Komunikaty PR

Galeria Jurajska szykuje 3 dni atrakcji dla… geeków

2023-04-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Cosplay, kultowe flippery z lat 80-tych, zawody esportowe, manga, komiksy i … pokaz walk Wikingów, a do tego wszystkiego influencerki Maggy Cosplay i Yukeshiro. Już w dniach od 28 do 30 kwietnia w Galerii Jurajskiej odbędzie się GEEK WEEK, czyli święto fanów popkultury, gamingu i fantasy.


Takiego wydarzenia w Częstochowie jeszcze nie było! Przez trzy dni w jednym miejscu będzie można znaleźć wszystko to, co tworzy dzisiejszą popkulturę i ekscytuje każdego geeka. Umożliwi to organizowany w Galerii Jurajskiej od 28 do 30 kwietnia GEEK WEEK, czyli targi popkultury.

– To jedyne w swoim rodzaju wydarzenie, które w całości poświęcone jest kulturze masowej. Coś dla siebie znajdą na nim zarówno wielbiciele retro gier, planszówek, ale także fani esportu i gamingu. Ponadto, to czysta frajda dla każdego, kto pasjonuje się mangą, anime, komiksami, cosplay, a nawet światem wikingów i samurajów – mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

Co konkretnie przygotowano? Podczas trzydniowej imprezy w Jurajskiej będzie można znaleźć kilka stref, które wypełnią atrakcje i dodatkowe imprezy.

I tak w przestrzeni retro gier pojawią się kultowe flippery i konsole z lat 80-tych i 90-tych. Będzie można spróbować swoich sił grając m.in. w Pac Man, Street Fighter czy Takken 3. Nie zabraknie też zawodów z nagrodami dla najlepszych. Mini turniej gry w Takken 3 rozegrany zostanie w sobotę i niedzielę o godzinach 13.00 i 15.00. Z kolei rozgrywki Pac Man odbywać będą się od piątku do niedzieli w godzinach od 10.00 do 18.00 – informują organizatorzy.

Również w strefie esportu będzie można wykazać się sprawnością gracza w organizowanych tu turniejach gamingowych. Rywalizacja szykuje się także w strefie gier planszowych, w której pojawią się stanowiska z najpopularniejszymi planszówkami, a także w strefie mobilnego grania, w której odbędą się zmagania w grze wyścigowej. Pojawi się też stoisko Dance, Dance Revolution!, czyli japońskiej gry muzycznej, a także strefa zabaw dla najmłodszych geeków.

Uczestnicy GEEK WEEK będą mieli także okazję powiększyć swoje kolekcje. Wszystko za sprawą targów, jakie towarzyszą wydarzeniu. Znaleźć będzie można na nich m.in. komiksy i mangę, mystery boxy, gadżety związane z grami, pokemony dla kolekcjonerów, czyli Pokawave, zabawki z Pusheena, repliki ozdób Wikingów i Słowian, a także popularne merche. Całość dopełnią spotkania z ciekawymi ludźmi, w tym z pisarzem Leszkiem Bigosem, autorem m.in. „Zjadacza skór. Księgi 1-3”, który zawita do Jurajskiej w niedzielę o godz. 14.00.

Na sobotę, 29 kwietnia, zaplanowano natomiast konkurs cosplay. Osoby przebrane za postaci z gier, mangi czy komiksów o superbohaterach będą mogły zaprezentować swoje oryginalne stroje na specjalnie przygotowanej scenie i stanąć do rywalizacji. Oceniać będą je natomiast prawdziwe gwiazdy cosplay: Maggy Cosplay i Yukeshiro.

Początek wydarzenia o godz. 16.00. Poprzedzi je natomiast zaplanowany na 14.00 wykład poświęcony cosplay i Q&A z jurorkami. Prezentacjom towarzyszyć będą też pokazy związane z kulturą Azji. Dzień później, czyli 30 kwietnia, będzie można z kolei zobaczyć pokaz walk Wikingów. Start o godz. 13.00.

– Program całego wydarzenia jest niezwykle intensywny i naszpikowany różnymi atrakcjami dla dzieci, młodzieży, ale także dorosłych, spośród których można wybierać do woli. To prawdziwe święto „geek community”, a także każdego, kto chciałby dołączyć do tej rozrastające się społeczności pełnej pasji – mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk.

Wstęp na Geek Week jest bezpłatny. Atrakcje zaplanowano w piątek, sobotę i niedzielę w godzinach od 10.00 do 21.00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.