Komunikaty PR

Hub rozwoju pasji w gdańskiej Oliwie

2024-11-28  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Hub rozwoju pasji w gdańskiej Oliwie

 

Link do zdjęć: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jaEzEYjeFZtjT9F2pg?e=jhE5hS 

 

W pobliżu Olivia Centre swój motoryzacyjny sezon zakończył trójmiejski klub miłośników klasycznych pojazdów. 150 pojazdów zgromadziło się w pobliżu największego centrum biznesowego w Polsce podkreślając, że Olivia to miejsce otwarte dla wszystkich, ale także przestrzeń integracji silnej społeczności, która swoje pasje realizuje w kilkunastu klubach zainteresowań.

 

Klasyczny design to nie tylko piękna architektura, wystrój wnętrz czy dodatki, nadające im szczególnego charakteru. To także pojazdy, których piękno zachwyca i dodaje nutkę nostalgii, gdyż podziwiając pojazdy pochodzące z lat 50, 60-tych, a nawet 30-tych trudno oprzeć się wrażeniu, że obecnie tak pięknych pojazdów już się nie produkuje. Linie pojazdów inspirowane stylem art-deco, chromowane dodatki, priorytet nadawany estetyce zamiast kosztom produkcji czy aerodynamice to symbole projektowania samochodów z dawnej epoki. I tak, zdecydowanie takich pojazdów dzisiaj nie ogląda się zbyt często na ulicach, nie tylko dlatego, że jest ich coraz mniej, ale także dlatego, że ich wartość kolekcjonerska rośnie i ich właściciele coraz rzadziej podejmują ryzyko wyjazdu na zatłoczone ulice miast. Jednak są okazje, które skupiają w jednym miejscu miłośników klasycznej motoryzacji bez względu na ryzyka, a także warunki atmosferyczne. 

 

Zakończenie sezonu klasycznych pojazdów to jeden z takich powodów, tym bardziej, że po raz pierwszy odbył się w Oliwie – przy legendarnej Hali Olivii i Olivii Centre, a jednym z organizatorów i patronów było właśnie największe centrum biznesowe w Polsce. Wydarzenie miało także swojego dobrego ducha – Wojciecha Daniszewskiego – miłośnika klasycznych pojazdów, na co dzień pracownika Działu IT Olivii, którego zaangażowanie pozwoliło przenieść imprezę do nowej lokalizacji. Olivia Centre to nie tylko fantastyczne miejsce do pracy czy prowadzenia biznesu, to również ludzie z pasją i przestrzeń do realizacji swoich zainteresowań – mówi Wojciech Daniszewski. Jako wieloletni propagator kultury klasycznej motoryzacji w Trójmieście jestem niezwykle zadowolony z faktu, że dzięki nowo powstałemu klubowi pasji, jakim jest Olivia Classic, mieliśmy przyjemność nieco odświeżyć formułę jednego z największych zlotów samochodów klasycznych w kraju jakim jest “Zakończenie Sezonu Klasycznie”. 

 

Zlot stał się bowiem wydarzeniem inaugurującym działalność nowego klubu pasji w Olivii: Olivii Classic, a więc przestrzeni łączącej miłośników klasycznej motoryzacji. To już kolejna taka inicjatywa, pozwalająca rozwijać swoje zainteresowania pracownikom, na co dzień pracującym w jednym miejscu. Olivia rozwija projekty wspierające integrację pracowników firm i w tym czasie stała się nie tylko centrum biurowym, ale także miejscem skutecznie zabiegającym o budowę silnej, zintegrowanej społeczności. Klub miłośników motoryzacji dołączył do klubu żeglarskiego, miłośników fotografii, tworzenia filmów czy licznych klubów sportowych, ale także takich nieszablonowych projektów jak Chór Olivia Centre, miłośników sztuki, pielęgnacji roślin czy grona społeczników, zaangażowanych w liczne projekty pomocowe na rzecz seniorów, ubogich czy uchodźców.

 

Jak podkreśla Wojciech Daniszewski impreza wieńcząca sezon w otoczeniu prestiżowego centrum biznesowego Olivia Centre była strzałem w dziesiątkę: Pomimo kapryśnej pogody na parkingach Olivii gościliśmy ponad 150 weteranów szos z przeróżnych epok motoryzacyjnych - od kultowych aut lat 90-tych poprzez pomniki PRL jak dobrze wszystkim znany Fiat 126p czy FSO Warszawa, po produkowanego od 1936 roku Mercedesa W136. Jestem przekonany, że każdy entuzjasta motoryzacji znalazł coś dla siebie. Oprócz pięknych samochodów, których nie widujemy na co dzień w ruchu miejskim na wydarzeniu na uczestników czekały liczne konkursy z nagrodami, stoiska partnerów zlotu, strefa gastronomiczna z pysznymi przekąskami czy panel dyskusyjny z uczestnikiem kultowego rajdu Dakar Classic. Widząc entuzjazm i zainteresowanie wśród rezydentów Olivii, jak i miłośników motoryzacji minionej epoki z całego Pomorza planujemy już kolejne spotkania klubu pasji Olivia Classic, które szykujemy już na wiosnę przyszłego roku.

