Magiczna jesień z nowymi zabawkami. Harry Potter™ i Władca Pierścieni™ od MGA
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Kultowa i popularna na całym świecie marka kolekcjonerska MGA's Miniverse™ poszerzyła się o nowe kolekcje inspirowane najpopularniejszymi filmami z wytwórni Warner Bros! Najnowsza seria to hołd dla uwielbianej przez miliony serii książek i filmów Harry Potter™ oraz Władcy Pierścieni™. Tej jesieni zabawa w mini światy nabierze magicznego wymiaru!
Świat magii, skrzatów i potężnych czarodziejów jeszcze nigdy nie był tak blisko! Doznania widziane oczyma wyobraźni i szklanego ekranu, fani mogą teraz przenieść do domowego zacisza. Miniverse Make It Mini Potions od MGA to kolekcja hiperrealistycznych, miniaturowych replik eliksirów z uwielbianych filmów o Harrym Potterze. Tajemnicze kapsułki w kształcie kuli, to zaproszenie do odkrycia zawartość inspirowanej światem czarodziejów i tworzenia mikstur, takich jak m.in. Eliksir Wielosokowy, Wywar Tojadowy i nie tylko.
Każda czarownica, czarodziej, a także mugol mają niepowtarzalną szansę na nostalgiczne jesienne chwile zatracenia poprzez zabawkowe kule dostępne, aż w 15 różnych wariantach do kolekcjonowania! Ponadto, na fanów czeka wyjątkowa niespodzianka! Trzy eliksiry zostały wypuszczone na rynek w bardzo małej ilości, co sprawia, że znajdują się w kategorii „bardzo rzadkich”. Oferta limitowana to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów oraz prawdziwych miłośników świata magii.
Na tym jednak nie koniec. Fani Śródziemia także mogą cieszyć się tajemniczymi kulami, które zawierają inspirowane Władcą Pierścieni minifigurki. Zabawki pozwalają na podejrzenie miniaturowych replik elementów do walki używanych w filmach, w tym kultowych mieczy bohaterów. W tym wariancie również możemy liczyć na 15 kul do kolekcjonowania, które przyniosą całe mnóstwo zabawy! Wszystkie figury po złożeniu należy utwardzić w świetle UV lub dziennym.
Rozszerzenie współpracy z Warner Bros bardzo nas cieszy. Wierzymy, że był to dobry ruch, a najnowsze serie szybko staną się kultowe. Nie mamy wątpliwości, że miłośnicy miniatur, kolekcjonerzy, entuzjaści popkultury oraz fani Harry'ego Pottera i Władcy Pierścieni z przyjemnością stworzą i wkomponują te nowe dodatki do swoich kolekcji – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. – propozycje te idealnie sprawdzą się na jesienne wieczory spędzane w domu. Miniverse to zabawki uwielbiane zarówno przez małych, jak i dużych „odkrywców”, dlatego wierzymy, że będą one sprzyjać rodzinnym aktywnościom – dodaje.
Warto również wspomnieć o linii Miniverse Make It Mini Food na licencji filmu Beetlejuice, która idealnie sprawdzi się w kontekście nadchodzącego Halloween, które coraz chętniej obchodzimy w naszym kraju.
Linie MGA Miniverse są dostępne m.in. na Amazon, Allegro, Empik oraz w Smyku i Rossmanie, a także w wiodących sklepach zabawkowych stacjonarnych i internetowych. Aby być na bieżąco z nowościami, zachęcamy do śledzenia kanałów marki Miniverse na Instagramie i TikToku.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.