Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów
Kalendarze adwentowe są od wielu lat nieodłącznym elementem okresu przedświątecznego. Przez wiele lat głównie kojarzyły się z produktami wypełnionymi różnymi czekoladkami. Obecnie jednak trend ten się znacząco zmienia. Producenci prześcigają się w tworzeniu coraz bardziej kreatywnych propozycji – od luksusowych kosmetyków, przez zabawki, aż po przydatne akcesoria dla domu. Oto krótki przegląd najciekawszych propozycji, które znajdziemy w tym roku.
Kalendarze adwentowe z kosmetykami
Jednym z najbardziej dostrzegalnych trendów są kalendarze adwentowe wypełnione po brzegi kosmetykami. Wiele firm działających w branży beauty wprowadza do swojej oferty wyjątkowe i limitowane edycje takich produktów. Dla wielu osób kalendarz adwentowy z kosmetykami to doskonała okazja do tego, aby odkryć nowe produkty i przetestować je przed zakupem pełnowymiarowych wersji. Zmile, Yves Rocher i Nivea to popularne marki, które oferują w swoich zestawach między innymi produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a nawet wyjątkowe zapachy. Na uwagę zasługuje ich wyjątkowa jakość wykonania, a każde okienko wykonane jest w innym kształcie, zachęcając do odkrywania kolejnych elementów.
Tematyczne kalendarze adwentowe
Kalendarze adwentowe już dawno przestały być kojarzone wyłącznie z czekoladkami. W tym roku królują kalendarze tematyczne, które czerpią inspiracje z wielu popularnych filmów, seriali i gier. Jednym z największych hitów sprzedażowych są kalendarze oparte na popularnych franczyzach. Z półek sklepowych bardzo szybko znikają unikatowe wydania kalendarzy oparte o świat Harrego Pottera i Star Wars. W każdym z okienek można znaleźć unikalne gadżety, figurki, a nawet miniaturki bohaterów, które doskonale oddają klimat dobrze znanych uniwersów.
Kalendarze adwentowe dla domu
Kolejnym popularnym trendem w 2024 roku są kalendarze adwentowe skierowane do osób, które uwielbiają wzbogacać swój dom lub mieszkanie o różnego rodzaju elementy ozdobne. W takich zestawach znajdziemy elementy świąteczne i dekoracje. Takie produkty dedykowane są głównie dorosłym, którzy uwielbiają rozpoczynać przygotowania do świąt, dbając o każdy mały detal swojego otoczenia.
Kalendarze adwentowe z dekoracjami do domu mogą zawierać mini świeczniki, bombki, girlandy oraz inne ozdoby, które wprowadzają bożonarodzeniową atmosferę. Coraz popularniejsze stają się także zestawy, w których znajdziemy wiele elementów przygotowanych do samodzielnego złożenia świątecznych dekoracji. Dzięki temu z łatwością stworzymy unikatową i spersonalizowaną przestrzeń.
Źródło informacji: Empik

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.