Komunikaty PR

Platige Image przygotował spot reklamowy dla marki Pokemon

2023-07-24  |  13:19
Biuro prasowe

Znane od wielu lat, na całym świecie, kultowe Pokemony powracają w nowej reklamie, współtworzonej przez studio Platige Image. Spot „There's a Collection in Everyone” doskonale oddaje emocje, jakie towarzyszą kolekcjonowaniu i wymianie kart, a przygotowane przez polskie studio komputerowe efekty specjalne dodają obrazowi prawdziwej magii.

Pokemony już od niemal 30 lat cieszą się niegasnącą popularnością na całym świecie. Fikcyjne istoty stworzone przez Satoshiego Tajiri – miłośnika owadów, który z czasem z tokijskich łąk przeniósł się za ekran komputera, by samemu zacząć tworzyć gry – powróciły w nowej odsłonie.

Rolą polskiego studia było m.in. przygotowanie planu zdjęciowego pod kątem implementacji CG, realizacja wszystkich efektów specjalnych, a także końcowe przygotowanie plików emisyjnych dla stacji telewizyjnych z 9 europejskich krajów, w których emitowana jest reklama. Reżyserem spotu była Claire Norowzian - dwukrotna zwyciężczyni nagrody BAFTA.

Projekt od samego początku był niezwykle wymagający. Po pierwsze musieliśmy wpisać się w niemal 30-letnią specyfikę i charakter uniwersum Pokemonów. Cały czas musieliśmy też myśleć, że naszymi odbiorcami są dzieci z niemal każdego zakątka świata. Postanowiliśmy więc stworzyć grafiki będące syntezą klasycznej rysowanej animacji z animacją 3D, co przyniosło wręcz niesamowity efekt – mówi Maciej Szewczenko, VFX Supervisor.

Zlecenie na produkcje reklamy pozyskało londyńskie biuro Platige Image. Nad projektem czuwał zespół w składzie: Sonia Marcinkowska - Producentka, Maciej Szewczenko - VFX Supervisor, Agnieszka Górna - Head of Production oraz Marek Gajowski - Head of CG.

Platige Image ma swoim koncie realizacje ponad 2 500 reklam dla wielu krajowych i globalnych marek. Współpracując z największymi agencjami reklamowymi przygotowało spoty m.in. dla AXE, Aston Martin, McDonald’s, LEGO czy ostatnio Tourism Australia. Najbardziej znane polskie kreacje to postacie Serce i Rozum dla marki Orange, czy reklama piwa Żubr dla Kompanii Piwowarskiej. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Spacer wspomnieniowy po Turzynie z Joanną Olszowską – część 2 Biuro prasowe
2024-09-26 | 11:05

Spacer wspomnieniowy po Turzynie z Joanną Olszowską – część 2

Druga część spaceru po naszym najbliższym sąsiedztwie – osiedlu Turzyn – obdbędzie się oczywiście z przewodniczką miejską i naszą sąsiadką, Joanną Olszowską.
Hobby G2A.COM – globalny marketplace z cyfrową rozrywką zdobywa prestiżowe nagrody
2024-09-25 | 11:30

G2A.COM – globalny marketplace z cyfrową rozrywką zdobywa prestiżowe nagrody

G2A.COM, największa na świecie platforma marketplace z ofertą cyfrową, została wyróżniona w Londynie podczas prestiżowych eCommerce Awards 2024. Firma z polskimi
Hobby Crimen – Mercenary Tales zadebiutuje na PlayStation VR2!
2024-09-11 | 09:30

Crimen – Mercenary Tales zadebiutuje na PlayStation VR2!

Spółka Carbon Studio wyznaczyła termin premiery na PlayStation VR2 epickiej gry utrzymanej w komiksowym, zawadiackim stylu. Już 13 września br. wielbiciele dobrego humoru i wartkiej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej

Wokalistka już po raz drugi w swojej karierze została zaproszona do udziału w show French Touch. Pięć lat temu na scenie towarzyszył jej Willy William i w duecie zaśpiewali utwór „Ego”. Margaret zaznacza, że nie było to łatwe zadanie, bo po prostu nie zna języka francuskiego. I do tej pory w tej kwestii nic się nie zmieniło, bo choć podoba jej się brzmienie tego języka i lubi słuchać Francuzów, to jej samej dużą trudność sprawia wymowa poszczególnych słów. Dlatego też i tym razem liczy na wyrozumiałość artysty, z którym będzie współpracować.

Media

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.