Komunikaty PR

Kosmiczna wystawa LEGO® Star Wars™ w VIVO! Lublin

2022-02-14  |  10:27
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

VIVO! Lublin przygotowało nie lada gratkę dla wszystkich fanów uniwersum „Gwiezdnych wojen” i kultowych klocków LEGO®. Już 12 lutego ruszy tu wystawa LEGO® Star Wars™ z postaciami Lorda Vadera i Szturmowca w rolach głównych. Pojawią się także mega figura Mistrza Yody, jeden z największych w historii modeli LEGO® – Sokół Millennium i wiele innych atrakcji. Wydarzeniu będzie towarzyszył tematyczny konkurs na Facebooku. Ekspozycja czynna będzie do 26 lutego.

Filmowy świat George’a Lucasa na wyciągnięcie ręki? W VIVO! Lublin to możliwe! Niebawem zagości tu jedyna w swoim rodzaju kosmiczna wystawa LEGO® Star Wars™. Miłośnicy „Gwiezdnych wojen” i kultowych duńskich klocków zobaczą w centrum handlowym m.in. postacie Lorda Vadera i Szturmowca oraz najsłynniejszy duet droidów, czyli R2-D2 i C-3PO, w skali 1:1 czy mega figurę uwielbianego przez wszystkich Mistrza Yody. Ekspozycję uzupełnią modele pojazdów Microfighters oraz największe w historii LEGO® Star Wars™ modele Gwiezdnego Niszczyciela Imperium i Sokoła Millennium. Dodatkowo, w ramach wydarzenia, w dniach 15-26 lutego, zorganizowany zostanie konkurs na Facebooku. W puli nagród przewidziano zestaw LEGO® i karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł.

- Mamy nadzieję, że kosmiczna ekspozycja będzie ciekawą alternatywą dla wszystkich uczniów pozostających w mieście na czas trwania zimowej przerwy szkolnej. Uczestnicy wydarzenia bez wątpienia spędzą u nas magiczny czas - stając oko w oko z Lordem Vaderem czy robiąc pamiątkowe zdjęcia z Mistrzem Yodą i innymi kultowymi postaciami gwiezdnej sagi. Zapraszamy do wspólnej zabawy – mówi Katarzyna Wojciechowska-Wójcik, Dyrektor VIVO! Lublin.

Wystawa LEGO® Star Warsw VIVO! Lublin będzie dostępna w dniach 12-26 lutego w godzinach otwarcia centrum handlowego. Wydarzenie jest bezpłatne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.