Dieselpunk Wars zadebiutuje na rynku 19 listopada
BuzzAir
ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl
Producent i wydawca Image Power S.A. potwierdził datę premiery debiutanckiej gry Dieselpunk Wars, w której gracze tworzą skomplikowane maszyny bitewne i ruszają nimi do walki. Produkcja zadebiutuje 19 listopada.
Obejrzyj trailer Dieselpunk Wars: https://youtu.be/wU8FeKsZ4OI
Dieselpunk Wars pozwala tworzyć nietypowe pojazdy militarne, które następnie wyjadą na pole bitwy. Gracze będą mogli zbudować unikalną maszynę, wykorzystując blisko 300 różnych elementów. Pakiet dostępnych części będzie można rozszerzać, wykonując zlecone misje. Dzięki realistycznej fizyce, w trakcie walk gracz może wykorzystać na swoją korzyść całe otoczenie, niszcząc budynki wokół siebie. Silnik gry jest w stanie śledzić każdy pocisk, obliczyć jego trajektorię, a nawet zniszczyć go rykoszetem, jeśli uderzy w pancerz pod odpowiednim kątem. Pojazdy mogą być przecięte na pół, podpalone, zalane lub zmiażdżone. Wszystko zależy od kreatywności graczy.
W trakcie wiosennej kampanii na Kickstarterze udało nam się zebrać ponad 10 tys. dolarów i znacznie poszerzyć grono odbiorców Dieselpunk Wars. W kwietniu przyspieszyliśmy premierę darmowej wersji Prologue, która po uwzględnieniu sugestii graczy przeszła szereg usprawnień interfejsu użytkownika. Wiemy, że wielu graczy lubiących dojrzałe gry bitewne niecierpliwie czeka na pełną wersję. Wierzę, że tytuł ma naprawdę duży potencjał – powiedział Piotr Figarski, wiceprezes zarządu Image Power S.A. Podczas niedawnego Steam Game Festival około 90 procent pobrań dema gry miało miejsce na terenie Chin, co w naturalny sposób kieruje nas i na ten rynek. Dodatkowo planujemy znaleźć wydawcę w Państwie Środka. Tytuł już obsługuję język chiński – dodał Figarski.
Najważniejsze cechy Dieselpunk Wars:
- pojazdy budowane z różnych części oraz materiałów, które wpływają na ich możliwości na polu walki
- otwarty, możliwy do eksploracji świat, oferujący wyzwania i elementy do znalezienia
- realistyczna fizyka - otoczenia, pocisków i uszkodzeń
- kilka trybów gry - m.in. tryb bitwy oraz tryb kreatywny
- kampania fabularna dla jednego gracza
- rozwój pojazdu wraz ze wzrostem poziomu doświadczenia
- nowe elementy odblokowywane wraz z postępem
- brak mikropłatności
Dieselpunk Wars zadebiutuje na Steam 19 listopada 2020 w cenie 14.99 USD. Image Power podpisało też umowę na portowanie gry na Nintendo Switch, Xbox i PSP. Wersja na Switch zaplanowana została na kwiecień.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.