Komunikaty PR

Platige Image przygotował spot reklamowy dla marki Pokemon

2023-07-24  |  13:19
Biuro prasowe

Znane od wielu lat, na całym świecie, kultowe Pokemony powracają w nowej reklamie, współtworzonej przez studio Platige Image. Spot „There's a Collection in Everyone” doskonale oddaje emocje, jakie towarzyszą kolekcjonowaniu i wymianie kart, a przygotowane przez polskie studio komputerowe efekty specjalne dodają obrazowi prawdziwej magii.

Pokemony już od niemal 30 lat cieszą się niegasnącą popularnością na całym świecie. Fikcyjne istoty stworzone przez Satoshiego Tajiri – miłośnika owadów, który z czasem z tokijskich łąk przeniósł się za ekran komputera, by samemu zacząć tworzyć gry – powróciły w nowej odsłonie.

Rolą polskiego studia było m.in. przygotowanie planu zdjęciowego pod kątem implementacji CG, realizacja wszystkich efektów specjalnych, a także końcowe przygotowanie plików emisyjnych dla stacji telewizyjnych z 9 europejskich krajów, w których emitowana jest reklama. Reżyserem spotu była Claire Norowzian - dwukrotna zwyciężczyni nagrody BAFTA.

Projekt od samego początku był niezwykle wymagający. Po pierwsze musieliśmy wpisać się w niemal 30-letnią specyfikę i charakter uniwersum Pokemonów. Cały czas musieliśmy też myśleć, że naszymi odbiorcami są dzieci z niemal każdego zakątka świata. Postanowiliśmy więc stworzyć grafiki będące syntezą klasycznej rysowanej animacji z animacją 3D, co przyniosło wręcz niesamowity efekt – mówi Maciej Szewczenko, VFX Supervisor.

Zlecenie na produkcje reklamy pozyskało londyńskie biuro Platige Image. Nad projektem czuwał zespół w składzie: Sonia Marcinkowska - Producentka, Maciej Szewczenko - VFX Supervisor, Agnieszka Górna - Head of Production oraz Marek Gajowski - Head of CG.

Platige Image ma swoim koncie realizacje ponad 2 500 reklam dla wielu krajowych i globalnych marek. Współpracując z największymi agencjami reklamowymi przygotowało spoty m.in. dla AXE, Aston Martin, McDonald’s, LEGO czy ostatnio Tourism Australia. Najbardziej znane polskie kreacje to postacie Serce i Rozum dla marki Orange, czy reklama piwa Żubr dla Kompanii Piwowarskiej. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.