Odkrywaj odległą galaktykę z nowym zestawem LEGO Star Wars™ Barka Jabby™
Grupa LEGO ogłasza premierę zestawu LEGO® Star Wars™ Barka Jabby™. Kultowy model z serii Ultimate Collector Series, pełen wyszukanych detali i minifigurek jest idealny dla wszystkich fanów Gwiezdnych Wojen.
Model statku Jabby the Hutt, składający się z 3942 klocków, zaskakuje takimi funkcjami jak składanie burty oraz podnoszenie żagli i górnego pokładu. Dzięki odwzorowaniu pomieszczeń takich jak kokpit, cela więzienną, zbrojownia, kuchnia i pokój rozrywek, wyposażony w łoże Jabby, fani mogą odkrywać filmowe wnętrza, które zostały stworzone z dbałością o każdy szczegół.
Zestaw LEGO Star Wars™ Barka Jabby™ zawiera także 11 kolekcjonerskich postaci z Gwiezdnych Wojen™ takich jak Jabba the Hutt, księżniczka Leia, Bib Fortuna, C-3PO, Max Rebo Band, Kithaba, Vizama, Wooof, Gamorreański Strażnik, Salacious Crumb i R2-D2 z barowym stolikiem, tak samo jak w filmie.
Zbudowany zestaw można umieścić na specjalnej podstawce, na której znajduje się miejsce na minifigurkę LEGO Jabba the Hutt, tabliczkę informacyjną oraz klocek powstały z okazji 25-lecia LEGO Star Wars™. Od odległej galaktyki po domowe zacisze – to idealny prezent dla każdego dorosłego fana Gwiezdnych Wojen, kolekcjonera zestawów LEGO Star Wars z serii Ultimate Collector Series oraz wszystkich budowniczych, którzy lubią kreatywne wyzwania z zestawami LEGO.
|
|
|
|
|
|
|
Wiek | Cena | Klocki | Nr produktu | Wymiary | Dostępność | Łącze |
18+ | 2150 zł | 3,942 elementów | 75397 |
W: 25cm L: 77cm H: 25cm
| LEGO Insiders 3 października dla wszystkich 6 października | www.LEGO.com/StarWars |
Zestaw LEGO Star Wars™ Barka Jabba z serii Ultimate Collector Series będzie dostępny przedpremierowo dla LEGO Insiders od 3 października 2024 r. na stronie www.LEGO.com/StarWars a od 6 października dla wszystkich konsumentów w sklepach LEGO w cenie 2150 zł. Ponadto w dniach 3-6 października wszyscy, którzy kupią zestaw LEGO® Star Wars™ Barka Jabby™, otrzymają w prezencie zestaw LEGO® Star Wars™ Miecz świetlny Luke’a Skywalkera™ 40730.
– KONIEC –
O Grupie LEGO
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych konstruktorów poprzez zabawę. LEGO System in Play, którego podstawą są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko, co tylko mogą sobie wyobrazić. Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Olego Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów Leg Godt, które oznaczają "baw się dobrze".
Dziś Grupa LEGO pozostaje firmą rodzinną z siedzibą w Billund. Jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 130 krajach na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.LEGO.com
Zimowe warsztaty w centrum handlowym Plejada! Wpadnij i poczuj magię Świąt!
Wzywamy wszystkich Mutantów… Przedstawiamy nowy zestaw LEGO® Marvel X-Men: Insty
Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
Dziennikarka przekonuje, że jest teraz w najlepszym momencie swojego życia i ma wiele powodów do świętowania. To zarówno jej 50. urodziny, jak i imponujące osiągnięcia zawodowe. Niezmiernie cieszy ją chociażby to, że w porównaniu do ubiegłego roku jubileuszowy, 15. sezon programu „Kobieta na krańcu świata” zyskał widzów. Martyna Wojciechowska z dumą mówi także o Fundacji UNAWEZA, której działania koncentrują się na wsparciu młodych ludzi w zakresie zdrowia psychicznego.
Media
Robert Stockinger: Wziąłem na siebie odpowiedzialność podnoszenia jakości Telewizji Polskiej i przywracania jej blasku
Nowe studio „Pytania na śniadanie” daje dużo możliwości i pozwala realizować program na najwyższym poziomie. A to teraz kwestia priorytetowa, nie tylko dla ekipy tego porannego formatu, ale również innych projektów Telewizji Polskiej. Robert Stockinger ma świadomość, że przed twórcami związanymi z publicznym nadawcą duże wyzwanie, bo trzeba przyciągnąć widza zarówno atrakcyjnym obrazem, jak i wysoką wartością merytoryczną. Nie kryje jednak satysfakcji z tego, że może mieć realny wpływ na nowy kształt TVP.
Przemysł spożywczy
Coraz więcej Polaków deklaruje, że nie marnuje żywności. Wciąż jednak do kosza trafia 5 mln t jedzenia rocznie
45 proc. Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać jedzenie – wynika z raportu „Nie Marnuj Jedzenia 2024”. Choć odsetek osób deklarujących, że nie marnuje żywności, znacząco wzrósł, wciąż na śmietnik co roku trafia 5 mln t jedzenia. Eksperci wskazują, że potrzeba więcej inicjatyw, które mogłyby tę żywność uratować. Jedną z nich jest „Punkt pod Parasolem” prowadzony przez Bank Żywności SOS w Warszawie, który przekazuje i dostarcza żywność potrzebującym. W ubóstwie żyje 2,5 mln Polaków, a mniej więcej 1,5 mln korzysta z pomocy przekazywanej przez banki żywności.