Komunikaty PR

Kotwica w Koronie - Polsping wspiera walkę z pandemią koronowirusa

2020-04-17  |  11:54
Biuro prasowe
Do pobrania zdjęcie ( 0.09 MB )

Sytuacja spowodowana walką z koronawirusem to trudny czas dla nas wszystkich. Dlatego do pomocy w zwalczaniu niewidzialnego przeciwnika postanowiła włączyć się polska firma, która od 70 lat produkuje sprzęt wędkarski - Polsping. Akcja „Kotwica w Koronie” wesprze najbardziej potrzebujące służby medyczne.

 

W ramach zainicjonowanej przez Polsping akcji, firma zobowiązała się do przekazania 50% zysku z zakupu swoich wyrobów ze specjalnej kategorii „Kotwica w Koronie”. Teraz każdy kto zechce wspomóc walkę z koronawiruem będzie mógł je zakupić na stronie sklepu: www.polsping.pl/kotwicawkoronie

 

Jako najstarsza firma wędkarska w Polsce nie możemy przejść obojętnie wobec tak dużego zagrożenia. Tylko działając wspólnie możemy wspierać tych, którzy walczą codziennie na pierwszym froncie, o zdrowie nasze i naszych bliskich. Wierzymy, że środowisko wędkarzy zaangażuje się na 100% i pokaże swoje wielkie serce - mówi Sebastian Daniluk Prezes Zarządu Firmy.

 

Jak można pomóc?

Zasady akcji są bardzo proste, wystarczy wejść na stronę sklepu www.polsping.pl/kotwicawkoronie wybrać produkty, które chciałby się posiadać w swojej kolekcji. Klient ma dwie możliwości: kupno przynęt w standardowej cenie, z czego 50% firma przekaże na walkę z koronawirusem lub kupno przynęt w obniżonej cenie, nie angażując się w pomoc. 

Zdajemy sobie sprawę z tego, że znajdą się osoby chcące wykorzystać okazję i uzupełnić swój wędkarski arsenał po zaniżonych. To jest test odpowiedzialności społecznej. Wędkarze nieraz pokazali, że jednoczą się we wspólnych inicjatywach. Wierzymy, że i tym razem tak będzie - mówi Sebastian Daniluk.

 

Start akcji zaplanowano na 16 kwietnia 2020 r. W filmie promującym „Kotwicę w Koronie” występuje aktor Piotr Cyrwus znany ze swojego zamiłowania do wędkarstwa.

Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaangażowanie Pana Piotra Cyrwusa w ten projekt. Liczymy na to, że dzięki temu uda się nam dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, a tym samym zgromadzimy jeszcze więcej środków na wsparcie personelu medycznego. Akcja będzie prowadzona do odwołania - dodaje Sebastian Daniluk.

 

POLSPING jest najstarszą, produkcyjną firmą wędkarską w Polsce działającą od 1947 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.