Komunikaty PR

Najstraszniejsza atrakcja halloweenowa w Warszawie powróci!

2024-10-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl


To najbardziej przerażająca atrakcja halloweenowa w Warszawie, która przenosi do świata kultowych horrorów, takich jak „The Ring”, „Lśnienie” czy „Teksańska masakra piłą mechaniczną”. Od 26 października do Galerii Północnej wraca Black Maze, czyli czarny labirynt strachu. Można będzie go odwiedzać do 10 listopada.

Ma kilkadziesiąt metrów długości i aż 8 mrocznych pomieszczeń. Black Maze 3, czyli czarny labirynt, znów będzie straszył w Galerii Północnej. W tym roku, jak zapowiadają organizatorzy, jeszcze bardziej. Trzecią edycję wydarzenia zainspirowały bowiem kultowe horrory oraz postaci, które zapisały się w kulturze i od dekad przyprawiają o dreszcze.

Wchodząc do labiryntu, każdy będzie mógł przejść przez upiorny, hotelowy korytarz znany z „Lśnienia”, wejść do pokoju ze śnieżącym telewizorem rodem z horroru „The Ring”, spotkać się z Leatherface'em, czy poczuć się jak w „Teksańskiej masakrze piłą mechaniczną”. O szybsze bicie serca przyprawi też wizyta w celi Hannibala Lectera. Black Maze to także okazja, aby stanąć oko w oko chociażby z opętaną laleczką Chucky czy goniącym z nożem Ghostfacem.

– Tegoroczna edycja Black Maze jest najmroczniejszą z dotąd przygotowanych, przede wszystkim z uwagi na postaci, jakie będzie można spotkać w korytarzach oraz odczucia sensoryczne. Wizyta w labiryncie jest więc rozrywką dla osób o mocnych nerwach, które nie boją się skoków adrenaliny – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej w Warszawie i dodaje: – To także halloweenowa atrakcja dla wielbicieli kultowych, amerykańskich horrorów, którzy chociaż na moment chcą się poczuć jak bohaterowie ich ulubionego uniwersum grozy– dodaje.

Ale Black Maze 3 zaskoczy nie tylko klimatem, także tym, jak oddziaływać będzie na zmysły. W korytarzach każdy poczuje dziwne zapachy, w tym zapach krwi, oraz spadającą nagle temperaturę. Do tego z każdego zakamarka słychać będzie krzyki, dźwięki piły i demoniczne szepty, które spotęgują poczucie dezorientacji. Nie zabraknie także efektów wizualnych i przerażającej muzyki.

Aby skorzystać z atrakcji, są dwie opcje. Wstęp jest płatny i kosztuje 10 zł. Z kolei dla osób, które w dniach od 26 października do 10 listopada zrobią w Północnej zakupy za minimum 50 zł, ale poza Carrefour, Cinema City i City Wash, wstęp jest bezpłatny po okazaniu paragonu. Z uwagi swój charakter, atrakcja dostępna jest ona dla osób powyżej 16. roku życia. Osoby w wieku od 12 do 15 lat mogą wejść do Black Maze wyłącznie z dorosłymi opiekunami. Młodsi widzowie mają zakaz wstępu do Black Maze 3. Labirynt strachu będzie można znaleźć na 1. piętrze galerii.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.