Kotwica w Koronie - Polsping wspiera walkę z pandemią koronowirusa
Sytuacja spowodowana walką z koronawirusem to trudny czas dla nas wszystkich. Dlatego do pomocy w zwalczaniu niewidzialnego przeciwnika postanowiła włączyć się polska firma, która od 70 lat produkuje sprzęt wędkarski - Polsping. Akcja „Kotwica w Koronie” wesprze najbardziej potrzebujące służby medyczne.
W ramach zainicjonowanej przez Polsping akcji, firma zobowiązała się do przekazania 50% zysku z zakupu swoich wyrobów ze specjalnej kategorii „Kotwica w Koronie”. Teraz każdy kto zechce wspomóc walkę z koronawiruem będzie mógł je zakupić na stronie sklepu: www.polsping.pl/kotwicawkoronie
Jako najstarsza firma wędkarska w Polsce nie możemy przejść obojętnie wobec tak dużego zagrożenia. Tylko działając wspólnie możemy wspierać tych, którzy walczą codziennie na pierwszym froncie, o zdrowie nasze i naszych bliskich. Wierzymy, że środowisko wędkarzy zaangażuje się na 100% i pokaże swoje wielkie serce - mówi Sebastian Daniluk Prezes Zarządu Firmy.
Jak można pomóc?
Zasady akcji są bardzo proste, wystarczy wejść na stronę sklepu www.polsping.pl/kotwicawkoronie wybrać produkty, które chciałby się posiadać w swojej kolekcji. Klient ma dwie możliwości: kupno przynęt w standardowej cenie, z czego 50% firma przekaże na walkę z koronawirusem lub kupno przynęt w obniżonej cenie, nie angażując się w pomoc.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że znajdą się osoby chcące wykorzystać okazję i uzupełnić swój wędkarski arsenał po zaniżonych. To jest test odpowiedzialności społecznej. Wędkarze nieraz pokazali, że jednoczą się we wspólnych inicjatywach. Wierzymy, że i tym razem tak będzie - mówi Sebastian Daniluk.
Start akcji zaplanowano na 16 kwietnia 2020 r. W filmie promującym „Kotwicę w Koronie” występuje aktor Piotr Cyrwus znany ze swojego zamiłowania do wędkarstwa.
Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaangażowanie Pana Piotra Cyrwusa w ten projekt. Liczymy na to, że dzięki temu uda się nam dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, a tym samym zgromadzimy jeszcze więcej środków na wsparcie personelu medycznego. Akcja będzie prowadzona do odwołania - dodaje Sebastian Daniluk.
POLSPING jest najstarszą, produkcyjną firmą wędkarską w Polsce działającą od 1947 roku.
![Fotoplastikon w Centrum Praskim Koneser. Zobaczysz w nim Warszawę z dawnych lat Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1803175336,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Fotoplastikon w Centrum Praskim Koneser. Zobaczysz w nim Warszawę z dawnych lat
![Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper](/files/_uploaded/glownekonf_125353949,w_282,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper
![W Fuzji bije wakacyjne serce miasta!](/files/_uploaded/glownekonf_1428049366,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
W Fuzji bije wakacyjne serce miasta!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.