Demo Archer: The Witch's Wrath zadebiutuje na Festiwalu Steam Next
W dniach 16-22 czerwca odbędzie się nowa odsłona Festiwalu Gier Steam, przemianowanego na Festiwal Steam Next, na którym graczom zostaną udostępnione setki wersji demo nadchodzących gier. Zarejestrowani uczestnicy obejrzą także transmisje producentów na żywo i porozmawiają online z twórcami i deweloperami. Wśród premierowych produkcji znajdzie się Archer: The Witch’s Wrath od Image Power.
Archer: The Witch’s Wrath, gra osadzona w świecie fantasy dla dorosłych odbiorców, pozwoli wcielić się w stawiającego czoła grupom obrzydliwych stworów łucznika. Twórcy gry przygotowali bogaty arsenał – w tym rozbudowany asortyment strzał, które będzie można wykorzystać w zależności od sytuacji.
Oddane do dyspozycji graczy strzały będą miały inne działanie w zależności od warunków, a niektóre zadziałają tylko w konkretnych sytuacjach. Oprócz tych zwykłych, zadających umiarkowane obrażenia wrogom, mamy też te przebijające zbroję i pancerz, a także specjalne płonące strzały mogące podpalić wroga. Niektóre będą nasączone trucizną, inne z kolei wybuchną raniąc nawet większą grupę wrogów stojących nieopodal. Są też strzały specjalne – magiczna, pozwalająca przejąć kontrolę nad trafionym przeciwnikiem na kilka sekund, czy taka, która w locie zamieni się w wilka nacierającego na wroga.
Pomysł na grę wziął się z miłości do łucznictwa, jako że część zespołu Image Power jest zafascynowana tą dyscypliną. Dzięki temu do Archer: The Witch’s Wrath trafi kilka technik strzelania oraz różnorodne modele łuków. Gracze sami zdecydują czy chcą korzystać z prostego i szybkiego, ale mniej celnego strzału na krótkich i średnich dystansach, czy może postawią na precyzję i wolniejsze namierzanie wroga. Gra pozwoli też na podwójny strzał czy oznaczenie do trzech przeciwników, aby pokonać ich za pomocą serii.
Ciekawostką będzie też dynamicznie zmieniająca się pogoda, z którą gracz będzie musiał się zmagać, chyba że nauczy się niwelować jej negatywne efekty. Fizyka deszczu i wiatru może wpłynąć na stabilność i celność strzału, woda uczyni strzałę cięższą, a podmuchy mogą zmienić trajektorię lotu strzały.
Wyróżnikiem gry będzie zróżnicowane środowisko – lokacje obejmą między innymi lasy i puszczę, pokryte zwiędłymi liśćmi bagna i moczary, ośnieżone lodowe szczyty i starożytne ruiny. Udostępnione w ramach Festiwal Steam Next demo zawiera jedną z 12 planowanych plansz, a także dwa sposoby strzelania, w tym tryb precyzyjny, który jest odzwierciedleniem skupienia prawdziwego łucznika wykonującego strzał.
Uczestnictwo zarówno w tej, jak i poprzednich edycjach Festiwalu Steam jest dla nas idealną okazją by zebrać opinie graczy i wprowadzić do naszych tytułów ich sugestie. Świetnie sprawdziło się to przy okazji Yacht Mechanic Simulator w ubiegłym roku. Podczas jesiennej edycji Steam Festival blisko 10 000 osób zagrało w demo, podzieliło się pozytywnymi opiniami i udzieliło wskazówek czego oczekują od tego typu gry. Liczymy, że Archer: The Witch’s Wrath spotka się z nie mniejszym zainteresowaniem i przy okazji mocno rozbuduje swoją wishlistę na Steam – powiedział Paweł Graniak, współzałożyciel i prezes zarządu Image Power S.A..
Najważniejsze cechy Archer: The Witch’s Wrath:
-
Interesujący, dojrzały świat fantasy
-
Realistyczny model strzelania z łuku
-
Bogaty repertuar strzał oraz trybów strzelania
-
Zróżnicowane lokacje – od lodowych wierzchołków gór po lasy i mokradła
-
Zmieniająca się pogoda wpływająca na rozgrywkę
Karta gry na Steam:
https://store.steampowered.com/app/1175350/Archer_The_Witchs_Wrath/
***
Początek Image Power S.A. sięga 2012 roku, kiedy Paweł Graniak, aktualnie Prezes Zarządu Spółki, założył pierwszą w Polsce szkołę Concept Artu i Digital Paintingu (http://www.potegaobrazu.pl). Jej działalność została zwieńczona stworzeniem pierwszego polskiego podręcznika Concept Artu. Publikacja ujrzała światło dzienne w 2018 roku i obecnie jest dostępna w salonach Empiku w całej Polsce. Dziś Potęga Obrazu współpracuje z najlepszymi artystami tworzącymi gry video.
Produkcją gier video Image Power S.A. zajął się w 2019 r. Wówczas wspólnie z Marcinem Zaleńskim, obecnie Dyrektorem Kreatywnym i Przewodniczącym Rady Nadzorczej, rozpoczęto współpracę ze spółką PlayWay S.A., w ramach której Image Power pracuje z najbardziej doświadczonymi przedstawicielami branży gamingowej. Spółka skupia się głównie na produkcji symulatorów oraz niskobudżetowych produkcjach autorskich. Wyróżnia ją podejście do wyboru tematyki nowych tytułów: często oparta jest ona o pasje i hobby poszczególnych członków zespołu, które następnie bardzo pieczołowicie przenoszone są na grunt gier video, po uprzednim sprawdzeniu ich potencjału na rynku.
Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.