Komunikaty PR

Iron VR zapowiada pierwszy autorski tytuł z portfolio

2020-11-06  |  12:30
Biuro prasowe

 

Holy Chick! an Escape Room Game – pod taką nazwą ukaże się pierwsza autorska gra spółki Iron VR, producenta gier wideo w wirtualnej rzeczywistości. Spółka zależna Carbon Studio, rozpoczęła właśnie prace nad przygodowym tytułem, opartym o znany i lubiany model rozgrywki Escape Room. Na graczy czekać będą ciekawe łamigłówki, których rozwiązanie pozwoli pokonać kolejny etap rozgrywki. Docelowo gra zadebiutuje na większości popularnych platformach VR, z początku na PC VR w Q1 2021. Jednocześnie Iron VR przygotowuje się do kampanii crowdinvestingowej. Niebawem studio ogłosi tytuły gier z portfolio Movie Games, które przeniesie do wirtualnej rzeczywistości.

- Rozpoczęliśmy prace nad naszym pierwszym projektem pod szyldem Iron VR, osadzonym w doskonale znanym nam świecie wirtualnej rzeczywistości. W humorystycznej rozgrywce, gdzie monstrualne i krwiożercze kurczaki zawładnęły planetą, ciężko będzie zachować zimną krew. Zadaniem gracza będzie skuteczna ucieczka, która będzie wiązała się z rozwiązaniem wielu zadań i łamigłówek. Tak pokrótce przedstawia się nasza debiutancka produkcja, Holy Chick! an Escape Room Game – mówi Karolina Koszuta, prezes Iron VR. – Projekt docelowo planujemy wydać na większość popularnych platform VR, natomiast w pierwszej kolejności celujemy w premierę na PC VR w Q1 2021. Liczymy na to, że tytuł zdobędzie sukces i szerokie grono fanów, zarówno gier VR-owych, jak i przygodowych, co w efekcie przełoży się na nasze przyszłe wyniki finansowe  – dodaje.

Akcja Holy Chick! an Escape Room Game rozegra się głównie w przyczepie kempingowej. Schronienia gracz będzie mógł szukać m.in. w bunkrze, w którym znajdzie się laboratorium szalonego preppersa. Kolejnym utrudnieniem w ucieczce postaci będzie panel z klawiaturą do wpisania kodu PIN zamocowany na zamkniętej lodówce. Celem rozgrywki jest odlot gracza rakietą na Księżyc.

Rozgrywka posiada cztery rozbudowane poziomy. Pierwszy stanowi wprowadzenie/tutorial, nadający ton i atmosferę grze, mechanika produkcji w pełni wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości. W projekcie przewidziane jest również otwarte zakończenie z fabularną zapowiedzią możliwości kolejnej części gry/sequela.

- Nabieramy rozpędu w rozwoju naszej firmy. Czynności produktowe oraz stricte biznesowe idą zgodnie z założonym planem. Chcemy, razem z Carbon Studio, które jest głównym udziałowcem Iron VR, współtworzyć polski rynek wirtualnej rzeczywistości, To co cieszy to fakt, że z kwartału na kwartał rynek ten dynamicznie rośnie i zdobywa nowych fanów – mówi Karolina Koszuta.

W sierpniu 2020 Iron VR zawarło umowę o ścisłej współpracy z notowanym na NewConnect Movie Games, w myśl której przeniesie wybrane gry z portfolio biznesowego partnera do wirtualnej rzeczywistości. Spółka wkrótce ogłosi wytypowane projekty. 

Jeszcze w tym roku Iron VR przeprowadzi emisję akcji w formule crowdinvestingu. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji będzie Dom Maklerski INC S.A. Warunki emisji i nabycia akcji wkrótce zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Oferta będzie poprzedzać debiut spółki na rynku NewConnect zaplanowany na 2021 rok.

Iron VR powstało w celu tworzenia mniejszych grywalnych tytułów (na własnych IP) opartych o zaawansowany koncept rozgrywki oraz przenoszenie gier innych producentów do wirtualnej rzeczywistości. Spółka specjalizuje się w grach typu SuperHot i Beat Saber. Iron VR zakłada produkcję kilku gier rocznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel Biuro prasowe
2024-04-10 | 11:07

Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel

Platige Image, polskie studio animacji, mające w swoim portfolio projekty realizowane dla tak kultowych gamingowych tytułów, jak Call of Duty, Resident Evil, Total War, czy God of War
Hobby Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław
2024-03-21 | 17:30

Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław

Żużlowi wicemistrzowie Polski 2023, Betard Sparta Wrocław, są gotowi na nowy sezon. Zanim wyjadą na tor, już jutro spotkają się z kibicami podczas oficjalnej prezentacji w Magnolia Park.
Hobby Warsztaty fotograficzne
2024-03-07 | 23:00

Warsztaty fotograficzne

Humanosh House zaprasza na warsztaty fotograficzne. jeśli chcesz zyskać nową pasję i nowych znajomych, przyjdź do nas!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami

– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.