Cukierek czy psikus? Zamek strachów powraca na Halloween
Najbardziej upiorne święto w roku już tuż-tuż! Na rynek Manufaktury już wrócił najbardziej straszliwy zamek w mieście – pełen zombiaków, pajęczyn i mrrrocznej muzyki!
Halloween w Manufakturze
Na rynku Manufaktury na amatorów mocnych wrażeń czeka zamek strachów! Wsiądźcie do wagonika, który zabierze Was w podróż wśród najokropniejszych stworów i przekonajcie się, czy naprawdę umiecie trzymać nerwy na wodzy! Wampiry, kościotrupy, zombiaki – którego upiorniaka spotkacie po drodze?
Mobilna konstrukcja znajduje się w Alei Dobrego Smaku na rynku Manufaktury, wzdłuż ogrodzenia z Muzeum Miasta. Bilety wstępu kosztują: 30 zł bilet rodzinny (rodzic i dziecko), 20 zł bilet normalny. Atrakcja jest czynna w godzinach 12-22 od poniedziałku do piątku i od 10 do 22 w weekendy i zostanie z nami aż do 10 listopada.
Halloweenowe szaleństwo opanuje także Centrum Rozrywki Bajkowy Labirynt. Tam mali fani upiornych wrażeń będą mieli okazję świętować aż dwukrotnie! Pierwszy bal Halloweenowy odbędzie się już 27 października, a kolejny 31 października, wszystkie w godzinach 17.00-20.00. W programie m.in. konkursy i zabawy z animatorami, a także strasznie pyszny poczęstunek.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.