Łowcy vintage, szykujcie się. W niedzielę garażówka w Galerii Północnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Tej imprezy nie może przegapić żaden łowca skarbów i kolekcjoner. Już w najbliższą niedzielę, 18-go lutego, w Galerii Północnej w Warszawie odbędzie się największa w stolicy wyprzedaż garażowa. Impreza zgromadzi ponad 100 sprzedających z Warszawy i okolic.
Wśród przedmiotów, które będzie można kupić za ułamek ceny, nie zabraknie rzeczy z drugiej ręki, kultowego vintage, prawdziwych antyków i staroci z duszą, a nawet nowych rzeczy, jeszcze w opakowaniach, które okazały się nietrafionym prezentem. Całość dopełni rękodzieło.
– Na wyprzedaży garażowej coś dla siebie znajdą zarówno wielbiciele mody i biżuterii vintage, kolekcjonerzy dobrego dizajnu z PRL, miłośnicy książek i muzyki jak również osoby, których pasją jest zbieranie znaczków, starych fotografii, aparatów czy pocztówek – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej.
– To prawdziwa gratka dla każdego, kto lubi zakupy second hand – dodaje. Jak zapowiadają organizatorzy, tradycyjnie najwięcej sprzedawców będzie miało w ofercie ubrania, dodatki i biżuterię. Pojawi się więc okazja do tego, aby kupić nietuzinkowe rzeczy z lat osiemdziesiątych, dziewięćdziesiątych, dwutysięcznych oraz nowsze.
Stoiska wypełni też kultowe szkło, ceramika i porcelana oraz inne oryginalne dekoracje do domu mające po kilka dekad. Nie wykluczone, że wśród tysięcy rzeczy będzie można wypatrzeć pożądaną dziś paterę z Ząbkowic lub Łysej Góry, czechosłowacką lampę, litografię z XIX wieku czy serwis kawowy z Włocławka, zachęcają organizatorzy.
Impreza ucieszy także wielbicieli książek i czasopism. Garażówka w Północnej to tysiące pozycji, wśród których zawsze znajdą się popularne powieści, kryminały, romanse, książki young adult, bajki dla dzieci czy komiksy z superbohaterami i stare gazety. Także fani muzyki i dobrego kina będą mogli upolować płyty winylowe i CD swoich idoli i kinowe hity na DVD.
Na garażówce kupimy też coś dla dziecka. Wśród sprzedających pojawią się bowiem osoby, u których znajdziemy ubranka, zabawki i pluszaki, figurki Lego, wózki czy puzzle i gry planszowe. – Wyprzedaż garażowa w Północnej to tak naprawdę wielkie wietrzenie szaf, regałów, garaży i stychów w okolicznych domach i mieszkaniach – mówi Barbara Andrzejewska.
– Dla wielu osób to okazja do tego, aby szybko pozbyć się nadmiaru książek, nienoszonych już od dawna, ale uszanowanych ubrań czy ubranek, z których wyrosły dzieci. Dla kupujących to z kolei szansa, aby zgarnąć cieszące oko przedmioty i to za parę złotych – dodaje.
Tym bardziej, że wśród handlujących nie ma drogich, profesjonalnych sklepów z antykami, rzeczami vintage czy starociami. – Garażówka to impreza sąsiedzka, na której każdy mieszkaniec Warszawy i okolic, który zgłosił się wcześniej, może sprzedawać. To czyni wydarzenie przystępnym cenowo, ale też zaskakującym – mówi przedstawicielka Północnej.
Wstęp na imprezę jest bezpłatny. Garażówka trwa w godzinach od 12.00 do 16.00.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.