Komunikaty PR

CLASSIC LIMITED EDITION 2021

2021-04-20  |  13:45
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.64 MB )

Victorinox wprowadza na rynek dziesiątą, limitowaną edycję swojego kultowego scyzoryka Classic SD – Classic Limited Edition 2021. W tym roku motywem przewodnim są „Wzory świata” – wzory z różnych zakątków globu. Kolekcję tworzy 10 niesamowitych szat graficznych, stworzonych i wybranych przez fanów marki.

2 529 projektów z motywem “Wzorów świata” zostało nadesłanych przez fanów Victorinox i wielbicieli designu z 91 krajów. Zgłoszono je w ramach corocznego konkursu, którego zadaniem było wyłonienie zwycięskich grafik mających zdobić scyzoryki Classic Limited Edition 2021. Wszystkie prace zachwyciły swoją kreatywnością i różnorodnością, a duże zaangażowanie twórców świadczy o ich przywiązaniu do marki

Projektanci stanęli przed wyzwaniem przeniesienia swojego ulubionego wzoru z różnych zakątków świata na 58-milimetrowe okładki scyzoryka Classic SD. Ostatecznie, głosowaniem na stronie internetowej Victorinox wybrano dziesięć zwycięskich propozycji. Projekty, takie jak „Mexican Zarape”, „Ocean Life” lub „Tie Dye”, to tylko kilka z tych, które otrzymały największą liczbę głosów – udział
w głosowaniu wzięło 11 540 osób z całego świata.

Kolekcja Classic Limited Edition 2021 „Wzory świata” została w 100% wyprodukowana w Szwajcarii
i będzie dostępna w sprzedaży przez ograniczony czas – wyłącznie w 2021 roku. Scyzoryki
z dziesięcioma nowymi wzorami są do kupienia w sklepach specjalistycznych, sklepach z pamiątkami
i upominkami, salonach firmowych Victorinox oraz online – do wyczerpania zapasów.

Victorinox szczyci się ponad 130-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy element posiada dożywotnią gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

Narzędzia:

  • małe ostrze
  • nożyczki
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt 2,5 mm
  • kółko do kluczy
  • wykałaczka
  • pęseta

Wymiary:

  • długość: 58 mm
  • wysokość: 9 mm
  • waga netto: 21 g

Cena: 109 PLN

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław Biuro prasowe
2024-03-21 | 17:30

Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław

Żużlowi wicemistrzowie Polski 2023, Betard Sparta Wrocław, są gotowi na nowy sezon. Zanim wyjadą na tor, już jutro spotkają się z kibicami podczas oficjalnej prezentacji w Magnolia Park.
Hobby Warsztaty fotograficzne
2024-03-07 | 23:00

Warsztaty fotograficzne

Humanosh House zaprasza na warsztaty fotograficzne. jeśli chcesz zyskać nową pasję i nowych znajomych, przyjdź do nas!
Hobby Podaruj radość… na Walentynki!
2024-02-19 | 01:00

Podaruj radość… na Walentynki!

Limitowane produkty HARIBO to doskonały pomysł na dodatek do walentynkowego prezentu. Żelki w kształcie serduszek to słodki sposób na okazanie uczuć bliskiej osobie! Wybierz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.