Festiwal Kolorów już w ten weekend w Częstochowie!
Marka MAOAM, partner Festiwalu Kolorów, zaprasza do swojej wyjątkowej strefy.
Festiwal Kolorów to najbarwniejsza impreza i jedyny bezpłatny muzyczny festiwal w Polsce, podczas którego w rytm muzyki w powietrze wyrzucane są Kolory Holi. Kolorowy pył tworzy nad głowami publiczności wielobarwną chmurę, która opadając koloruje uczestników zabawy. Wydarzenie jest niezwykłą rozrywką dla osób w każdym wieku, a także miejscem, w którym można poczuć ogrom pozytywnych emocji.
Kolorowa impreza odbędzie się w Częstochowie w niedzielę, 25 sierpnia w Parku Lisiniec, przy ul. Kordeckiego 99, w godzinach od 15 do 21. Wstęp wolny.
Na festiwal zaprasza marka MAOAM, która przygotowała moc dodatkowych atrakcji. W kolorowej strefie wyjątkowo soczystych gum rozpuszczalnych MAOAM czeka mnóstwo dobrej zabawy, konkursy z nagrodami oraz jak zawsze - moc słodkości. MAOAM gwarantuje ekstremalnie smaczne przeżycia i wciąga smakiem!
Szczegółowe informacje na temat festiwalu można znaleźć na stronie: https://festiwalkolorow.pl/

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.