Crimen – Mercenary Tales zadebiutuje na PlayStation VR2!
Spółka Carbon Studio wyznaczyła termin premiery na PlayStation VR2 epickiej gry utrzymanej w komiksowym, zawadiackim stylu. Już 13 września br. wielbiciele dobrego humoru i wartkiej akcji przeniosą się w czasie do XVII-wiecznej Europy, by stoczyć emocjonujące bitwy przy użyciu historycznej broni. Premierowa produkcja będzie dostępna dla graczy z Europy oraz Ameryki Północnej. 13 września spółka dokona też aktualizacji gry na wszystkich dostępnych platformach, oferując fanom jeszcze więcej ekscytujących doświadczeń płynących z immersyjnej rozgrywki.
- Liczymy na wzrost zainteresowania grą wśród nowych i wiernych graczy, dla których także przygotowaliśmy wiele niespodzianek. Dla graczy korzystających z PC VR oraz PS VR2 przygotowaliśmy szereg usprawnień, w tym dynamiczne oświetlenie, tekstury w rozdzielczości 4K, metaliczne efekty na broniach i zagęszczenie siatek w modelach 3D, które sprawiają, że gracze w jeszcze bardziej sugestywny sposób zanurzą się w scenerię krwawych bitew toczonych w XVII-wiecznej Europie - mówi Błażej Szaflik, Prezes Zarządu Carbon Studio.
W dniu premiery gra Crimen – Mercenary Tales dostanie również aktualizacje na wszystkich platformach, na których jest już dostępna dla graczy (Meta Quest, Meta Rift i Steam). Epicka produkcja uzyska ulepszony balans walki z przeciwnikami, tryb dla posiadaczy gogli Meta Quest 3, który poprawia ostrość obrazu dzięki zwiększeniu gęstości pikseli, ulepszoną grafikę z między innymi większą ilością roślin, korektę błędów oraz kompleksową optymalizację.
- Coraz więcej gier VR pojawia się na rynku, a w związku z tym dopracowujemy nie tylko nasze produkcje. Aby uzyskać lepszą widoczność na platformach, w dniu premiery na PlayStation VR2 dokonamy również aktualizacji całego brandu związanego z grą - podkreśla Błażej Szaflik. - Gra Crimen Mercenary Tales od początku zaskarbiła sobie sympatię fanów krwawych slasherów, które oferują coś więcej niż typowe, oparte o fizykę gry VR. Nasz tytuł wyróżnia się ciętym humorem, sugestywną scenerią i szerokim wachlarzem wiernie odwzorowanej, historycznej broni. Jestem pewien, że dzięki obszernym aktualizacjom i udostępnieniu gry w wersji na PlayStation VR2, zyska ona jeszcze szersze grono fanów i pozwoli nam długoterminowo zwiększać wartość dla naszych Akcjonariuszy – podsumowuje prezes Carbon Studio.
Emocjonująca gra Crimen – Mercenary Tales została ciepło przyjęta przez graczy, uzyskując 4,5 na 5 gwiazdek na platformie Meta Quest. Pierwszy tytuł wydawany i dewelopowany przez Carbon Studio oferuje 8 zabawnych eskapad utrzymanych w komiksowej grafice oraz wyjątkowej, folkowej oprawie muzycznej.
Produkcja jest pierwszoosobową grą typu VR slasher, podzieloną na kilka tytułowych opowieści, w których gracze wcielają się w zawadiackich bohaterów, aby stoczyć walki w gotyckich zamkach, na pokładach statków pirackich i w dawnych azteckich świątyniach. Przewodnikami po świecie fantastycznych przygód Crimen – Mercenary Tales są barwne postaci, które dzielą się z graczami wciągającymi historiami, bawią sarkastycznym dowcipem oraz zaskakują licznymi niespodziankami i nagłymi zwrotami akcji.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.