Jaki będzie rynek gier mobilnych do 2025 roku
BlueStacks, pierwsza na świecie, oparta na chmurze platforma do gier na Androida, pod koniec lutego wprowadziła nowość: Creator Studio & Creator Hub. Platforma służy do modyfikowania i dzielenia się zmodyfikowanymi grami mobilnymi. Dzięki tej premierze, gry mobilne mogą być łatwo modyfikowane i udostępniane, docierając do ponad 4 miliardów użytkowników i 4,5 miliona twórców.
Dzięki nowej platformie NFG, firmy now.gg, gry mobilne oparte na silnikach Cocos, Unity i Unreal mogą być modyfikowane i udostępniane, zmieniając sposób, w jaki ludzie grają w gry. Sprawdźmy na czym polega i jak działa Creator Studio & Creator Hub of now.gg.
BlueStacks Creator Studio i Creator Hub otwierają przed globalną społecznością graczy mobilnych możliwości tworzenia i udostępniania nieskończonych wersji gier mobilnych przez użytkowników. Modyfikacji (ang. modding) można dokonywać na trzech poziomach: podstawowym, średniozaawansowanym i zaawansowanym. Podstawowy modding polega na zabawie z kolorem; na przykład, możesz mieć ciemny tryb dla gry, podobny do filtrów Instagrama. Pośredni modding pozwala linkować do wydarzeń w grze, takich jak efekty na ekranie podczas zabijania lub wygrywania strzałów. Wreszcie, z zaawansowanym moddingiem, możesz zmienić tekstury 2D i 3D wewnątrz gry, w tym elementy gry, takie jak ubrania awatara.
Zasilany przez now.gg i platformę NFG firmy, Studio & Creator Hub umożliwia oddzielenie kodu gry, wydarzeń w grze i sztuki gry, pozwalając użytkownikom na dzielenie się swoimi „zmodowanymi” doświadczeniami za pomocą prostego linku - tworząc dzielenie się i wciągające doświadczenie mobilne.
"Do 2025 roku większość graczy mobilnych będzie grać w zmodowane gry" – komentuje Rosen Sharma, CEO i założyciel BlueStacks i now.gg. "Wyobraź sobie, że szukasz gry i znajdujesz zmodowane wersje od swoich ulubionych graczy, streamerów i fanów. Globalny dostęp do moddingu gier mobilnych otwiera nieskończone możliwości dla graczy i twórców, zmieniając sposób, w jaki tworzymy, udostępniamy i doświadczamy gier mobilnych na zawsze."
Treści generowane przez użytkowników - takie jak zmodyfikwoane gry - są ważną formą wyrażania siebie. Według Huabina Lin, dyrektora ds. technologii w Cocos, „Tak jak zmieniamy ubrania, aby dopasować je do naszego nastroju, tak ludzie wkrótce będą wybierali gry z modami. Będą one dopasowywać się do pożądanych doświadczeń i preferencji.”
Jak zapewniają twórcy, modding gier mobilnych od BlueStacks toruje drogę dla modów, które w przyszłości staną się domyślnym sposobem mobilnej rozgrywki."
"Mody w grach mobilnych? W końcu jest to możliwe dzięki BlueStacks!" – komentuje youtuber przemekbestgames i dodaje: "Dodatkowe emocje dzięki spersonalizowanym efektom, na przykład po zwycięstwie, to coś, czego zawsze brakowało w naszych ulubionych grach, takich jak Lords Mobile lub State of Survival”.
O BlueStacks:
BlueStacks jest pierwszą na świecie platformą do gier Android opartą na chmurze, zaadoptowaną przez ponad 1 miliard graczy w 100 krajach i na sześciu kontynentach na całym świecie. W 2020 roku ponad 6 miliardów sesji gier w 70,000 różnych gier zostało rozegranych na BlueStacks. W 2021 roku BlueStacks uruchomiło BlueStacks X (beta), pierwszą na świecie usługę strumieniowego przesyłania gier na urządzenia mobilne. BlueStacks posiada globalny zespół ponad 400 osób i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek technologicznych w branży. Najlepsi producenci gier na świecie wykorzystują tę platformę do promowania swoich gier.

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.