Pierwszy autorski tytuł Iron VR od 30 marca dostępny na PC VR!
Spółka zależna Carbon Studio – Iron VR – już 30 marca wprowadzi do sprzedaży pierwszy autorski tytuł. Holy Chick! początkowo będzie dostępny w trybie Early Access. Cenę gry ustalono na 2,99 USD. Karta projektu dostępna jest od dziś na platformie Steam. Jednocześnie Studio pracuje nad dwoma tytułami w wirtualnej rzeczywistości, które realizowane są na znanych IP studia Movie Games. Iron VR do końca br. planuje debiut na rynku NewConnect.
- Finalizujemy prace nad naszym pierwszym tytułem VR. Projekt Holy Chick! pojawi się na PC VR - w trybie wczesnego dostępu - już 30 marca. Pełną wersję produkcji wydamy po zapoznaniu się z oczekiwaniami społeczności. – mówi Karolina Koszuta, Prezes Zarządu Iron VR. – Holy Chick! to gra przygodowa, w której użytkownicy mogą rozwiązywać zagadki na różne sposoby. Zadaniem graczy będzie rozwiązywanie łamigłówek, które w efekcie pozwolą pokonać kolejny etap rozgrywki. – dodaje.
Cena za pojedynczą grę została ustalona na 2,99 USD.
Holy Chick! to rozgrywka przygodowa opowiadająca o post-apokaliptycznym świecie zdominowanym przez monstrualne kurczaki. Docelowym zadaniem gracza jest podróż na Księżyc. Akcja głównie rozgrywa się w przyczepie kempingowej. Schronienia użytkownik będzie szukać m.in. w bunkrze, w którym znajdzie się laboratorium szalonego preppersa. W projekcie przewidziane jest również otwarte zakończenie z fabularną zapowiedzią możliwości kolejnej części gry/sequela.
Środki na produkcję gry pochodzą z zakończonej w grudniu 2020 roku kampanii crowdinvestingowej, w ramach której Iron VR pozyskało od inwestorów łącznie 2,5 mln zł.
Iron VR równolegle pracuje nad dwoma tytułami notowanego na NewConnect studia Movie Games. W sierpniu ub. roku spółki zawarły umowę o ścisłej współpracy, w ramach której firma Iron VR przeniesie do wirtualnej rzeczywistości grę z gatunku horror Lust for Darkness oraz produkcję typu symulator z elementami survivalowymi – Alaskan Truck Simulator. Wkrótce spółki podadzą więcej szczegółów.
- Obserwujemy, że fani gier coraz częściej sięgają po nowe doświadczenia w wirtualnej rzeczywistości. Wierzymy, że trend ten będzie się cały czas umacniał, co przełoży się na sprzedaż naszych tytułów. Szacuje się, że wartość rynku gier VR w 2025 roku ma wynieść 42,5 mln USD, rosnąć rocznie o 32,75 proc. i stając się jednym z najszybciej rosnących rynków gier – komentuje Karolina Koszuta.
Strategią Iron VR jest tworzenie mniejszych gier na własnych IP, co pozwala na elastyczność w szybko zmieniającym się świecie wirtualnej technologii. Studio zakłada produkcję kilku projektów rocznie, przy budżecie ok. 100-300 tys. zł na każdą z gier. Jeszcze w tym roku Iron VR chce planuje debiut na rynku NewConnect.
Spacer wspomnieniowy po Turzynie z Joanną Olszowską – część 2
G2A.COM – globalny marketplace z cyfrową rozrywką zdobywa prestiżowe nagrody
Crimen – Mercenary Tales zadebiutuje na PlayStation VR2!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.