Komunikaty PR

Finał Euro 2024, wieczory filmowe i sobotnie zabawy w Porcie Łódź

2024-07-10  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.25 MB )

Kolejna dawka filmowych wrażeń i sportowe emocje na najwyższym poziomie – to wszystko czeka gości Portu Łódź w najbliższych dniach. 11 i 18 lipca centrum handlowe zaprasza na dwa seanse w ramach Dobranocki TME Polówka. W sobotę na zabawy dla dzieci.  Niedziela, 14 lipca, kręcić się będzie wokół ostatniego meczu tegorocznego Euro. Na kibiców, oprócz sportowych emocji, czekać będą liczne atrakcje.

 

Dobranocka TME Polówka to wyjątkowa okazja, aby w letnie wieczory cieszyć się seansami filmowymi pod gwiazdami. Już 11 lipca widzowie będą mogli zobaczyć “Tarapaty 2”, pełną przygód i humoru kontynuację popularnej polskiej produkcji dla całej rodziny. Tydzień później, 18 lipca, na wielkim ekranie zagoszczą ulubione postacie z bajki “Shrek Trzeci”, które ponownie rozbawią i wzruszą publiczność swoimi przygodami. Oba pokazy rozpoczną się na patio o godzinie 21:00.

W sobotę, 13 lipca w godzinach 12:00-20:00, Port Łódź zaprasza na Patio dzieci na gry i zabawy. Malowanie buziek, mega bańki czy strefa hop to gwarancja dobrej zabawy dla najmłodszych, a popularne gry w wersji XXL takim jak: kółka i krzyżyk, bilard holenderski, connect four czy piłkarzyki sprawią frajdę całej rodzinie.

Niedziela, wieczór finału Euro 2024 to nie tylko transmisja najważniejszego meczu turnieju, ale również bogaty program rozrywkowy, który rozpocznie się w Strefie Kibica dokładnie godzinę przez pierwszym gwizdkiem - o godzinie 20:00. Uczestnicy wydarzenia będą mogli skorzystać ze strefy piknikowych zabaw XXL, piłkarzyków, bramki celnościowej oraz możliwość malowania twarzy w barwach finałowych drużyn. Dostępne będą także chorogiewki z flagami państw, który dotrą do wielkiego finału.

Oprócz tego, uczestnicy będą mogli skosztować bezpłatnych przekąsek i wziąć udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, w tym oficjalnymi piłkami EURO, kartami podarunkowymi do Portu Łódź oraz nagrodami od sklepów partnerskich, takich jak IKEA, Regatta, Kodano, Yves Rocher, czy Dobrze Dodane. Dodatkowo, dla najciekawiej przebranych kibiców przewidziano niespodzianki.

W Strefie Kibica na Patio Portu Łódź pojawi się  także Eska Summer Patrol oraz prowadzący finał Łukasza Bogdana z Radio Eska, którzy zadbają o doskonałą atmosferę i mnóstwo dobrej energii.

Zapraszamy do wspólnego świętowania i kibicowania podczas finału Euro 2024 w Port Łódź!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.