LMG: Car Trader Simulator sprzedany w liczbie 6 000 kopii w 72 h od early access
Symulator amerykańskiego dealera samochodowego od Live Motion Games SA w 72 h po premierze osiągnął w sklepie Steam sprzedaż w wysokości 6 000 kopii. Car Trader Simulator we wczesnym dostępie ukazał się na rynku 4 listopada. Premiera finalnej wersji gry zaplanowana jest na Q3 2021 roku. To druga, po Train Station Renovation, gra warszawskiego studia, która w krótkim czasie po premierze zdobywa duże zainteresowanie wśród graczy. W październiku br. LMG zakończyło emisję akcji pozyskując od inwestorów 1,2 mln zł.
Car Trader Simulator to autorski tytuł Live Motion Games z popularnego gatunku symulatorów, który 4 listopada zadebiutował na Steam w trybie early access. – CTS przyciąga szerokie grono fanów, zdobywając przy tym pozytywne oceny. Gra, w trzy dni po premierze wczesnego dostępu, osiągnęła sprzedaż na poziomie 6 tys. kopii, pozytywne oceny, a średni czas rozgrywki graczy ciągle rośnie. – mówi Michał Kaczmarek, prezes Live Motion Games SA. – Fabuła produkcji oraz jej gameplay od początku wskazywały na potencjał sprzedażowy projektu. Przed wydaniem pełnej wersji gry, udostępniliśmy prolog o nazwie Welcome to the Business, aby poznać opinie oraz sugestie odbiorców. Wdrożyliśmy je, co dało dobry efekt. – dodaje.
W CTS gracz wciela się w rolę dealera samochodów, którego głównym zadaniem jest zarządzanie samochodami, w taki sposób aby zyskać renomę na amerykańskim rynku motoryzacyjnym. Fabularna kampania dodaje atrakcyjności rozgrywce, gracz może decydować o kierunku rozwoju gry i przejść ją na trzy sposoby. – Gra jest dopracowanym i przyjemnym projektem, co zostaje docenione przez graczy. Tytuł po wyjściu z early access wzbogacimy m.in. o rozszerzoną kampanię z 36 misjami, dodamy do rozgrywki kolejne budynki na mapie, czy ponad 100 nowych aut. Premierę finalnej wersji gry planujemy na Q3 2021. – informuje Michał Kaczmarek.
W październiku br. spółka zakończyła emisję akcji pozyskując 1,2 mln zł. Otrzymane od inwestorów środki studio przeznaczy na produkcję aktualnie tworzonych projektów oraz ich oprawę marketingową. – Od początku tego roku pozyskaliśmy finansowanie łącznie na poziomie 1,96 mln zł. – informuje Michał Kaczmarek.
W I półroczu 2021 roku Live Motion Games planuje debiut na rynku NewConnect. Do tego czasu studio chce posiadać w swoim portfolio produkcyjnym sześć projektów. – Nie wykluczam, że debiut poprzedzimy kolejną emisją akcji. Finalną decyzję w tym temacie ogłosimy wkrótce. – tłumaczy prezes LMG.
Pierwszym wydanym tytułem studia był Train Station Renovation. Gra po 24 h pokryła pełne koszty produkcji. Produkcja jednocześnie znalazła się w zestawieniu największych premier czerwca 2020.
Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel
Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław
Warsztaty fotograficzne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.