Otwórz sezon rowerowy z Galerią Bronowice

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W dniach 17-19 czerwca Galeria Bronowice zmieni się w rowerową przystań za sprawą akcji ROWERland. Jest to prawdziwe święto jednośladów, obfitujące w moc tematycznych atrakcji i konkursów. Uczestników wydarzenia czekają m.in.: bezpłatny serwis rowerowy, pokazy BMX przygotowane przez profesjonalną szkołę, konkurs ,,Jazda po nagrody” i wiele więcej. Event potrwa aż trzy dni, odbędzie się w czwartek i piątek w godzinach 13:00-19:00 oraz w sobotę w godzinach 11:00-19:00.
Sprawny rower to podstawa
Lubisz spędzać czas wolny przemierzając świat na swoim jednośladzie? Bezpieczeństwo i komfort jazdy na rowerze to podstawa, dlatego każdego dnia eventu będzie można skorzystać z usług bezpłatnego serwisu rowerowego. Serwisanci za darmo przeprowadzą podstawową diagnostykę rowerów, dokonując prostych prac konserwatorskich, tj. regulacji hamulców, przerzutek i ciśnienia w kołach, smarowania łańcuchów czy sprawdzenia oświetlenia. Punkt będzie czynny 17 i 18 czerwca w godzinach 13:00-19:00 oraz 19 czerwca w godzinach 11:00-19:00. Zlokalizowany będzie przy wejściu głównym do Galerii Bronowice, od strony marketu OBI.
„Jazda po nagrody” – konkursy kołem się toczą
Co łączy spalone kalorie, wyprodukowane watogodziny, kreatywnie spędzony czas i ekologię? Energorower!, na którym za pomocą własnych mięśni będzie można wykręcić nagrodę – jedną z 50 kart podarunkowych o wartości 50 zł. Aby wziąć udział w zabawie, należy w punkcie konkursowym okazać paragon (z datą 17, 18 lub 19 czerwca), na kwotę min. 150 zł oraz wyprodukować określoną ilość energii, jadąc przez dwie minuty na energorowerze. Informacja o watogodzinach wyświetli się na ekranie, do którego podłączona będzie maszyna. Jeżeli nie uda się ukończyć zadania lub karty zostaną wydane mocniejszym zawodnikom (obowiązuje godzinowy limit kart), uczestnik otrzyma w nagrodę bidon, idealnego towarzysza rowerowych wycieczek. Konkurs odbędzie się w sobotę, 19 czerwca w godzinach 12:00-18:00.
Bezpłatny serwis rowerowy czy konkursy to jeszcze nie koniec atrakcji! BMX SCHOOL, jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku rowerowym, przeprowadzi pokazy i szkolenia z akrobatycznej jazdy na wszystkich poziomach zaawansowania, zapewniając uczestnikom kompleksową opiekę trenerską i fantastyczną atmosferę.
W trakcie wydarzenia obowiązują zasady reżimu sanitarnego – w przestrzeni zamkniętej zakrywanie ust i nosa, dezynfekcja rąk oraz zachowanie dystansu.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.