Komunikaty PR

Hub rozwoju pasji w gdańskiej Oliwie

2024-11-28  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Hub rozwoju pasji w gdańskiej Oliwie

 

Link do zdjęć: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jaEzEYjeFZtjT9F2pg?e=jhE5hS 

 

W pobliżu Olivia Centre swój motoryzacyjny sezon zakończył trójmiejski klub miłośników klasycznych pojazdów. 150 pojazdów zgromadziło się w pobliżu największego centrum biznesowego w Polsce podkreślając, że Olivia to miejsce otwarte dla wszystkich, ale także przestrzeń integracji silnej społeczności, która swoje pasje realizuje w kilkunastu klubach zainteresowań.

 

Klasyczny design to nie tylko piękna architektura, wystrój wnętrz czy dodatki, nadające im szczególnego charakteru. To także pojazdy, których piękno zachwyca i dodaje nutkę nostalgii, gdyż podziwiając pojazdy pochodzące z lat 50, 60-tych, a nawet 30-tych trudno oprzeć się wrażeniu, że obecnie tak pięknych pojazdów już się nie produkuje. Linie pojazdów inspirowane stylem art-deco, chromowane dodatki, priorytet nadawany estetyce zamiast kosztom produkcji czy aerodynamice to symbole projektowania samochodów z dawnej epoki. I tak, zdecydowanie takich pojazdów dzisiaj nie ogląda się zbyt często na ulicach, nie tylko dlatego, że jest ich coraz mniej, ale także dlatego, że ich wartość kolekcjonerska rośnie i ich właściciele coraz rzadziej podejmują ryzyko wyjazdu na zatłoczone ulice miast. Jednak są okazje, które skupiają w jednym miejscu miłośników klasycznej motoryzacji bez względu na ryzyka, a także warunki atmosferyczne. 

 

Zakończenie sezonu klasycznych pojazdów to jeden z takich powodów, tym bardziej, że po raz pierwszy odbył się w Oliwie – przy legendarnej Hali Olivii i Olivii Centre, a jednym z organizatorów i patronów było właśnie największe centrum biznesowe w Polsce. Wydarzenie miało także swojego dobrego ducha – Wojciecha Daniszewskiego – miłośnika klasycznych pojazdów, na co dzień pracownika Działu IT Olivii, którego zaangażowanie pozwoliło przenieść imprezę do nowej lokalizacji. Olivia Centre to nie tylko fantastyczne miejsce do pracy czy prowadzenia biznesu, to również ludzie z pasją i przestrzeń do realizacji swoich zainteresowań – mówi Wojciech Daniszewski. Jako wieloletni propagator kultury klasycznej motoryzacji w Trójmieście jestem niezwykle zadowolony z faktu, że dzięki nowo powstałemu klubowi pasji, jakim jest Olivia Classic, mieliśmy przyjemność nieco odświeżyć formułę jednego z największych zlotów samochodów klasycznych w kraju jakim jest “Zakończenie Sezonu Klasycznie”. 

 

Zlot stał się bowiem wydarzeniem inaugurującym działalność nowego klubu pasji w Olivii: Olivii Classic, a więc przestrzeni łączącej miłośników klasycznej motoryzacji. To już kolejna taka inicjatywa, pozwalająca rozwijać swoje zainteresowania pracownikom, na co dzień pracującym w jednym miejscu. Olivia rozwija projekty wspierające integrację pracowników firm i w tym czasie stała się nie tylko centrum biurowym, ale także miejscem skutecznie zabiegającym o budowę silnej, zintegrowanej społeczności. Klub miłośników motoryzacji dołączył do klubu żeglarskiego, miłośników fotografii, tworzenia filmów czy licznych klubów sportowych, ale także takich nieszablonowych projektów jak Chór Olivia Centre, miłośników sztuki, pielęgnacji roślin czy grona społeczników, zaangażowanych w liczne projekty pomocowe na rzecz seniorów, ubogich czy uchodźców.

 

Jak podkreśla Wojciech Daniszewski impreza wieńcząca sezon w otoczeniu prestiżowego centrum biznesowego Olivia Centre była strzałem w dziesiątkę: Pomimo kapryśnej pogody na parkingach Olivii gościliśmy ponad 150 weteranów szos z przeróżnych epok motoryzacyjnych - od kultowych aut lat 90-tych poprzez pomniki PRL jak dobrze wszystkim znany Fiat 126p czy FSO Warszawa, po produkowanego od 1936 roku Mercedesa W136. Jestem przekonany, że każdy entuzjasta motoryzacji znalazł coś dla siebie. Oprócz pięknych samochodów, których nie widujemy na co dzień w ruchu miejskim na wydarzeniu na uczestników czekały liczne konkursy z nagrodami, stoiska partnerów zlotu, strefa gastronomiczna z pysznymi przekąskami czy panel dyskusyjny z uczestnikiem kultowego rajdu Dakar Classic. Widząc entuzjazm i zainteresowanie wśród rezydentów Olivii, jak i miłośników motoryzacji minionej epoki z całego Pomorza planujemy już kolejne spotkania klubu pasji Olivia Classic, które szykujemy już na wiosnę przyszłego roku.

 

Projekty angażujące pracowników Olivia Centre to realizowana od lat strategia, mająca na celu wykorzystanie, ale i rozbudowę potencjału tkwiącego w społeczności 15 tysięcy pracowników, którzy na co dzień pracują w Olivii. Projekty te już nie raz dowiodły swojej wartości zarówno dla mieszkańców Trójmiasta, kiedy chociażby w czasie pandemii organizowały pomoc osobom niesamodzielnym w robieniu zakupów, wyprowadzaniu psów czy przygotowywaniu bożonarodzeniowych podarunków, ale także niosą wyjątkową wartość dla samych rezydentów. Badania ankietowe przeprowadzone w gronie menadżerów firm z Olivii pozwoliły dostrzec znaczący wpływ tego projektu na rzecz przywracania pracy stacjonarnej i motywacji ich pracowników. Jak podkreśla Dawid Glamowski, dyrektor Działu Resident Relations w Olivia Centre, badania potwierdziły, że frekwencja w biurach zdecydowanie rośnie w dniach, w których w Olivii odbywają się wydarzenia specjalne, organizowane dla pracowników, a i ich związanie z miejscem pracy jest silnie uzależnione od ilości inicjatyw, w których biorą udział.

 

Projekty takie jak kluby ambasadorskie w Olivia Centre to kluczowy element budowania silnych i trwałych relacji z naszymi rezydentami – mówi Dawid Glamowski. Współczesne trendy rynkowe i wymagania korporacyjne kładą nacisk na tworzenie środowiska pracy, które wspiera integrację, rozwój pasji i budowanie wspólnoty, co zwiększa zaangażowanie pracowników. Takie inicjatywy pozwalają nam nie tylko spełniać te oczekiwania, ale także wyróżniać się jako miejsce, które wspiera zarówno profesjonalne, jak i osobiste potrzeby naszych rezydentów

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B

Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.

Problemy społeczne

Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji

Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.

Farmacja

Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi

Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.