Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz@prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Żużlowi wicemistrzowie Polski 2023, Betard Sparta Wrocław, są gotowi na nowy sezon. Zanim wyjadą na tor, już jutro spotkają się z kibicami podczas oficjalnej prezentacji w Magnolia Park. To świetna okazja na wspólne zdjęcia i zdobycie autografów.
W tym sezonie pięciokrotny drużynowy mistrz Polski znów chce powalczyć o złoto. Betard Sparcie Wrocław będzie można kibicować m.in. na torze żużlowym na terenie Stadionu Olimpijskiego, a już jutro (piątek, 22 marca) pojawi się okazja, by osobiście spotkać członków wrocławskiego zespołu. W Magnolia Park odbędzie się oficjalna prezentacja drużyny na sezon 2024.
— To oznacza, że rozpoczęcie sezonu zbliża się do nas wielkimi krokami, a my chcemy kolejny rok z rzędu dać kibicom możliwość spotkania się z zawodnikami, zanim wyjadą na tor — mówi Adrian Skubis, rzecznik prasowy Betard Sparty Wrocław.
W tegorocznej prezentacji wezmą udział wszyscy zawodnicy tworzący Betard Spartę Wrocław w nadchodzącym sezonie, w tym kapitan drużyny Maciej Janowski oraz trzykrotny indywidualny mistrz świata Tai Woffinden, a także członkowie sztabu szkoleniowego.
Po części oficjalnej fani żużla będą mieli niecodzienną okazję, by osobiście spotkać swoich idoli i zrobić sobie wspólne zdjęcia. Zawodnicy Betard Sparty Wrocław będą też rozdawać autografy. Drużyna przygotowała dla swoich kibiców niespodzianki, a także konkursy, w których do wygrania będą nagrody związane z klubem. — Przygotowaliśmy różnorodne atrakcje. Chcemy, aby każdy mógł poczuć przedsmak niezwykłej atmosfery, która już niebawem zapanuje na Stadionie Olimpijskim — zapowiada Adrian Skubis.
Prezentacja zacznie się o godz. 19 na placu eventowym przy sklepach Jubitom i YES (wejście od strony ul. Legnickiej). Wstęp wolny.

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.