Komunikaty PR

Partyjka w ulubioną grę z bliskimi? To pasuje jak Delicje!

2023-09-28  |  01:00
Biuro prasowe

Brak pomysłu na wspólne popołudnie z bliskimi? Wtedy warto sięgnąć po znane i lubiane gry towarzyskie, które uświetnią każde spotkanie. Jak wiadomo, najwięcej barwnych wspomnień tworzy się tu i teraz, nie w świecie wirtualnym! Tym razem zachęcają do tego Delicje, które tak jak popularne gry, są duszą towarzystwa. Miło się przy nich spędza czas i każdy ma swoje własne zasady – w tym przypadku, jak je zjeść. Idealnie pasują na spotkanie z rodziną, jak i przyjaciółmi.

Coraz więcej mówi się o braku czasu na pielęgnowanie relacji bądź przenoszeniu ich do świata wirtualnego. Jednocześnie nadal najwięcej pozytywnych emocji przynoszą szczególnie te chwile, które spędzamy razem. Dlatego warto pamiętać o bliskich – rodzinie czy przyjaciołach i dzielić z nimi chwile na co dzień.

Co zrobić, jeśli czasem pomimo chęci zabraknie pomysłu na to, jak dzielić fajne chwile z bliskimi? Wtedy warto pomyśleć o Delicjach, które są prawdziwą duszą towarzystwa! Marka w swojej kampanii zachęca do spędzania czasu z grami i Delicjami, które uświetnią każde spotkanie i rozluźnią atmosferę.

Delicje wygrywają smakiem w nowych opakowaniach

Co sprawia, że Delicje są tak lubiane? Od lat wygrywają smakiem wynikającym z połączenia biszkopta, galaretki i czekolady. Za sprawą tych trzech składników każdy ma też własną koncepcję na to, w jaki sposób je zjeść. Teraz Delicje dostępne są w nowych opakowaniach. Wprowadzone zmiany są elementem szerszej kampanii, która trwa do końca listopada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.