Green Hell VR w wersji alpha w Q1 2021 r.
W Q1 2021 roku na PC zadebiutuje wersje alpha Green Hell VR. Następnym etapem będzie faza testów i optymalizacji elementów graficznych oraz przygotowanie wersji beta projektu, która ma być gotowa w Q2. Odsłonę gry w wirtualnej rzeczywistości realizuje katowickie studio Incuvo. Premiera pełnej wersji survivalowej produkcji zaplanowana jest na Q3 2021. Fabuła projektu rozgrywa się w deszczowych lasach Amazonii. Środki na realizację gry pochodzą z przeprowadzonej przez spółkę kampanii crowdinvestingowej, w ramach której studio pozyskało od inwestorów łącznie 2,8 mln zł. Aktualnie Incuvo czeka na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, w związku z ubieganiem się o dopuszczenie akcji spółki na NewConnect.
- Niedawno zakończyliśmy etap preprodukcji naszego najnowszego projektu z elementami survivalowymi, Green Hell VR. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania wersji alpha, która już Q1 2021 pokaże odbiorcom ogromny potencjał tej rozgrywki survivalowej w wirtualnej rzeczywistości. Koncentrujemy się na implementacji ostatnich mechanik w celu uzyskania wyjątkowej immersji. Dokładamy wszelkich starań, aby finalny projekt był zgodny z oczekiwaniami graczy, które jak wiemy są duże. – informuje Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo. – Pełna wersja gry zadebiutuje na PC jesienią przyszłego roku. Docelowo projekt dedykowany będzie także na popularne gogle Oculus Quest, co mam nadzieję zadowoli fanów produkcji VR. Zespół zakończył już etap preprodukcji gry i aktualnie trwają pracę nad przygotowaniem prototypu – dodaje Andrzej Wychowaniec.
Oprócz portingu gier zewnętrznych producentów Incuvo adaptuje i wydaje własne gry. Spółka realizuje także projekty oparte na IP innych producentów, w zamian za część przyszłych przychodów ze sprzedaży. Właśnie w takim modelu studio przenosi na VR Green Hell, którego autorem jest Creepy Jar. Środki na realizację projektu, Incuvo pozyskało od inwestorów, w ramach tegorocznej kampanii crowdinvestingowej.
Green Hell VR to symulator przetrwania osadzony w unikalnym otoczeniu lasu deszczowego w Amazonii. Gracz, aby przetrwać i przejść do kolejnego poziomu, musi wykazać się sprytem i wytrwałością. Zbuduje schronienie, wytworzy broń, a żeby zdobyć pożywienie uda się na polowanie. Gra w wersji na PC osiągnęła w 2019 r. prestiżowe nagrody Best Polish Game i Best Polish Game Design. W konkursie Digital Dragons nominowany był także Blair Witch. To popularny horror od Bloober Team, za którego port w wersji VR odpowiadało Incuvo. Tytuł, w wersji na Oculus Quest i Oculus Quest 2, zadebiutował na rynku 29 października br. Jak podaje wydawca gry projekt spłacił się w 12 godzin, co jest bardzo dobrym wynikiem.
Incuvo obecnie czeka na zatwierdzenie przez GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego spółki. Proces ten poprzedza planowany na przełom 2020 i 2021 debiut firmy na rynku NewConnect.
Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.