Hub rozwoju pasji w gdańskiej Oliwie
Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Hub rozwoju pasji w gdańskiej Oliwie
Link do zdjęć: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jaEzEYjeFZtjT9F2pg?e=jhE5hS
W pobliżu Olivia Centre swój motoryzacyjny sezon zakończył trójmiejski klub miłośników klasycznych pojazdów. 150 pojazdów zgromadziło się w pobliżu największego centrum biznesowego w Polsce podkreślając, że Olivia to miejsce otwarte dla wszystkich, ale także przestrzeń integracji silnej społeczności, która swoje pasje realizuje w kilkunastu klubach zainteresowań.
Klasyczny design to nie tylko piękna architektura, wystrój wnętrz czy dodatki, nadające im szczególnego charakteru. To także pojazdy, których piękno zachwyca i dodaje nutkę nostalgii, gdyż podziwiając pojazdy pochodzące z lat 50, 60-tych, a nawet 30-tych trudno oprzeć się wrażeniu, że obecnie tak pięknych pojazdów już się nie produkuje. Linie pojazdów inspirowane stylem art-deco, chromowane dodatki, priorytet nadawany estetyce zamiast kosztom produkcji czy aerodynamice to symbole projektowania samochodów z dawnej epoki. I tak, zdecydowanie takich pojazdów dzisiaj nie ogląda się zbyt często na ulicach, nie tylko dlatego, że jest ich coraz mniej, ale także dlatego, że ich wartość kolekcjonerska rośnie i ich właściciele coraz rzadziej podejmują ryzyko wyjazdu na zatłoczone ulice miast. Jednak są okazje, które skupiają w jednym miejscu miłośników klasycznej motoryzacji bez względu na ryzyka, a także warunki atmosferyczne.
Zakończenie sezonu klasycznych pojazdów to jeden z takich powodów, tym bardziej, że po raz pierwszy odbył się w Oliwie – przy legendarnej Hali Olivii i Olivii Centre, a jednym z organizatorów i patronów było właśnie największe centrum biznesowe w Polsce. Wydarzenie miało także swojego dobrego ducha – Wojciecha Daniszewskiego – miłośnika klasycznych pojazdów, na co dzień pracownika Działu IT Olivii, którego zaangażowanie pozwoliło przenieść imprezę do nowej lokalizacji. Olivia Centre to nie tylko fantastyczne miejsce do pracy czy prowadzenia biznesu, to również ludzie z pasją i przestrzeń do realizacji swoich zainteresowań – mówi Wojciech Daniszewski. Jako wieloletni propagator kultury klasycznej motoryzacji w Trójmieście jestem niezwykle zadowolony z faktu, że dzięki nowo powstałemu klubowi pasji, jakim jest Olivia Classic, mieliśmy przyjemność nieco odświeżyć formułę jednego z największych zlotów samochodów klasycznych w kraju jakim jest “Zakończenie Sezonu Klasycznie”.
Zlot stał się bowiem wydarzeniem inaugurującym działalność nowego klubu pasji w Olivii: Olivii Classic, a więc przestrzeni łączącej miłośników klasycznej motoryzacji. To już kolejna taka inicjatywa, pozwalająca rozwijać swoje zainteresowania pracownikom, na co dzień pracującym w jednym miejscu. Olivia rozwija projekty wspierające integrację pracowników firm i w tym czasie stała się nie tylko centrum biurowym, ale także miejscem skutecznie zabiegającym o budowę silnej, zintegrowanej społeczności. Klub miłośników motoryzacji dołączył do klubu żeglarskiego, miłośników fotografii, tworzenia filmów czy licznych klubów sportowych, ale także takich nieszablonowych projektów jak Chór Olivia Centre, miłośników sztuki, pielęgnacji roślin czy grona społeczników, zaangażowanych w liczne projekty pomocowe na rzecz seniorów, ubogich czy uchodźców.
Jak podkreśla Wojciech Daniszewski impreza wieńcząca sezon w otoczeniu prestiżowego centrum biznesowego Olivia Centre była strzałem w dziesiątkę: Pomimo kapryśnej pogody na parkingach Olivii gościliśmy ponad 150 weteranów szos z przeróżnych epok motoryzacyjnych - od kultowych aut lat 90-tych poprzez pomniki PRL jak dobrze wszystkim znany Fiat 126p czy FSO Warszawa, po produkowanego od 1936 roku Mercedesa W136. Jestem przekonany, że każdy entuzjasta motoryzacji znalazł coś dla siebie. Oprócz pięknych samochodów, których nie widujemy na co dzień w ruchu miejskim na wydarzeniu na uczestników czekały liczne konkursy z nagrodami, stoiska partnerów zlotu, strefa gastronomiczna z pysznymi przekąskami czy panel dyskusyjny z uczestnikiem kultowego rajdu Dakar Classic. Widząc entuzjazm i zainteresowanie wśród rezydentów Olivii, jak i miłośników motoryzacji minionej epoki z całego Pomorza planujemy już kolejne spotkania klubu pasji Olivia Classic, które szykujemy już na wiosnę przyszłego roku.
Projekty angażujące pracowników Olivia Centre to realizowana od lat strategia, mająca na celu wykorzystanie, ale i rozbudowę potencjału tkwiącego w społeczności 15 tysięcy pracowników, którzy na co dzień pracują w Olivii. Projekty te już nie raz dowiodły swojej wartości zarówno dla mieszkańców Trójmiasta, kiedy chociażby w czasie pandemii organizowały pomoc osobom niesamodzielnym w robieniu zakupów, wyprowadzaniu psów czy przygotowywaniu bożonarodzeniowych podarunków, ale także niosą wyjątkową wartość dla samych rezydentów. Badania ankietowe przeprowadzone w gronie menadżerów firm z Olivii pozwoliły dostrzec znaczący wpływ tego projektu na rzecz przywracania pracy stacjonarnej i motywacji ich pracowników. Jak podkreśla Dawid Glamowski, dyrektor Działu Resident Relations w Olivia Centre, badania potwierdziły, że frekwencja w biurach zdecydowanie rośnie w dniach, w których w Olivii odbywają się wydarzenia specjalne, organizowane dla pracowników, a i ich związanie z miejscem pracy jest silnie uzależnione od ilości inicjatyw, w których biorą udział.
Projekty takie jak kluby ambasadorskie w Olivia Centre to kluczowy element budowania silnych i trwałych relacji z naszymi rezydentami – mówi Dawid Glamowski. Współczesne trendy rynkowe i wymagania korporacyjne kładą nacisk na tworzenie środowiska pracy, które wspiera integrację, rozwój pasji i budowanie wspólnoty, co zwiększa zaangażowanie pracowników. Takie inicjatywy pozwalają nam nie tylko spełniać te oczekiwania, ale także wyróżniać się jako miejsce, które wspiera zarówno profesjonalne, jak i osobiste potrzeby naszych rezydentów
Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.
Finanse
Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania
Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.
Nowe technologie
Wiktor Dyduła: Słyszę coraz więcej utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Trudno je odróżnić od kompozycji stworzonych przez ludzi
Wokalista zauważa, że nowoczesne technologie rewolucjonizują nasze życie i mają zastosowanie w różnych dziedzinach. Jeżeli natomiast chodzi o sztuczną inteligencję, to nie ma on nic przeciwko kreatywnemu jej wykorzystaniu również w branży muzycznej. Ale choć AI potrafi wygenerować już całkiem dobrze brzmiące utwory, to przecież na koncertach hologramy czy awatary nie dostarczą odbiorcom takich emocji, jakie towarzyszą występom prawdziwych artystów.