Najstraszniejsza atrakcja halloweenowa w Warszawie powróci!

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
To najbardziej przerażająca atrakcja halloweenowa w Warszawie, która przenosi do świata kultowych horrorów, takich jak „The Ring”, „Lśnienie” czy „Teksańska masakra piłą mechaniczną”. Od 26 października do Galerii Północnej wraca Black Maze, czyli czarny labirynt strachu. Można będzie go odwiedzać do 10 listopada.
Ma kilkadziesiąt metrów długości i aż 8 mrocznych pomieszczeń. Black Maze 3, czyli czarny labirynt, znów będzie straszył w Galerii Północnej. W tym roku, jak zapowiadają organizatorzy, jeszcze bardziej. Trzecią edycję wydarzenia zainspirowały bowiem kultowe horrory oraz postaci, które zapisały się w kulturze i od dekad przyprawiają o dreszcze.
Wchodząc do labiryntu, każdy będzie mógł przejść przez upiorny, hotelowy korytarz znany z „Lśnienia”, wejść do pokoju ze śnieżącym telewizorem rodem z horroru „The Ring”, spotkać się z Leatherface'em, czy poczuć się jak w „Teksańskiej masakrze piłą mechaniczną”. O szybsze bicie serca przyprawi też wizyta w celi Hannibala Lectera. Black Maze to także okazja, aby stanąć oko w oko chociażby z opętaną laleczką Chucky czy goniącym z nożem Ghostfacem.
– Tegoroczna edycja Black Maze jest najmroczniejszą z dotąd przygotowanych, przede wszystkim z uwagi na postaci, jakie będzie można spotkać w korytarzach oraz odczucia sensoryczne. Wizyta w labiryncie jest więc rozrywką dla osób o mocnych nerwach, które nie boją się skoków adrenaliny – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej w Warszawie i dodaje: – To także halloweenowa atrakcja dla wielbicieli kultowych, amerykańskich horrorów, którzy chociaż na moment chcą się poczuć jak bohaterowie ich ulubionego uniwersum grozy– dodaje.
Ale Black Maze 3 zaskoczy nie tylko klimatem, także tym, jak oddziaływać będzie na zmysły. W korytarzach każdy poczuje dziwne zapachy, w tym zapach krwi, oraz spadającą nagle temperaturę. Do tego z każdego zakamarka słychać będzie krzyki, dźwięki piły i demoniczne szepty, które spotęgują poczucie dezorientacji. Nie zabraknie także efektów wizualnych i przerażającej muzyki.
Aby skorzystać z atrakcji, są dwie opcje. Wstęp jest płatny i kosztuje 10 zł. Z kolei dla osób, które w dniach od 26 października do 10 listopada zrobią w Północnej zakupy za minimum 50 zł, ale poza Carrefour, Cinema City i City Wash, wstęp jest bezpłatny po okazaniu paragonu. Z uwagi swój charakter, atrakcja dostępna jest ona dla osób powyżej 16. roku życia. Osoby w wieku od 12 do 15 lat mogą wejść do Black Maze wyłącznie z dorosłymi opiekunami. Młodsi widzowie mają zakaz wstępu do Black Maze 3. Labirynt strachu będzie można znaleźć na 1. piętrze galerii.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.