Komunikaty PR

CLASSIC LIMITED EDITION 2021

2021-04-20  |  13:45
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.64 MB )

Victorinox wprowadza na rynek dziesiątą, limitowaną edycję swojego kultowego scyzoryka Classic SD – Classic Limited Edition 2021. W tym roku motywem przewodnim są „Wzory świata” – wzory z różnych zakątków globu. Kolekcję tworzy 10 niesamowitych szat graficznych, stworzonych i wybranych przez fanów marki.

2 529 projektów z motywem “Wzorów świata” zostało nadesłanych przez fanów Victorinox i wielbicieli designu z 91 krajów. Zgłoszono je w ramach corocznego konkursu, którego zadaniem było wyłonienie zwycięskich grafik mających zdobić scyzoryki Classic Limited Edition 2021. Wszystkie prace zachwyciły swoją kreatywnością i różnorodnością, a duże zaangażowanie twórców świadczy o ich przywiązaniu do marki

Projektanci stanęli przed wyzwaniem przeniesienia swojego ulubionego wzoru z różnych zakątków świata na 58-milimetrowe okładki scyzoryka Classic SD. Ostatecznie, głosowaniem na stronie internetowej Victorinox wybrano dziesięć zwycięskich propozycji. Projekty, takie jak „Mexican Zarape”, „Ocean Life” lub „Tie Dye”, to tylko kilka z tych, które otrzymały największą liczbę głosów – udział
w głosowaniu wzięło 11 540 osób z całego świata.

Kolekcja Classic Limited Edition 2021 „Wzory świata” została w 100% wyprodukowana w Szwajcarii
i będzie dostępna w sprzedaży przez ograniczony czas – wyłącznie w 2021 roku. Scyzoryki
z dziesięcioma nowymi wzorami są do kupienia w sklepach specjalistycznych, sklepach z pamiątkami
i upominkami, salonach firmowych Victorinox oraz online – do wyczerpania zapasów.

Victorinox szczyci się ponad 130-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy element posiada dożywotnią gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

Narzędzia:

  • małe ostrze
  • nożyczki
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt 2,5 mm
  • kółko do kluczy
  • wykałaczka
  • pęseta

Wymiary:

  • długość: 58 mm
  • wysokość: 9 mm
  • waga netto: 21 g

Cena: 109 PLN

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.