Iron VR zapowiada pierwszy autorski tytuł z portfolio
Holy Chick! an Escape Room Game – pod taką nazwą ukaże się pierwsza autorska gra spółki Iron VR, producenta gier wideo w wirtualnej rzeczywistości. Spółka zależna Carbon Studio, rozpoczęła właśnie prace nad przygodowym tytułem, opartym o znany i lubiany model rozgrywki Escape Room. Na graczy czekać będą ciekawe łamigłówki, których rozwiązanie pozwoli pokonać kolejny etap rozgrywki. Docelowo gra zadebiutuje na większości popularnych platformach VR, z początku na PC VR w Q1 2021. Jednocześnie Iron VR przygotowuje się do kampanii crowdinvestingowej. Niebawem studio ogłosi tytuły gier z portfolio Movie Games, które przeniesie do wirtualnej rzeczywistości.
- Rozpoczęliśmy prace nad naszym pierwszym projektem pod szyldem Iron VR, osadzonym w doskonale znanym nam świecie wirtualnej rzeczywistości. W humorystycznej rozgrywce, gdzie monstrualne i krwiożercze kurczaki zawładnęły planetą, ciężko będzie zachować zimną krew. Zadaniem gracza będzie skuteczna ucieczka, która będzie wiązała się z rozwiązaniem wielu zadań i łamigłówek. Tak pokrótce przedstawia się nasza debiutancka produkcja, Holy Chick! an Escape Room Game – mówi Karolina Koszuta, prezes Iron VR. – Projekt docelowo planujemy wydać na większość popularnych platform VR, natomiast w pierwszej kolejności celujemy w premierę na PC VR w Q1 2021. Liczymy na to, że tytuł zdobędzie sukces i szerokie grono fanów, zarówno gier VR-owych, jak i przygodowych, co w efekcie przełoży się na nasze przyszłe wyniki finansowe – dodaje.
Akcja Holy Chick! an Escape Room Game rozegra się głównie w przyczepie kempingowej. Schronienia gracz będzie mógł szukać m.in. w bunkrze, w którym znajdzie się laboratorium szalonego preppersa. Kolejnym utrudnieniem w ucieczce postaci będzie panel z klawiaturą do wpisania kodu PIN zamocowany na zamkniętej lodówce. Celem rozgrywki jest odlot gracza rakietą na Księżyc.
Rozgrywka posiada cztery rozbudowane poziomy. Pierwszy stanowi wprowadzenie/tutorial, nadający ton i atmosferę grze, mechanika produkcji w pełni wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości. W projekcie przewidziane jest również otwarte zakończenie z fabularną zapowiedzią możliwości kolejnej części gry/sequela.
- Nabieramy rozpędu w rozwoju naszej firmy. Czynności produktowe oraz stricte biznesowe idą zgodnie z założonym planem. Chcemy, razem z Carbon Studio, które jest głównym udziałowcem Iron VR, współtworzyć polski rynek wirtualnej rzeczywistości, To co cieszy to fakt, że z kwartału na kwartał rynek ten dynamicznie rośnie i zdobywa nowych fanów – mówi Karolina Koszuta.
W sierpniu 2020 Iron VR zawarło umowę o ścisłej współpracy z notowanym na NewConnect Movie Games, w myśl której przeniesie wybrane gry z portfolio biznesowego partnera do wirtualnej rzeczywistości. Spółka wkrótce ogłosi wytypowane projekty.
Jeszcze w tym roku Iron VR przeprowadzi emisję akcji w formule crowdinvestingu. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji będzie Dom Maklerski INC S.A. Warunki emisji i nabycia akcji wkrótce zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Oferta będzie poprzedzać debiut spółki na rynku NewConnect zaplanowany na 2021 rok.
Iron VR powstało w celu tworzenia mniejszych grywalnych tytułów (na własnych IP) opartych o zaawansowany koncept rozgrywki oraz przenoszenie gier innych producentów do wirtualnej rzeczywistości. Spółka specjalizuje się w grach typu SuperHot i Beat Saber. Iron VR zakłada produkcję kilku gier rocznie.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.