Komunikaty PR

NEONET ponownie w gronie sponsorów MFF Nowe Horyzonty

2021-07-29  |  13:00

Pochodząca z Wrocławia sieć sklepów NEONET, została sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty 2021, który po zeszłorocznej edycji online, w tym roku wraca także na duże ekrany. Wydarzenie zostanie przeprowadzone w formule hybrydowej, w dniach 12-29 sierpnia: filmy można będzie obejrzeć w wybranych wrocławskich kinach, podczas pokazów plenerowych oraz w Internecie na dedykowanej platformie festiwalowej.

O idei festiwalu Nowe Horyzonty

MFF Nowe Horyzonty to jeden z największych europejskich festiwali kina niezależnego i artystycznego. W tym roku odbędzie się już 21. edycja tego wydarzenia, niezmiennie kojarzonego z Wrocławiem. Uczestnicy i uczestniczki imprezy od dwóch dekad mają okazję poznawać dorobek niepokornych mistrzów kina oraz twórczość artystów niszowych, lecz niezwykle ważnych dla rozwoju świata filmu. Jedną z idei wydarzenia jest również przybliżanie kina tematycznego z różnych państw świata, m.in. z Nowej Zelandii, Kanady, Litwy, Izraela czy Argentyny. Co roku do programu festiwalowego wybierane są filmy wzbudzające w widzach całą gamę emocji, o których nie sposób zapomnieć.

Tegoroczny festiwal zostanie przeprowadzony w kilku lokalizacjach w stolicy Dolnego Śląska: pokazy stacjonarne będą miały miejsce w Kinie Nowe Horyzonty, Dolnośląskim Centrum Filmowym oraz w Teatrze Muzycznym Capitol, a wieczorem widzowie zobaczą bezpłatnie filmy w ramach plenerowego Kina na Rynku. W programie znajdą się znakomite produkcje, nagrodzone na prestiżowych festiwalach.

Sieć NEONET sponsorem festiwalu

NEONET, jako dostawca nowoczesnych technologii, również tych dla kinomanów, po raz kolejny został jednym ze sponsorów festiwalu. Ta decyzja wpisuje się również w charakter firmy, która chętnie angażuje się we wspieranie lokalnych inicjatyw, szczególnie tych związanych z Dolnym Śląskiem, z którego pochodzi.  

- Cieszymy się, że NEONET, firma mająca korzenie we Wrocławiu i stąd działająca w całej Polsce, kolejny rok z rzędu wspiera Festiwal. W zeszłym roku świetnie współpracowaliśmy przy specyficznej, hybrydowej formie, realizując ciekawe aktywacje w social media. W tym roku będziemy mieli możliwość zaprezentować NEONET zarówno gościom biorącym udział w pokazach kinowych, jak i w formule online. Nie możemy się doczekać działań marki w mediach społecznościowych, z których NEONET jest w ostatnich miesiącach coraz bardziej znany – komentuje Łukasz Adamski, Dyrektor marketingu i PR MFF Nowe Horyzonty.

Po dobrym przyjęciu zeszłorocznych aktywacji festiwalowych, w ramach swoich kanałów social media, marka NEONET nie zamierza zwalniać tempa i już planuje atrakcje związane z kolejną edycją wydarzenia.

- Poprzedni rok pokazał nam, że jako sieć z elektroniką użytkową, możemy ciekawie i kreatywnie wpisać się w formułę festiwalu, któremu technologia towarzyszy na każdym kroku. MFF Nowe Horyzonty to mocno kojarzona z Wrocławiem inicjatywa, z którą jako wrocławska firma bardzo się identyfikujemy. Podczas tegorocznej edycji będziemy starali się, jak najszerzej aktywować fantastyczną społeczność online w naszych mediach społecznościowych i wspierać komunikacyjnie niepowtarzalną atmosferę tego wydarzenia – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET.

Wczoraj na profilu Facebook NEONET wystartował konkurs, w którym można wygrać wejściówki na festiwal (zarówno stacjonarne jak i dostępy do platformy online festiwalu). Zapraszamy do udziału!

Start festiwalu już 12 sierpnia

Oficjalna konferencja MFF Nowe Horyzonty odbędzie się 3 sierpnia. Podczas niej zostanie ogłoszony program festiwalowy, a także informacje o tym, które filmy będzie można obejrzeć na platformie online festiwalu. Sprzedaż biletów stacjonarnych rozpocznie się 4 sierpnia, a dostępów na pokazy online dzień później, 5 sierpnia.

Festiwal stacjonarnie odbywać będzie się w dniach 12-22, a w formule online w dniach 12-29 sierpnia. Mecenasem głównym festiwalu jest Miasto Wrocław. Nowe Horyzonty 2021 wspierane są też m.in. przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Fotoplastikon w Centrum Praskim Koneser. Zobaczysz w nim Warszawę z dawnych lat Biuro prasowe
2024-07-19 | 13:45

Fotoplastikon w Centrum Praskim Koneser. Zobaczysz w nim Warszawę z dawnych lat

Centrum Praskie Koneser wraz ze spółką Pałac Saski, odpowiedzialną za odbudowę zachodniej pierzei Placu Piłsudskiego przygotowało nie lada atrakcję dla wielbicieli
Hobby Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper
2024-07-17 | 12:00

Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper

Domy na kółkach cieszą się popularnością za sprawą wolności podróżowania, którą oferują. Obojętnie, czy kupujemy nowy, czy odnawiamy używany pojazd kempingowy,
Hobby W Fuzji bije wakacyjne serce miasta!
2024-07-10 | 12:00

W Fuzji bije wakacyjne serce miasta!

Każdy wakacyjny tydzień w Fuzji to kolejna dawka pozytywnej energii i świetnej zabawy. Nie inaczej będzie i tym razem. W najbliższy piątek Fuzja zaprasza na seans filmowy w ramach tme

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.