Komunikaty PR

Jaki będzie rynek gier mobilnych do 2025 roku

2022-03-14  |  01:00
Biuro prasowe

BlueStacks, pierwsza na świecie, oparta na chmurze platforma do gier na Androida, pod koniec lutego wprowadziła nowość: Creator Studio & Creator Hub. Platforma służy do modyfikowania i dzielenia się zmodyfikowanymi grami mobilnymi. Dzięki tej premierze, gry mobilne mogą być łatwo modyfikowane i udostępniane, docierając do ponad 4 miliardów użytkowników i 4,5 miliona twórców. 

 

Dzięki nowej platformie NFG, firmy now.gg, gry mobilne oparte na silnikach Cocos, Unity i Unreal mogą być modyfikowane i udostępniane, zmieniając sposób, w jaki ludzie grają w gry. Sprawdźmy na czym polega i jak działa Creator Studio & Creator Hub of now.gg.

 

BlueStacks Creator Studio i Creator Hub otwierają przed globalną społecznością graczy mobilnych możliwości tworzenia i udostępniania nieskończonych wersji gier mobilnych przez użytkowników. Modyfikacji (ang. modding) można dokonywać na trzech poziomach: podstawowym, średniozaawansowanym i zaawansowanym. Podstawowy modding polega na zabawie z kolorem; na przykład, możesz mieć ciemny tryb dla gry, podobny do filtrów Instagrama. Pośredni modding pozwala linkować do wydarzeń w grze, takich jak efekty na ekranie podczas zabijania lub wygrywania strzałów. Wreszcie, z zaawansowanym moddingiem, możesz zmienić tekstury 2D i 3D wewnątrz gry, w tym elementy gry, takie jak ubrania awatara. 

Zasilany przez now.gg i platformę NFG firmy, Studio & Creator Hub umożliwia oddzielenie kodu gry, wydarzeń w grze i sztuki gry, pozwalając użytkownikom na dzielenie się swoimi „zmodowanymi” doświadczeniami za pomocą prostego linku - tworząc dzielenie się i wciągające doświadczenie mobilne. 

"Do 2025 roku większość graczy mobilnych będzie grać w zmodowane gry" – komentuje Rosen Sharma, CEO i założyciel BlueStacks i now.gg. "Wyobraź sobie, że szukasz gry i znajdujesz zmodowane wersje od swoich ulubionych graczy, streamerów i fanów. Globalny dostęp do moddingu gier mobilnych otwiera nieskończone możliwości dla graczy i twórców, zmieniając sposób, w jaki tworzymy, udostępniamy i doświadczamy gier mobilnych na zawsze." 

Treści generowane przez użytkowników - takie jak zmodyfikwoane gry - są ważną formą wyrażania siebie. Według Huabina Lin, dyrektora ds. technologii w Cocos, „Tak jak zmieniamy ubrania, aby dopasować je do naszego nastroju, tak ludzie wkrótce będą wybierali gry z modami. Będą one dopasowywać się do pożądanych doświadczeń i preferencji.”

Jak zapewniają twórcy, modding gier mobilnych od BlueStacks toruje drogę dla modów, które w przyszłości staną się domyślnym sposobem mobilnej rozgrywki." 

"Mody w grach mobilnych? W końcu jest to możliwe dzięki BlueStacks!" – komentuje youtuber przemekbestgames i dodaje: "Dodatkowe emocje dzięki spersonalizowanym efektom, na przykład po zwycięstwie, to coś, czego zawsze brakowało w naszych ulubionych grach, takich jak Lords Mobile lub State of Survival”.

 

O BlueStacks: 

BlueStacks jest pierwszą na świecie platformą do gier Android opartą na chmurze, zaadoptowaną przez ponad 1 miliard graczy w 100 krajach i na sześciu kontynentach na całym świecie. W 2020 roku ponad 6 miliardów sesji gier w 70,000 różnych gier zostało rozegranych na BlueStacks. W 2021 roku BlueStacks uruchomiło BlueStacks X (beta), pierwszą na świecie usługę strumieniowego przesyłania gier na urządzenia mobilne. BlueStacks posiada globalny zespół ponad 400 osób i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek technologicznych w branży. Najlepsi producenci gier na świecie wykorzystują tę platformę do promowania swoich gier.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.