LMG: Car Trader Simulator sprzedany w liczbie 6 000 kopii w 72 h od early access
Symulator amerykańskiego dealera samochodowego od Live Motion Games SA w 72 h po premierze osiągnął w sklepie Steam sprzedaż w wysokości 6 000 kopii. Car Trader Simulator we wczesnym dostępie ukazał się na rynku 4 listopada. Premiera finalnej wersji gry zaplanowana jest na Q3 2021 roku. To druga, po Train Station Renovation, gra warszawskiego studia, która w krótkim czasie po premierze zdobywa duże zainteresowanie wśród graczy. W październiku br. LMG zakończyło emisję akcji pozyskując od inwestorów 1,2 mln zł.
Car Trader Simulator to autorski tytuł Live Motion Games z popularnego gatunku symulatorów, który 4 listopada zadebiutował na Steam w trybie early access. – CTS przyciąga szerokie grono fanów, zdobywając przy tym pozytywne oceny. Gra, w trzy dni po premierze wczesnego dostępu, osiągnęła sprzedaż na poziomie 6 tys. kopii, pozytywne oceny, a średni czas rozgrywki graczy ciągle rośnie. – mówi Michał Kaczmarek, prezes Live Motion Games SA. – Fabuła produkcji oraz jej gameplay od początku wskazywały na potencjał sprzedażowy projektu. Przed wydaniem pełnej wersji gry, udostępniliśmy prolog o nazwie Welcome to the Business, aby poznać opinie oraz sugestie odbiorców. Wdrożyliśmy je, co dało dobry efekt. – dodaje.
W CTS gracz wciela się w rolę dealera samochodów, którego głównym zadaniem jest zarządzanie samochodami, w taki sposób aby zyskać renomę na amerykańskim rynku motoryzacyjnym. Fabularna kampania dodaje atrakcyjności rozgrywce, gracz może decydować o kierunku rozwoju gry i przejść ją na trzy sposoby. – Gra jest dopracowanym i przyjemnym projektem, co zostaje docenione przez graczy. Tytuł po wyjściu z early access wzbogacimy m.in. o rozszerzoną kampanię z 36 misjami, dodamy do rozgrywki kolejne budynki na mapie, czy ponad 100 nowych aut. Premierę finalnej wersji gry planujemy na Q3 2021. – informuje Michał Kaczmarek.
W październiku br. spółka zakończyła emisję akcji pozyskując 1,2 mln zł. Otrzymane od inwestorów środki studio przeznaczy na produkcję aktualnie tworzonych projektów oraz ich oprawę marketingową. – Od początku tego roku pozyskaliśmy finansowanie łącznie na poziomie 1,96 mln zł. – informuje Michał Kaczmarek.
W I półroczu 2021 roku Live Motion Games planuje debiut na rynku NewConnect. Do tego czasu studio chce posiadać w swoim portfolio produkcyjnym sześć projektów. – Nie wykluczam, że debiut poprzedzimy kolejną emisją akcji. Finalną decyzję w tym temacie ogłosimy wkrótce. – tłumaczy prezes LMG.
Pierwszym wydanym tytułem studia był Train Station Renovation. Gra po 24 h pokryła pełne koszty produkcji. Produkcja jednocześnie znalazła się w zestawieniu największych premier czerwca 2020.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.