zachwyciły swoją kreatywnością i różnorodnością, a duże zaangażowanie twórców świadczy o ich przywiązaniu do marki
Projektanci stanęli przed wyzwaniem przeniesienia swojego ulubionego wzoru z różnych zakątków świata na 58-milimetrowe okładki scyzoryka Classic SD. Ostatecznie, głosowaniem na stronie internetowej Victorinox wybrano dziesięć zwycięskich propozycji. Projekty, takie jak „Mexican Zarape”, „Ocean Life” lub „Tie Dye”, to tylko kilka z tych, które otrzymały największą liczbę głosów – udział
w głosowaniu wzięło 11 540 osób z całego świata.
Kolekcja Classic Limited Edition 2021 „Wzory świata” została w 100% wyprodukowana w Szwajcarii
i będzie dostępna w sprzedaży przez ograniczony czas – wyłącznie w 2021 roku. Scyzoryki
z dziesięcioma nowymi wzorami są do kupienia w sklepach specjalistycznych, sklepach z pamiątkami
i upominkami, salonach firmowych Victorinox oraz online – do wyczerpania zapasów.
Victorinox szczyci się ponad 130-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy element posiada dożywotnią gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.
Narzędzia:
- małe ostrze
- nożyczki
- pilnik do paznokci
- śrubokręt 2,5 mm
- kółko do kluczy
- wykałaczka
- pęseta
Wymiary:
- długość: 58 mm
- wysokość: 9 mm
- waga netto: 21 g
Cena: 109 PLN
Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.