MGA po raz pierwszy na See Bloggers!
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Już jutro startuje X edycja największego festiwalu dla twórców internetowych w Polsce! W weekend 14-16 czerwca 2024 r. Łódź stanie się miastem inspiracji i nowych możliwości. Prelekcje, warsztaty tematyczne i strefy wystawców to tylko kilka z pretekstów do wzięcia udziału w wydarzeniu. W tym roku na odwiedzających czeka także specjalne stoisko Miniverse! Dlaczego specjalne? A jak często masz możliwość wkroczenia do miniaturowego świata, w którym zabawa nie ma końca? Oto odpowiedź!
Festiwal See Bloggers, czyli cykliczne wydarzenie skupiające najważniejszych na Polskim rynku twórców to także świetna okazja dla wystawców na pokazanie swoich nietuzinkowych produktów. W ten weekend będziemy mieć okazję spotkać wśród nich po raz pierwszy markę MGA Entertainment, która dla uczestników wydarzenia przygotowała wyjątkowe stoisko. Portal do miniaturowego świata, w którym dorośli z powodzeniem mogą tworzyć, odkrywać i bawić się bez końca! Dlaczego miniaturowy świat? Ze względu na kultowy już produkt – Miniverse, który stał się absolutnym hitem także wśród odbiorców kategorii kid adult.
Bacznie obserwujemy kierunki rozwoju sektora zabawek oraz zapotrzebowania coraz bardziej świadomych konsumentów, dlatego w swojej ofercie MGA oferuje również produkt dla kategorii kid adults. Do grupy tej należą głównie osoby z generacji Z oraz Millenialsi – tłumaczy Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland – Mając na uwadze rosnący w siłę trend, w 2022 roku MGA wypuściło markę Miniverse, a w niej serię Make it Mini Food, czyli mini zabawki imitujące jedzenie. Zainteresowanie tymi produktami było tak duże, że obecnie dostępna jest również seria Lifestyle, dzięki której można zrobić mini pachnącą świecę czy zadbać o mini kwiatki. Ponadto marka MGA rozwija się o nowe kategorie produktowe. Na jesieni będą dostępne produkty skierowane do kobiet i mężczyzn oraz zabawki na licencjach filmowych – dodaje.
Trend kidultów to więcej niż tylko chwilowa moda — to prawdziwa rewolucja w sposobie myślenia o zabawie i relaksie, a także sposobność do znalezienia własnego, niepowtarzalnego sposobu na odpoczynek. Uczestnicy See Bloggers będą mieć okazję przekonać się o tym, odwiedzając strefę wystawienniczą marki MGA, w której do wygrania będą wyjątkowe kule Miniverse, a także akcesoria. Każdy, kto odwiedzi stanowisko, będzie mieć niepowtarzalną okazję zakręcić kołem fortuny i otrzymać szansę na odkrycie nowej kolekcji „Mini Wrzechświata”.
Wydarzenie odbędzie się w weekend 14-16 czerwca w Łódzkim Centrum Wydarzeń, mieszczącym się przy ul. Piotrkowskiej 87 w Łodzi. Więcej informacji na stronie organizatora: https://www.seebloggers.pl
MGA Entertainment jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się prywatnych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i oddziałami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie i rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, dekoracje domowe, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Bratz®, MGA’s Miniverse™, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, BABY born®, Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.