Pokémon GO zapowiada nowy sezon „Max Out” – zadebiutują Pokémony Dynamax
Niantic zapowiada we wrześniu nowy sezon Pokémon GO, który przyniesie ze sobą długo oczekiwany debiut Pokémonów Dynamax, nową aktualizację GO Battle League oraz premierę Pokémonów z regionu Galar. Przygotujcie się na niesamowite przygody, nowe wyzwania i wyjątkowe nagrody, które czekają na Was w tej pełnej akcji aktualizacji gry!
Debiut Pokémonów z regionu Galar podczas wydarzenia „GO All Out”
Od 3 do 10 września 2024 roku w Pokémon GO zadebiutują Pokémony odkryte po raz pierwszy w regionie Galar. Trenerzy będą mieli okazję złapać takie Pokémony jak Grookey, Thwackey, Rillaboom, Scorbunny, Raboot, Cinderace, Sobble, Drizzile, Inteleon, Dreepy, Drakloak, Dragapult oraz ich ewolucje, a także wiele innych! Niektóre z nich będzie można spotkać na dziko, niektóre wyklują się z jajek 5-, 7- i 10-kilometrowych, a niektóre będzie można złapać po ukończeniu zadań w ramach Field Researchu z motywem wydarzenia.
W trakcie wydarzenia na graczy czekać będzie również nowa historia w ramach darmowego Special Researchu, z rozgałęzionymi ścieżkami. Tło albumu z pocztówkami zmieni się w tym sezonie w zależności od wybranego partnera Pokémon, aby gracze mogli przeżywać sezonowe atrakcje z nowym kompanem. Z kolei ukończenie przygotowanego Collection Challenge z motywem regionu Galar, zapewni trenerom Stardust, XP i spotkanie Wooloo.
Debiut Pokémonów Dynamax podczas wydarzenia "GO Big"
Od 10 do 15 września Pokémony Dynamax po raz pierwszy pojawią się w Pokémon GO w ramach jednogwiazdkowych (!) MaksBitew. Trenerzy będą mieli szansę zmierzyć się i złapać następujące Pokémony w formie Dynamax: Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Skwovet, Wooloo (wszystkie również w formie błyszczącej). Pokémony złapane w tych bitwach, wraz z ich ewolucjami, będzie można przekształcić w formę Dynamax podczas MaksBitew.
W trakcie wydarzenia będzie dostępna również kolejna część historii sezonowego, darmowego Special Researchu. Trenerzy mogą wykonywać zadania poświęcone MaksBitwom, aby zdobyć przedmioty Max Particle, nowy przedmiot dla awatara i nie tylko!
Aktualizacja Battle League
Sezon „Max Out” w GO Battle League rozpocznie się 3 września i przyniesie liczne zmiany, nowe puchary i wyjątkowe nagrody. Na początku sezonu zdarzą się poniższe rzeczy: na ekranie bitwy zostaną wyświetlone nagrody na koniec sezonu, rangi trenerów GO Battle League zostaną zresetowane, wymagania dotyczące zdobywania wyższych rang pozostaną takie same jak w poprzednim sezonie.
Co wydarzy się dalej? Trenerzy będą mogli wziąć udział w nowych bitwach, zdobywać unikalne przedmioty dla awatara oraz sprawdzić swoje siły w GO Battle Weekend: Max Out, który odbędzie się w listopadzie 2024 roku.
Dla najbardziej oddanych wojowników Niantic przygotował przepustkę na Timed Research poświęconą pojedynkom, która będzie dostępna za darmo w sklepie w grze po rozpoczęciu się sezonu GO Battle League: Max Out. W ramach tego Timed Researchu śledzone będą zwycięstwa w trakcie sezonu. Ukończenie każdej strony będzie wymagać 100 zwycięstw, a w nagrodę będzie można otrzymać Stardust oraz przedmioty takie jak Rare Candy XL i Elite Fast TM (400 zwycięstw) i Elite Charged TM (500 zwycięstw).

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.