Komunikaty PR

Nowość na rynku gamingowym – Creator Studio & Creator Hub od BlueStacks

2022-02-26  |  01:00
Biuro prasowe

Dzięki nowej platformie NFG, firmy now.gg, gry mobilne oparte na silnikach Cocos, Unity i Unreal mogą być modyfikowane i udostępniane, zmieniając sposób, w jaki ludzie grają w gry. Sprawdźmy na czym polega i jak działa Creator Studio & Creator Hub of now.gg.

 

23 lutego 2022 roku BlueStacks, pierwsza na świecie, oparta na chmurze platforma do gier na Androida, wprowadziła kolejną nowość: Creator Studio & Creator Hub. Nowość od BlueStack służy do modyfikowania i dzielenia się zmodyfikowanymi grami mobilnymi. Dzięki tej premierze, gry mobilne stworzone na silnikach Cocos, Unity i Unreal mogą być łatwo modyfikowane i udostępniane, docierając do ponad 4 miliardów użytkowników i 4,5 miliona twórców. 

BlueStacks Creator Studio i Creator Hub otwierają przed globalną społecznością graczy mobilnych możliwości tworzenia i udostępniania nieskończonych wersji gier mobilnych przez użytkowników. Modyfikacji (ang. modding) można dokonywać na trzech poziomach: podstawowym, średniozaawansowanym i zaawansowanym. Podstawowy modding polega na zabawie z kolorem; na przykład, możesz mieć ciemny tryb dla gry, podobny do filtrów Instagrama. Pośredni modding pozwala linkować do wydarzeń w grze, takich jak efekty na ekranie podczas zabijania lub wygrywania strzałów. Wreszcie, z zaawansowanym moddingiem, możesz zmienić tekstury 2D i 3D wewnątrz gry, w tym elementy gry, takie jak ubrania awatara. 

Zasilany przez now.gg i platformę NFG firmy, Studio & Creator Hub umożliwia oddzielenie kodu gry, wydarzeń w grze i sztuki gry, pozwalając użytkownikom na dzielenie się swoimi „zmodowanymi” doświadczeniami za pomocą prostego linku - tworząc dzielenie się i wciągające doświadczenie mobilne. 

"Do 2025 roku większość graczy mobilnych będzie grać w zmodowane gry" – komentuje Rosen Sharma, CEO i założyciel BlueStacks i now.gg. "Wyobraź sobie, że szukasz gry i znajdujesz zmodowane wersje od swoich ulubionych graczy, streamerów i fanów. Globalny dostęp do moddingu gier mobilnych otwiera nieskończone możliwości dla graczy i twórców, zmieniając sposób, w jaki tworzymy, udostępniamy i doświadczamy gier mobilnych na zawsze." 

Treści generowane przez użytkowników - takie jak zmodyfikwoane gry - są ważną formą wyrażania siebie. Według Huabina Lin, dyrektora ds. technologii w Cocos, „Tak jak zmieniamy ubrania, aby dopasować je do naszego nastroju, tak ludzie wkrótce będą wybierali gry z modami. Będą one dopasowywać się do pożądanych doświadczeń i preferencji.”

Jak zapewniają twórcy, modding gier mobilnych od BlueStacks toruje drogę dla modów, które w przyszłości staną się domyślnym sposobem mobilnej rozgrywki." 

"Mody w grach mobilnych? W końcu jest to możliwe dzięki BlueStacks!" – komentuje youtuber przemekbestgames i dodaje: "Dodatkowe emocje dzięki spersonalizowanym efektom, na przykład po zwycięstwie, to coś, czego zawsze brakowało w naszych ulubionych grach, takich jak Lords Mobile lub State of Survival”.

 

Modowanie gier mobilnych z BlueStacks jest już dostępne za darmo tutaj dla moddingu na BlueStacks X app player i tutaj dla modowania w chmurze.

 

O BlueStacks: 

 

BlueStacks jest pierwszą na świecie platformą do gier Android opartą na chmurze, zaadoptowaną przez ponad 1 miliard graczy w 100 krajach i na sześciu kontynentach na całym świecie. W 2020 roku ponad 6 miliardów sesji gier w 70,000 różnych gier zostało rozegranych na BlueStacks. W 2021 roku BlueStacks uruchomiło BlueStacks X (beta), pierwszą na świecie usługę strumieniowego przesyłania gier na urządzenia mobilne. BlueStacks posiada globalny zespół ponad 400 osób i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek technologicznych w branży. Najlepsi producenci gier na świecie wykorzystują tę platformę do promowania swoich gier.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.