Komunikaty PR

NEONET ponownie w gronie sponsorów MFF Nowe Horyzonty

2021-07-29  |  13:00

Pochodząca z Wrocławia sieć sklepów NEONET, została sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty 2021, który po zeszłorocznej edycji online, w tym roku wraca także na duże ekrany. Wydarzenie zostanie przeprowadzone w formule hybrydowej, w dniach 12-29 sierpnia: filmy można będzie obejrzeć w wybranych wrocławskich kinach, podczas pokazów plenerowych oraz w Internecie na dedykowanej platformie festiwalowej.

O idei festiwalu Nowe Horyzonty

MFF Nowe Horyzonty to jeden z największych europejskich festiwali kina niezależnego i artystycznego. W tym roku odbędzie się już 21. edycja tego wydarzenia, niezmiennie kojarzonego z Wrocławiem. Uczestnicy i uczestniczki imprezy od dwóch dekad mają okazję poznawać dorobek niepokornych mistrzów kina oraz twórczość artystów niszowych, lecz niezwykle ważnych dla rozwoju świata filmu. Jedną z idei wydarzenia jest również przybliżanie kina tematycznego z różnych państw świata, m.in. z Nowej Zelandii, Kanady, Litwy, Izraela czy Argentyny. Co roku do programu festiwalowego wybierane są filmy wzbudzające w widzach całą gamę emocji, o których nie sposób zapomnieć.

Tegoroczny festiwal zostanie przeprowadzony w kilku lokalizacjach w stolicy Dolnego Śląska: pokazy stacjonarne będą miały miejsce w Kinie Nowe Horyzonty, Dolnośląskim Centrum Filmowym oraz w Teatrze Muzycznym Capitol, a wieczorem widzowie zobaczą bezpłatnie filmy w ramach plenerowego Kina na Rynku. W programie znajdą się znakomite produkcje, nagrodzone na prestiżowych festiwalach.

Sieć NEONET sponsorem festiwalu

NEONET, jako dostawca nowoczesnych technologii, również tych dla kinomanów, po raz kolejny został jednym ze sponsorów festiwalu. Ta decyzja wpisuje się również w charakter firmy, która chętnie angażuje się we wspieranie lokalnych inicjatyw, szczególnie tych związanych z Dolnym Śląskiem, z którego pochodzi.  

- Cieszymy się, że NEONET, firma mająca korzenie we Wrocławiu i stąd działająca w całej Polsce, kolejny rok z rzędu wspiera Festiwal. W zeszłym roku świetnie współpracowaliśmy przy specyficznej, hybrydowej formie, realizując ciekawe aktywacje w social media. W tym roku będziemy mieli możliwość zaprezentować NEONET zarówno gościom biorącym udział w pokazach kinowych, jak i w formule online. Nie możemy się doczekać działań marki w mediach społecznościowych, z których NEONET jest w ostatnich miesiącach coraz bardziej znany – komentuje Łukasz Adamski, Dyrektor marketingu i PR MFF Nowe Horyzonty.

Po dobrym przyjęciu zeszłorocznych aktywacji festiwalowych, w ramach swoich kanałów social media, marka NEONET nie zamierza zwalniać tempa i już planuje atrakcje związane z kolejną edycją wydarzenia.

- Poprzedni rok pokazał nam, że jako sieć z elektroniką użytkową, możemy ciekawie i kreatywnie wpisać się w formułę festiwalu, któremu technologia towarzyszy na każdym kroku. MFF Nowe Horyzonty to mocno kojarzona z Wrocławiem inicjatywa, z którą jako wrocławska firma bardzo się identyfikujemy. Podczas tegorocznej edycji będziemy starali się, jak najszerzej aktywować fantastyczną społeczność online w naszych mediach społecznościowych i wspierać komunikacyjnie niepowtarzalną atmosferę tego wydarzenia – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET.

Wczoraj na profilu Facebook NEONET wystartował konkurs, w którym można wygrać wejściówki na festiwal (zarówno stacjonarne jak i dostępy do platformy online festiwalu). Zapraszamy do udziału!

Start festiwalu już 12 sierpnia

Oficjalna konferencja MFF Nowe Horyzonty odbędzie się 3 sierpnia. Podczas niej zostanie ogłoszony program festiwalowy, a także informacje o tym, które filmy będzie można obejrzeć na platformie online festiwalu. Sprzedaż biletów stacjonarnych rozpocznie się 4 sierpnia, a dostępów na pokazy online dzień później, 5 sierpnia.

Festiwal stacjonarnie odbywać będzie się w dniach 12-22, a w formule online w dniach 12-29 sierpnia. Mecenasem głównym festiwalu jest Miasto Wrocław. Nowe Horyzonty 2021 wspierane są też m.in. przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.