Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów
Kalendarze adwentowe są od wielu lat nieodłącznym elementem okresu przedświątecznego. Przez wiele lat głównie kojarzyły się z produktami wypełnionymi różnymi czekoladkami. Obecnie jednak trend ten się znacząco zmienia. Producenci prześcigają się w tworzeniu coraz bardziej kreatywnych propozycji – od luksusowych kosmetyków, przez zabawki, aż po przydatne akcesoria dla domu. Oto krótki przegląd najciekawszych propozycji, które znajdziemy w tym roku.
Kalendarze adwentowe z kosmetykami
Jednym z najbardziej dostrzegalnych trendów są kalendarze adwentowe wypełnione po brzegi kosmetykami. Wiele firm działających w branży beauty wprowadza do swojej oferty wyjątkowe i limitowane edycje takich produktów. Dla wielu osób kalendarz adwentowy z kosmetykami to doskonała okazja do tego, aby odkryć nowe produkty i przetestować je przed zakupem pełnowymiarowych wersji. Zmile, Yves Rocher i Nivea to popularne marki, które oferują w swoich zestawach między innymi produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a nawet wyjątkowe zapachy. Na uwagę zasługuje ich wyjątkowa jakość wykonania, a każde okienko wykonane jest w innym kształcie, zachęcając do odkrywania kolejnych elementów.
Tematyczne kalendarze adwentowe
Kalendarze adwentowe już dawno przestały być kojarzone wyłącznie z czekoladkami. W tym roku królują kalendarze tematyczne, które czerpią inspiracje z wielu popularnych filmów, seriali i gier. Jednym z największych hitów sprzedażowych są kalendarze oparte na popularnych franczyzach. Z półek sklepowych bardzo szybko znikają unikatowe wydania kalendarzy oparte o świat Harrego Pottera i Star Wars. W każdym z okienek można znaleźć unikalne gadżety, figurki, a nawet miniaturki bohaterów, które doskonale oddają klimat dobrze znanych uniwersów.
Kalendarze adwentowe dla domu
Kolejnym popularnym trendem w 2024 roku są kalendarze adwentowe skierowane do osób, które uwielbiają wzbogacać swój dom lub mieszkanie o różnego rodzaju elementy ozdobne. W takich zestawach znajdziemy elementy świąteczne i dekoracje. Takie produkty dedykowane są głównie dorosłym, którzy uwielbiają rozpoczynać przygotowania do świąt, dbając o każdy mały detal swojego otoczenia.
Kalendarze adwentowe z dekoracjami do domu mogą zawierać mini świeczniki, bombki, girlandy oraz inne ozdoby, które wprowadzają bożonarodzeniową atmosferę. Coraz popularniejsze stają się także zestawy, w których znajdziemy wiele elementów przygotowanych do samodzielnego złożenia świątecznych dekoracji. Dzięki temu z łatwością stworzymy unikatową i spersonalizowaną przestrzeń.
Źródło informacji: Empik

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić
Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.