Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów
Kalendarze adwentowe są od wielu lat nieodłącznym elementem okresu przedświątecznego. Przez wiele lat głównie kojarzyły się z produktami wypełnionymi różnymi czekoladkami. Obecnie jednak trend ten się znacząco zmienia. Producenci prześcigają się w tworzeniu coraz bardziej kreatywnych propozycji – od luksusowych kosmetyków, przez zabawki, aż po przydatne akcesoria dla domu. Oto krótki przegląd najciekawszych propozycji, które znajdziemy w tym roku.
Kalendarze adwentowe z kosmetykami
Jednym z najbardziej dostrzegalnych trendów są kalendarze adwentowe wypełnione po brzegi kosmetykami. Wiele firm działających w branży beauty wprowadza do swojej oferty wyjątkowe i limitowane edycje takich produktów. Dla wielu osób kalendarz adwentowy z kosmetykami to doskonała okazja do tego, aby odkryć nowe produkty i przetestować je przed zakupem pełnowymiarowych wersji. Zmile, Yves Rocher i Nivea to popularne marki, które oferują w swoich zestawach między innymi produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a nawet wyjątkowe zapachy. Na uwagę zasługuje ich wyjątkowa jakość wykonania, a każde okienko wykonane jest w innym kształcie, zachęcając do odkrywania kolejnych elementów.
Tematyczne kalendarze adwentowe
Kalendarze adwentowe już dawno przestały być kojarzone wyłącznie z czekoladkami. W tym roku królują kalendarze tematyczne, które czerpią inspiracje z wielu popularnych filmów, seriali i gier. Jednym z największych hitów sprzedażowych są kalendarze oparte na popularnych franczyzach. Z półek sklepowych bardzo szybko znikają unikatowe wydania kalendarzy oparte o świat Harrego Pottera i Star Wars. W każdym z okienek można znaleźć unikalne gadżety, figurki, a nawet miniaturki bohaterów, które doskonale oddają klimat dobrze znanych uniwersów.
Kalendarze adwentowe dla domu
Kolejnym popularnym trendem w 2024 roku są kalendarze adwentowe skierowane do osób, które uwielbiają wzbogacać swój dom lub mieszkanie o różnego rodzaju elementy ozdobne. W takich zestawach znajdziemy elementy świąteczne i dekoracje. Takie produkty dedykowane są głównie dorosłym, którzy uwielbiają rozpoczynać przygotowania do świąt, dbając o każdy mały detal swojego otoczenia.
Kalendarze adwentowe z dekoracjami do domu mogą zawierać mini świeczniki, bombki, girlandy oraz inne ozdoby, które wprowadzają bożonarodzeniową atmosferę. Coraz popularniejsze stają się także zestawy, w których znajdziemy wiele elementów przygotowanych do samodzielnego złożenia świątecznych dekoracji. Dzięki temu z łatwością stworzymy unikatową i spersonalizowaną przestrzeń.
Źródło informacji: Empik

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.