 

Projekty angażujące pracowników Olivia Centre to realizowana od lat strategia, mająca na celu wykorzystanie, ale i rozbudowę potencjału tkwiącego w społeczności 15 tysięcy pracowników, którzy na co dzień pracują w Olivii. Projekty te już nie raz dowiodły swojej wartości zarówno dla mieszkańców Trójmiasta, kiedy chociażby w czasie pandemii organizowały pomoc osobom niesamodzielnym w robieniu zakupów, wyprowadzaniu psów czy przygotowywaniu bożonarodzeniowych podarunków, ale także niosą wyjątkową wartość dla samych rezydentów. Badania ankietowe przeprowadzone w gronie menadżerów firm z Olivii pozwoliły dostrzec znaczący wpływ tego projektu na rzecz przywracania pracy stacjonarnej i motywacji ich pracowników. Jak podkreśla Dawid Glamowski, dyrektor Działu Resident Relations w Olivia Centre, badania potwierdziły, że frekwencja w biurach zdecydowanie rośnie w dniach, w których w Olivii odbywają się wydarzenia specjalne, organizowane dla pracowników, a i ich związanie z miejscem pracy jest silnie uzależnione od ilości inicjatyw, w których biorą udział.

 

Projekty takie jak kluby ambasadorskie w Olivia Centre to kluczowy element budowania silnych i trwałych relacji z naszymi rezydentami – mówi Dawid Glamowski. Współczesne trendy rynkowe i wymagania korporacyjne kładą nacisk na tworzenie środowiska pracy, które wspiera integrację, rozwój pasji i budowanie wspólnoty, co zwiększa zaangażowanie pracowników. Takie inicjatywy pozwalają nam nie tylko spełniać te oczekiwania, ale także wyróżniać się jako miejsce, które wspiera zarówno profesjonalne, jak i osobiste potrzeby naszych rezydentów

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Świąteczny nastrój wraca do Konesera. Lampiony, lodowisko i inne atrajcje Biuro prasowe
2024-11-28 | 10:05

Świąteczny nastrój wraca do Konesera. Lampiony, lodowisko i inne atrajcje

Centrum Praskie Koneser ponownie zmienia się w pełne ciepła i nastrojowej atmosfery miejsce zimowych spotkań. Już 1 grudnia startuje kultowe lodowisko, którego tegorocznym partnerem
Hobby Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!
2024-11-26 | 16:00

Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!

Każdego roku, na przełomie listopada i grudnia stajesz przed dylematem, co podarować bliskim pod choinkę? Zadanie staje się o tyle łatwiejsze, jeśli znasz zainteresowania osób,
Hobby W Fuzji przygotujesz się na Święta i na stok
2024-11-21 | 15:45

W Fuzji przygotujesz się na Święta i na stok

Za oknami zaczęło robić się chłodno i wszyscy miłośnicy Świąt zaczęli już odliczanie do pierwszej gwiazdki, natomiast amatorzy sportów zimowych wypatrują białego puchu. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Kurowska: Okres świąteczny daje ludziom poczucie bezpieczeństwa i jest takim powrotem do dzieciństwa. Nie czepiam się tego, że ktoś dekoruje swój dom już w listopadzie

Aktorka nie widzi nic złego w tym, że już w listopadzie na sklepowych półkach pojawiają się dekoracje związane z Bożym Narodzeniem. Jak zauważa, nie brakuje osób, które chętnie je wtedy kupują i dużo wcześniej przystrajają swoje mieszkania, ubierają choinki czy zakładają iluminacje. Trendy wyznaczają też gwiazdy, które już teraz dzielą się w mediach społecznościowych świątecznymi inspiracjami. Zdaniem Joanny Kurowskiej nikt nie ma prawa do krytyki kierowników sklepów, konsumentów czy znanych osób. Każdy z nich kieruje się bowiem w tej kwestii innymi pobudkami.

Problemy społeczne

W tym roku liczba nowych zakażeń wirusem HIV sięgnie w Polsce 2 tys. Większość z nich rozpoznawana jest na późnym etapie

W 2023 roku na świecie żyło ok.  40 mln osób zakażonych wirusem HIV. Z powodu chorób związanych z AIDS zmarło 630 tys. – wynika z danych ONZ. W Polsce przez 10 miesięcy 2024 roku odnotowano niemal 2 tys. zakażeń. Większość przypadków jest rozpoznawana na późnym etapie zakażenia. Rzadko się testujemy, nie znamy też możliwości profilaktyki przed- i poekspozycyjnej – przypominają eksperci z okazji obchodzonego 1 grudnia Światowego Dnia Walki z AIDS.

Media

Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje

Nowy juror w programie „Must Be the Music” przyznaje, że na planie produkcji panują duże emocje. Na castingi zgłosiło się bowiem wielu utalentowanych solistów i różne zespoły muzyczne, a każdy chce wypaść jak najlepiej i przejść do kolejnego etapu. Niektórzy uczestnicy próbują w kuluarach zbliżyć się do jurorów i być może w ten sposób też coś „ugrać”, ale Dawid Kwiatkowski zaznacza, że on sam nie daje się w żaden sposób przekupić. Jest obiektywny, bezstronny i jego ocena podyktowana jest tylko tym, co widzi i słyszy ze sceny.