Komunikaty PR

Pierwszy autorski tytuł Iron VR od 30 marca dostępny na PC VR!

2021-03-15  |  11:15
Biuro prasowe

 

Spółka zależna Carbon Studio – Iron VR –  już 30 marca wprowadzi do sprzedaży pierwszy autorski tytuł. Holy Chick! początkowo będzie dostępny w trybie Early Access. Cenę gry ustalono na 2,99 USD. Karta projektu dostępna jest od dziś na platformie Steam. Jednocześnie Studio pracuje nad dwoma tytułami w wirtualnej rzeczywistości, które realizowane są na znanych IP studia Movie Games. Iron VR do końca br. planuje debiut na rynku NewConnect. 

- Finalizujemy prace nad naszym pierwszym tytułem VR. Projekt Holy Chick! pojawi się na PC VR - w trybie wczesnego dostępu - już 30 marca. Pełną wersję produkcji wydamy po zapoznaniu się z oczekiwaniami społeczności. – mówi Karolina Koszuta, Prezes Zarządu Iron VR.  – Holy Chick! to gra przygodowa, w której użytkownicy mogą rozwiązywać zagadki na różne sposoby. Zadaniem graczy będzie rozwiązywanie łamigłówek, które w efekcie pozwolą pokonać kolejny etap rozgrywki. – dodaje.

Cena za pojedynczą grę została ustalona na 2,99 USD.

Holy Chick! to rozgrywka przygodowa opowiadająca o post-apokaliptycznym świecie zdominowanym przez monstrualne kurczaki. Docelowym zadaniem gracza jest podróż na Księżyc. Akcja głównie rozgrywa się w przyczepie kempingowej. Schronienia użytkownik będzie szukać m.in. w bunkrze, w którym znajdzie się laboratorium szalonego preppersa. W projekcie przewidziane jest również otwarte zakończenie z fabularną zapowiedzią możliwości kolejnej części gry/sequela.

Środki na produkcję gry pochodzą z zakończonej w grudniu 2020 roku kampanii crowdinvestingowej, w ramach której Iron VR pozyskało od inwestorów łącznie 2,5 mln zł.

Iron VR równolegle pracuje nad dwoma tytułami notowanego na NewConnect studia Movie Games. W sierpniu ub. roku spółki zawarły umowę o ścisłej współpracy, w ramach której firma Iron VR przeniesie do wirtualnej rzeczywistości grę z gatunku horror Lust for Darkness oraz produkcję typu symulator z elementami survivalowymi – Alaskan Truck Simulator. Wkrótce spółki podadzą więcej szczegółów. 

- Obserwujemy, że fani gier coraz częściej sięgają po nowe doświadczenia w wirtualnej rzeczywistości. Wierzymy, że trend ten będzie się cały czas umacniał, co przełoży się na sprzedaż naszych tytułów. Szacuje się, że wartość rynku gier VR w 2025 roku ma wynieść 42,5 mln USD, rosnąć rocznie o 32,75 proc. i stając się jednym z najszybciej rosnących rynków gier – komentuje Karolina Koszuta.

Strategią Iron VR jest tworzenie mniejszych gier na własnych IP, co pozwala na elastyczność w szybko zmieniającym się świecie wirtualnej technologii. Studio zakłada produkcję kilku projektów rocznie, przy budżecie ok. 100-300 tys. zł na każdą z gier. Jeszcze w tym roku Iron VR chce planuje debiut na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Spacer wspomnieniowy po Turzynie z Joanną Olszowską – część 2 Biuro prasowe
2024-09-26 | 11:05

Spacer wspomnieniowy po Turzynie z Joanną Olszowską – część 2

Druga część spaceru po naszym najbliższym sąsiedztwie – osiedlu Turzyn – obdbędzie się oczywiście z przewodniczką miejską i naszą sąsiadką, Joanną Olszowską.
Hobby G2A.COM – globalny marketplace z cyfrową rozrywką zdobywa prestiżowe nagrody
2024-09-25 | 11:30

G2A.COM – globalny marketplace z cyfrową rozrywką zdobywa prestiżowe nagrody

G2A.COM, największa na świecie platforma marketplace z ofertą cyfrową, została wyróżniona w Londynie podczas prestiżowych eCommerce Awards 2024. Firma z polskimi
Hobby Crimen – Mercenary Tales zadebiutuje na PlayStation VR2!
2024-09-11 | 09:30

Crimen – Mercenary Tales zadebiutuje na PlayStation VR2!

Spółka Carbon Studio wyznaczyła termin premiery na PlayStation VR2 epickiej gry utrzymanej w komiksowym, zawadiackim stylu. Już 13 września br. wielbiciele dobrego humoru i wartkiej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.