Komunikaty PR

Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem

2023-02-13  |  01:00
Biuro prasowe

Warszawa, 31.01.2023 r. – Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.

 

Oreo w świecie gamingu

Rosnąca popularność gamingu to trend, którego Oreo nie mogło przeoczyć! Łącząc siły z Microsoftem, producentem jednej z najpopularniejszych konsol do gry – Xbox, Oreo przedstawia limitowaną edycję ciastek i zaprasza swoich miłośników oraz fanów Xboxa do wyjątkowej aktywacji konsumenckiej.

 

Ulubione ciastka w nowej odsłonie

Po ubiegłorocznych kampaniach Oreo z Lady Gagą czy Batmanem teraz czas na Xboxa!
W limitowanej serii Oreo Original (w wersji 44 g i 176 g z dedykowanymi opakowaniami) konsumenci znajdą na ciastkach 6 różnych emblematów odwzorowujących ikony przycisków na kontrolerze konsoli Xbox.

 

Wyjątkowe nagrody do zdobycia

Oreo zaprasza też do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić dowolne opakowanie ciastek Oreo, zachować paragon lub fakturę imienną, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na stronie loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy udało się wygrać. Zgłoszenia do loterii możliwe od 1 lutego do 30 kwietnia 2023. Do wygrania: nagroda główna - aż 100 000 zł oraz dwadzieścia konsoli Xbox Series S.

 

Silne wsparcie marketingowe

W ramach kampanii 360o Oreo stworzyło ciastka z emblematami nawiązującymi do kontrolera Xboxa oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo zaplanowano kampanię mediową w kanałach digital promującą zakup limitowanej edycji Oreo i udział w loterii, działania PR w mediach społecznościowych oraz komunikację na nośnikach POS.

Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundary. Za kreacje digitalowe odpowiada agencją POP. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja IQ Marketing, a komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

 

O Mondelez Polska

Mondelez Polska jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, obecną na naszym rynku od 30 lat. Zatrudnia ponad 5600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje marki takie jak: czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, rogaliki i przekąski 7 Days oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod nazwą Mondelez funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

O Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. Firma z przychodami w wysokości około 29 miliardów USD w 2021 r., zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek, takich jak ciastka Oreo, belVita i LU, czekolady Cadbury Dairy Milk, MilkaToblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.

 

 


[1]Mondelez Polska za NielsenIQ: Panel Handlu Detalicznego; Cała Polska z Dyskontami (Food); Udziały w sprzedaży wartościowej w okresie IV 2020 - III 2021 w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin i Batonów, z wyłączeniem Batonów Chłodzonych) oraz w Kategorii Słodkich Wypieków (suma Ciastek Paczkowanych oraz Miękkich Ciastek o wadze do 75g).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.