Komunikaty PR

CLASSIC LIMITED EDITION 2021

2021-04-20  |  13:45
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.64 MB )

Victorinox wprowadza na rynek dziesiątą, limitowaną edycję swojego kultowego scyzoryka Classic SD – Classic Limited Edition 2021. W tym roku motywem przewodnim są „Wzory świata” – wzory z różnych zakątków globu. Kolekcję tworzy 10 niesamowitych szat graficznych, stworzonych i wybranych przez fanów marki.

2 529 projektów z motywem “Wzorów świata” zostało nadesłanych przez fanów Victorinox i wielbicieli designu z 91 krajów. Zgłoszono je w ramach corocznego konkursu, którego zadaniem było wyłonienie zwycięskich grafik mających zdobić scyzoryki Classic Limited Edition 2021. Wszystkie prace zachwyciły swoją kreatywnością i różnorodnością, a duże zaangażowanie twórców świadczy o ich przywiązaniu do marki

Projektanci stanęli przed wyzwaniem przeniesienia swojego ulubionego wzoru z różnych zakątków świata na 58-milimetrowe okładki scyzoryka Classic SD. Ostatecznie, głosowaniem na stronie internetowej Victorinox wybrano dziesięć zwycięskich propozycji. Projekty, takie jak „Mexican Zarape”, „Ocean Life” lub „Tie Dye”, to tylko kilka z tych, które otrzymały największą liczbę głosów – udział
w głosowaniu wzięło 11 540 osób z całego świata.

Kolekcja Classic Limited Edition 2021 „Wzory świata” została w 100% wyprodukowana w Szwajcarii
i będzie dostępna w sprzedaży przez ograniczony czas – wyłącznie w 2021 roku. Scyzoryki
z dziesięcioma nowymi wzorami są do kupienia w sklepach specjalistycznych, sklepach z pamiątkami
i upominkami, salonach firmowych Victorinox oraz online – do wyczerpania zapasów.

Victorinox szczyci się ponad 130-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy element posiada dożywotnią gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

Narzędzia:

  • małe ostrze
  • nożyczki
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt 2,5 mm
  • kółko do kluczy
  • wykałaczka
  • pęseta

Wymiary:

  • długość: 58 mm
  • wysokość: 9 mm
  • waga netto: 21 g

Cena: 109 PLN

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.