DRAGO entertainment prezentuje materiały z Winter Survival Simulator
DRAGO entertainment, producent gier wideo z rodziny Movie Games, udostępnił nową wersję gameplay trailera autorskiego tytułu – Winter Survival Simulator. Wideo przedstawia zadania, jakie będą czekały na graczy w przygodzie inspirowanej wyprawami Marka Kamińskiego, znanego podróżnika i pierwszego zdobywcy obu biegunów Ziemi. Od dziś, podczas rozpoczynającego się Festiwalu Gier Steam, dostępne jest też demo gry umożliwiające niespełna godzinną rozgrywkę w górach Mount Washington w USA. Premiera symulatora przetrwania pojawi się na rynku w 2021 roku.
Przygoda w Winter Survival Simulator umożliwia graczom wyczerpującą wędrówkę po parku stanowym w USA wśród wzgórz Mount Washington. – Chcieliśmy stworzyć tytuł, który odda klimat wyprawy w często trudnych i nieprzewidywalnych warunkach górskich. Taki będzie Winter Survival Simulator. Gracze mają już okazję zapoznać się z najnowszym trailerem gry. Zachęcamy do śledzenia naszej strony i kanałów social media. – mówi Lucjan Mikociak, szef studia DRAGO entertainment. – Nowy gameplay to nie wszystkie niespodzianki dla graczy. Od dziś, w ramach rozpoczynającej się edycji Festiwalu Gier Steam, udostępniamy także demo naszej produkcji. Mimo, że od zapowiedzi naszego projektu minęło niewiele czasu, społeczność wokół gry buduje się w rewelacyjnym tempie. Liczymy na to, że Festiwal umożliwi naszej produkcji pozyskanie nowej grupy fanów. – dodaje.
Krakowskie studio zaprosiło do współpracy przy projekcie Winter Survival Simulator znanego podróżnika i zdobywcę obu biegunów Ziemi – Marka Kamińskiego. Jego ekspertyza ma zapewnić graczom realistyczne podejście do przetrwania w warunkach ekstremalnego mrozu, głodu i wyczerpania. – Projekt został wzbogacony dynamicznym systemem zmiany pogody. Jednak nie tylko ona będzie wyzwaniem stojącym przed graczami. Okolice Góry Waszyngtona zamieszkuje także drapieżna fauna. Bohater niejednokrotnie będzie musiał się zmierzyć z niedźwiedziem czy wilkiem. By poznać terytoria łowieckie drapieżników, gracz będzie musiał szybko nauczyć się rozpoznawać ich ślady i omijać niebezpieczne miejsca. Każdy kolejny krok musi być dokładnie zaplanowany, by dotrzeć do odległej leśniczówki, z której dopiero będzie można wezwać pomoc – komentuje Lucjan Mikociak.
W Winter Survival Simulator bohater będzie zdany tylko na siebie, a nieobliczalne górskie warunki będą utrudniały szczęśliwe zakończenie rozgrywki. Do zadań gracza będzie należało m.in. roztapianie śniegu, polowanie, rozpalanie ognia, budowanie schronienia czy wspinanie po stromych urwiskach skalnych, a to wszystko bez specjalistycznego sprzętu.
Prace nad tytułem wspiera Movie Games, które pełni rolę wydawcy Winter Survival Simulator.
DRAGO entertainment obecnie buduje silną wishlistę autorskich tytułów. Wśród nich jest kilka symulatorów oraz średniobudżetowa gra typu FPS/survival – Red Frost. W styczniu br. DRAGO entertainment złożyło do Giełdy Papierów Wartościowych Dokument Informacyjny, w związku z planami dołączenia do grona spółek publicznych. Krakowskie studio liczy na debiut na NewConnect w pierwszym półroczu br.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.