Komunikaty PR

NEONET ponownie w gronie sponsorów MFF Nowe Horyzonty

2021-07-29  |  13:00

Pochodząca z Wrocławia sieć sklepów NEONET, została sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty 2021, który po zeszłorocznej edycji online, w tym roku wraca także na duże ekrany. Wydarzenie zostanie przeprowadzone w formule hybrydowej, w dniach 12-29 sierpnia: filmy można będzie obejrzeć w wybranych wrocławskich kinach, podczas pokazów plenerowych oraz w Internecie na dedykowanej platformie festiwalowej.

O idei festiwalu Nowe Horyzonty

MFF Nowe Horyzonty to jeden z największych europejskich festiwali kina niezależnego i artystycznego. W tym roku odbędzie się już 21. edycja tego wydarzenia, niezmiennie kojarzonego z Wrocławiem. Uczestnicy i uczestniczki imprezy od dwóch dekad mają okazję poznawać dorobek niepokornych mistrzów kina oraz twórczość artystów niszowych, lecz niezwykle ważnych dla rozwoju świata filmu. Jedną z idei wydarzenia jest również przybliżanie kina tematycznego z różnych państw świata, m.in. z Nowej Zelandii, Kanady, Litwy, Izraela czy Argentyny. Co roku do programu festiwalowego wybierane są filmy wzbudzające w widzach całą gamę emocji, o których nie sposób zapomnieć.

Tegoroczny festiwal zostanie przeprowadzony w kilku lokalizacjach w stolicy Dolnego Śląska: pokazy stacjonarne będą miały miejsce w Kinie Nowe Horyzonty, Dolnośląskim Centrum Filmowym oraz w Teatrze Muzycznym Capitol, a wieczorem widzowie zobaczą bezpłatnie filmy w ramach plenerowego Kina na Rynku. W programie znajdą się znakomite produkcje, nagrodzone na prestiżowych festiwalach.

Sieć NEONET sponsorem festiwalu

NEONET, jako dostawca nowoczesnych technologii, również tych dla kinomanów, po raz kolejny został jednym ze sponsorów festiwalu. Ta decyzja wpisuje się również w charakter firmy, która chętnie angażuje się we wspieranie lokalnych inicjatyw, szczególnie tych związanych z Dolnym Śląskiem, z którego pochodzi.  

- Cieszymy się, że NEONET, firma mająca korzenie we Wrocławiu i stąd działająca w całej Polsce, kolejny rok z rzędu wspiera Festiwal. W zeszłym roku świetnie współpracowaliśmy przy specyficznej, hybrydowej formie, realizując ciekawe aktywacje w social media. W tym roku będziemy mieli możliwość zaprezentować NEONET zarówno gościom biorącym udział w pokazach kinowych, jak i w formule online. Nie możemy się doczekać działań marki w mediach społecznościowych, z których NEONET jest w ostatnich miesiącach coraz bardziej znany – komentuje Łukasz Adamski, Dyrektor marketingu i PR MFF Nowe Horyzonty.

Po dobrym przyjęciu zeszłorocznych aktywacji festiwalowych, w ramach swoich kanałów social media, marka NEONET nie zamierza zwalniać tempa i już planuje atrakcje związane z kolejną edycją wydarzenia.

- Poprzedni rok pokazał nam, że jako sieć z elektroniką użytkową, możemy ciekawie i kreatywnie wpisać się w formułę festiwalu, któremu technologia towarzyszy na każdym kroku. MFF Nowe Horyzonty to mocno kojarzona z Wrocławiem inicjatywa, z którą jako wrocławska firma bardzo się identyfikujemy. Podczas tegorocznej edycji będziemy starali się, jak najszerzej aktywować fantastyczną społeczność online w naszych mediach społecznościowych i wspierać komunikacyjnie niepowtarzalną atmosferę tego wydarzenia – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET.

Wczoraj na profilu Facebook NEONET wystartował konkurs, w którym można wygrać wejściówki na festiwal (zarówno stacjonarne jak i dostępy do platformy online festiwalu). Zapraszamy do udziału!

Start festiwalu już 12 sierpnia

Oficjalna konferencja MFF Nowe Horyzonty odbędzie się 3 sierpnia. Podczas niej zostanie ogłoszony program festiwalowy, a także informacje o tym, które filmy będzie można obejrzeć na platformie online festiwalu. Sprzedaż biletów stacjonarnych rozpocznie się 4 sierpnia, a dostępów na pokazy online dzień później, 5 sierpnia.

Festiwal stacjonarnie odbywać będzie się w dniach 12-22, a w formule online w dniach 12-29 sierpnia. Mecenasem głównym festiwalu jest Miasto Wrocław. Nowe Horyzonty 2021 wspierane są też m.in. przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel Biuro prasowe
2024-04-10 | 11:07

Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel

Platige Image, polskie studio animacji, mające w swoim portfolio projekty realizowane dla tak kultowych gamingowych tytułów, jak Call of Duty, Resident Evil, Total War, czy God of War
Hobby Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław
2024-03-21 | 17:30

Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław

Żużlowi wicemistrzowie Polski 2023, Betard Sparta Wrocław, są gotowi na nowy sezon. Zanim wyjadą na tor, już jutro spotkają się z kibicami podczas oficjalnej prezentacji w Magnolia Park.
Hobby Warsztaty fotograficzne
2024-03-07 | 23:00

Warsztaty fotograficzne

Humanosh House zaprasza na warsztaty fotograficzne. jeśli chcesz zyskać nową pasję i nowych znajomych, przyjdź do nas!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.