Komunikaty PR

Odkrywaj odległą galaktykę z nowym zestawem LEGO Star Wars™ Barka Jabby™

2024-11-06  |  13:00
Biuro prasowe

Grupa LEGO ogłasza premierę zestawu LEGO® Star Wars™ Barka Jabby™. Kultowy model z serii Ultimate Collector Series, pełen wyszukanych detali i minifigurek jest idealny dla wszystkich fanów Gwiezdnych Wojen.

 

Model statku Jabby the Hutt, składający się z 3942 klocków, zaskakuje takimi funkcjami jak składanie burty oraz podnoszenie żagli i górnego pokładu. Dzięki odwzorowaniu pomieszczeń takich jak kokpit, cela więzienną, zbrojownia, kuchnia i pokój rozrywek, wyposażony w łoże Jabby, fani mogą odkrywać filmowe wnętrza, które zostały stworzone z dbałością o każdy szczegół. 

 

Zestaw LEGO Star Wars™ Barka Jabby™ zawiera także 11 kolekcjonerskich postaci z Gwiezdnych Wojen™ takich jak Jabba the Hutt, księżniczka Leia, Bib Fortuna, C-3PO, Max Rebo Band, Kithaba, Vizama, Wooof, Gamorreański Strażnik, Salacious Crumb i R2-D2 z barowym stolikiem, tak samo jak w filmie. 

 

Zbudowany zestaw można umieścić na specjalnej podstawce, na której znajduje się miejsce na minifigurkę LEGO Jabba the Hutt, tabliczkę informacyjną oraz klocek powstały z okazji 25-lecia LEGO Star Wars™. Od odległej galaktyki po domowe zacisze – to idealny prezent dla każdego dorosłego fana Gwiezdnych Wojen, kolekcjonera zestawów LEGO Star Wars z serii Ultimate Collector Series oraz wszystkich budowniczych, którzy lubią kreatywne wyzwania z zestawami LEGO. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiek 

Cena 

Klocki 

Nr produktu 

Wymiary 

Dostępność 

Łącze 

18+ 

2150 zł 

3,942 elementów 

75397

 

W: 25cm  

L: 77cm  

H: 25cm  

 

LEGO Insiders 3 października dla wszystkich 6 października 

www.LEGO.com/StarWars

 

                                                                          

Zestaw LEGO Star Wars™ Barka Jabba z serii Ultimate Collector Series będzie dostępny przedpremierowo dla LEGO Insiders od 3 października 2024 r. na stronie www.LEGO.com/StarWars a od 6 października dla wszystkich konsumentów w sklepach LEGO w cenie 2150 zł. Ponadto w dniach 3-6 października wszyscy, którzy kupią zestaw LEGO® Star Wars™ Barka Jabby™, otrzymają w prezencie zestaw LEGO® Star Wars™ Miecz świetlny Luke’a Skywalkera™ 40730.

 

– KONIEC – 

O Grupie LEGO 

Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych konstruktorów poprzez zabawę. LEGO System in Play, którego podstawą są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko, co tylko mogą sobie wyobrazić. Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Olego Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów Leg Godt, które oznaczają "baw się dobrze".

 

Dziś Grupa LEGO pozostaje firmą rodzinną z siedzibą w Billund. Jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 130 krajach na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.LEGO.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby W Fuzji przygotujesz się na Święta i na stok Biuro prasowe
2024-11-21 | 15:45

W Fuzji przygotujesz się na Święta i na stok

Za oknami zaczęło robić się chłodno i wszyscy miłośnicy Świąt zaczęli już odliczanie do pierwszej gwiazdki, natomiast amatorzy sportów zimowych wypatrują białego puchu. Dla
Hobby Odkryj świat gier Scrabble, Pictionary, UNO i Blokus na festiwalu ALEgramy
2024-11-14 | 15:10

Odkryj świat gier Scrabble, Pictionary, UNO i Blokus na festiwalu ALEgramy

Gry planszowe i karciane to doskonała rozrywka dla każdego, bez względu na wiek, a także świetny sposób na wspólne spędzanie czasu. Będzie się można o tym przekonać,
Hobby Zimowe warsztaty w centrum handlowym Plejada! Wpadnij i poczuj magię Świąt!
2024-11-06 | 15:00

Zimowe warsztaty w centrum handlowym Plejada! Wpadnij i poczuj magię Świąt!

Rozpocznij świąteczne przygotowania z centrum handlowym Plejada! W każdą listopadową i grudniową sobotę czekają na was wyjątkowe atrakcje, podczas których zarówno dzieci,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.