Komunikaty PR

Platige Image przygotował spot reklamowy dla marki Pokemon

2023-07-24  |  13:19
Biuro prasowe

Znane od wielu lat, na całym świecie, kultowe Pokemony powracają w nowej reklamie, współtworzonej przez studio Platige Image. Spot „There's a Collection in Everyone” doskonale oddaje emocje, jakie towarzyszą kolekcjonowaniu i wymianie kart, a przygotowane przez polskie studio komputerowe efekty specjalne dodają obrazowi prawdziwej magii.

Pokemony już od niemal 30 lat cieszą się niegasnącą popularnością na całym świecie. Fikcyjne istoty stworzone przez Satoshiego Tajiri – miłośnika owadów, który z czasem z tokijskich łąk przeniósł się za ekran komputera, by samemu zacząć tworzyć gry – powróciły w nowej odsłonie.

Rolą polskiego studia było m.in. przygotowanie planu zdjęciowego pod kątem implementacji CG, realizacja wszystkich efektów specjalnych, a także końcowe przygotowanie plików emisyjnych dla stacji telewizyjnych z 9 europejskich krajów, w których emitowana jest reklama. Reżyserem spotu była Claire Norowzian - dwukrotna zwyciężczyni nagrody BAFTA.

Projekt od samego początku był niezwykle wymagający. Po pierwsze musieliśmy wpisać się w niemal 30-letnią specyfikę i charakter uniwersum Pokemonów. Cały czas musieliśmy też myśleć, że naszymi odbiorcami są dzieci z niemal każdego zakątka świata. Postanowiliśmy więc stworzyć grafiki będące syntezą klasycznej rysowanej animacji z animacją 3D, co przyniosło wręcz niesamowity efekt – mówi Maciej Szewczenko, VFX Supervisor.

Zlecenie na produkcje reklamy pozyskało londyńskie biuro Platige Image. Nad projektem czuwał zespół w składzie: Sonia Marcinkowska - Producentka, Maciej Szewczenko - VFX Supervisor, Agnieszka Górna - Head of Production oraz Marek Gajowski - Head of CG.

Platige Image ma swoim koncie realizacje ponad 2 500 reklam dla wielu krajowych i globalnych marek. Współpracując z największymi agencjami reklamowymi przygotowało spoty m.in. dla AXE, Aston Martin, McDonald’s, LEGO czy ostatnio Tourism Australia. Najbardziej znane polskie kreacje to postacie Serce i Rozum dla marki Orange, czy reklama piwa Żubr dla Kompanii Piwowarskiej. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel Biuro prasowe
2024-04-10 | 11:07

Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel

Platige Image, polskie studio animacji, mające w swoim portfolio projekty realizowane dla tak kultowych gamingowych tytułów, jak Call of Duty, Resident Evil, Total War, czy God of War
Hobby Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław
2024-03-21 | 17:30

Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław

Żużlowi wicemistrzowie Polski 2023, Betard Sparta Wrocław, są gotowi na nowy sezon. Zanim wyjadą na tor, już jutro spotkają się z kibicami podczas oficjalnej prezentacji w Magnolia Park.
Hobby Warsztaty fotograficzne
2024-03-07 | 23:00

Warsztaty fotograficzne

Humanosh House zaprasza na warsztaty fotograficzne. jeśli chcesz zyskać nową pasję i nowych znajomych, przyjdź do nas!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.