Odkrywaj odległą galaktykę z nowym zestawem LEGO Star Wars™ Barka Jabby™
Grupa LEGO ogłasza premierę zestawu LEGO® Star Wars™ Barka Jabby™. Kultowy model z serii Ultimate Collector Series, pełen wyszukanych detali i minifigurek jest idealny dla wszystkich fanów Gwiezdnych Wojen.
Model statku Jabby the Hutt, składający się z 3942 klocków, zaskakuje takimi funkcjami jak składanie burty oraz podnoszenie żagli i górnego pokładu. Dzięki odwzorowaniu pomieszczeń takich jak kokpit, cela więzienną, zbrojownia, kuchnia i pokój rozrywek, wyposażony w łoże Jabby, fani mogą odkrywać filmowe wnętrza, które zostały stworzone z dbałością o każdy szczegół.
Zestaw LEGO Star Wars™ Barka Jabby™ zawiera także 11 kolekcjonerskich postaci z Gwiezdnych Wojen™ takich jak Jabba the Hutt, księżniczka Leia, Bib Fortuna, C-3PO, Max Rebo Band, Kithaba, Vizama, Wooof, Gamorreański Strażnik, Salacious Crumb i R2-D2 z barowym stolikiem, tak samo jak w filmie.
Zbudowany zestaw można umieścić na specjalnej podstawce, na której znajduje się miejsce na minifigurkę LEGO Jabba the Hutt, tabliczkę informacyjną oraz klocek powstały z okazji 25-lecia LEGO Star Wars™. Od odległej galaktyki po domowe zacisze – to idealny prezent dla każdego dorosłego fana Gwiezdnych Wojen, kolekcjonera zestawów LEGO Star Wars z serii Ultimate Collector Series oraz wszystkich budowniczych, którzy lubią kreatywne wyzwania z zestawami LEGO.
|
|
|
|
|
|
|
Wiek | Cena | Klocki | Nr produktu | Wymiary | Dostępność | Łącze |
18+ | 2150 zł | 3,942 elementów | 75397 |
W: 25cm L: 77cm H: 25cm
| LEGO Insiders 3 października dla wszystkich 6 października | www.LEGO.com/StarWars |
Zestaw LEGO Star Wars™ Barka Jabba z serii Ultimate Collector Series będzie dostępny przedpremierowo dla LEGO Insiders od 3 października 2024 r. na stronie www.LEGO.com/StarWars a od 6 października dla wszystkich konsumentów w sklepach LEGO w cenie 2150 zł. Ponadto w dniach 3-6 października wszyscy, którzy kupią zestaw LEGO® Star Wars™ Barka Jabby™, otrzymają w prezencie zestaw LEGO® Star Wars™ Miecz świetlny Luke’a Skywalkera™ 40730.
– KONIEC –
O Grupie LEGO
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych konstruktorów poprzez zabawę. LEGO System in Play, którego podstawą są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko, co tylko mogą sobie wyobrazić. Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Olego Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów Leg Godt, które oznaczają "baw się dobrze".
Dziś Grupa LEGO pozostaje firmą rodzinną z siedzibą w Billund. Jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 130 krajach na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.LEGO.com
W Fuzji przygotujesz się na Święta i na stok
Odkryj świat gier Scrabble, Pictionary, UNO i Blokus na festiwalu ALEgramy
Zimowe warsztaty w centrum handlowym Plejada! Wpadnij i poczuj magię Świąt!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.