Green Hell VR w wersji alpha w Q1 2021 r.
W Q1 2021 roku na PC zadebiutuje wersje alpha Green Hell VR. Następnym etapem będzie faza testów i optymalizacji elementów graficznych oraz przygotowanie wersji beta projektu, która ma być gotowa w Q2. Odsłonę gry w wirtualnej rzeczywistości realizuje katowickie studio Incuvo. Premiera pełnej wersji survivalowej produkcji zaplanowana jest na Q3 2021. Fabuła projektu rozgrywa się w deszczowych lasach Amazonii. Środki na realizację gry pochodzą z przeprowadzonej przez spółkę kampanii crowdinvestingowej, w ramach której studio pozyskało od inwestorów łącznie 2,8 mln zł. Aktualnie Incuvo czeka na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, w związku z ubieganiem się o dopuszczenie akcji spółki na NewConnect.
- Niedawno zakończyliśmy etap preprodukcji naszego najnowszego projektu z elementami survivalowymi, Green Hell VR. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania wersji alpha, która już Q1 2021 pokaże odbiorcom ogromny potencjał tej rozgrywki survivalowej w wirtualnej rzeczywistości. Koncentrujemy się na implementacji ostatnich mechanik w celu uzyskania wyjątkowej immersji. Dokładamy wszelkich starań, aby finalny projekt był zgodny z oczekiwaniami graczy, które jak wiemy są duże. – informuje Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo. – Pełna wersja gry zadebiutuje na PC jesienią przyszłego roku. Docelowo projekt dedykowany będzie także na popularne gogle Oculus Quest, co mam nadzieję zadowoli fanów produkcji VR. Zespół zakończył już etap preprodukcji gry i aktualnie trwają pracę nad przygotowaniem prototypu – dodaje Andrzej Wychowaniec.
Oprócz portingu gier zewnętrznych producentów Incuvo adaptuje i wydaje własne gry. Spółka realizuje także projekty oparte na IP innych producentów, w zamian za część przyszłych przychodów ze sprzedaży. Właśnie w takim modelu studio przenosi na VR Green Hell, którego autorem jest Creepy Jar. Środki na realizację projektu, Incuvo pozyskało od inwestorów, w ramach tegorocznej kampanii crowdinvestingowej.
Green Hell VR to symulator przetrwania osadzony w unikalnym otoczeniu lasu deszczowego w Amazonii. Gracz, aby przetrwać i przejść do kolejnego poziomu, musi wykazać się sprytem i wytrwałością. Zbuduje schronienie, wytworzy broń, a żeby zdobyć pożywienie uda się na polowanie. Gra w wersji na PC osiągnęła w 2019 r. prestiżowe nagrody Best Polish Game i Best Polish Game Design. W konkursie Digital Dragons nominowany był także Blair Witch. To popularny horror od Bloober Team, za którego port w wersji VR odpowiadało Incuvo. Tytuł, w wersji na Oculus Quest i Oculus Quest 2, zadebiutował na rynku 29 października br. Jak podaje wydawca gry projekt spłacił się w 12 godzin, co jest bardzo dobrym wynikiem.
Incuvo obecnie czeka na zatwierdzenie przez GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego spółki. Proces ten poprzedza planowany na przełom 2020 i 2021 debiut firmy na rynku NewConnect.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.