Kotwica w Koronie - Polsping wspiera walkę z pandemią koronowirusa
Sytuacja spowodowana walką z koronawirusem to trudny czas dla nas wszystkich. Dlatego do pomocy w zwalczaniu niewidzialnego przeciwnika postanowiła włączyć się polska firma, która od 70 lat produkuje sprzęt wędkarski - Polsping. Akcja „Kotwica w Koronie” wesprze najbardziej potrzebujące służby medyczne.
W ramach zainicjonowanej przez Polsping akcji, firma zobowiązała się do przekazania 50% zysku z zakupu swoich wyrobów ze specjalnej kategorii „Kotwica w Koronie”. Teraz każdy kto zechce wspomóc walkę z koronawiruem będzie mógł je zakupić na stronie sklepu: www.polsping.pl/kotwicawkoronie
Jako najstarsza firma wędkarska w Polsce nie możemy przejść obojętnie wobec tak dużego zagrożenia. Tylko działając wspólnie możemy wspierać tych, którzy walczą codziennie na pierwszym froncie, o zdrowie nasze i naszych bliskich. Wierzymy, że środowisko wędkarzy zaangażuje się na 100% i pokaże swoje wielkie serce - mówi Sebastian Daniluk Prezes Zarządu Firmy.
Jak można pomóc?
Zasady akcji są bardzo proste, wystarczy wejść na stronę sklepu www.polsping.pl/kotwicawkoronie wybrać produkty, które chciałby się posiadać w swojej kolekcji. Klient ma dwie możliwości: kupno przynęt w standardowej cenie, z czego 50% firma przekaże na walkę z koronawirusem lub kupno przynęt w obniżonej cenie, nie angażując się w pomoc.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że znajdą się osoby chcące wykorzystać okazję i uzupełnić swój wędkarski arsenał po zaniżonych. To jest test odpowiedzialności społecznej. Wędkarze nieraz pokazali, że jednoczą się we wspólnych inicjatywach. Wierzymy, że i tym razem tak będzie - mówi Sebastian Daniluk.
Start akcji zaplanowano na 16 kwietnia 2020 r. W filmie promującym „Kotwicę w Koronie” występuje aktor Piotr Cyrwus znany ze swojego zamiłowania do wędkarstwa.
Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaangażowanie Pana Piotra Cyrwusa w ten projekt. Liczymy na to, że dzięki temu uda się nam dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, a tym samym zgromadzimy jeszcze więcej środków na wsparcie personelu medycznego. Akcja będzie prowadzona do odwołania - dodaje Sebastian Daniluk.
POLSPING jest najstarszą, produkcyjną firmą wędkarską w Polsce działającą od 1947 roku.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.