Polówka, potańcówka oraz imieniny Anny – czyli kolejne letnie atrakcje w Fuzji!

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Na najbliższy weekend w dawnych zakładach Karola Schieblera szykuje się potężna dawka rozrywki, zabawy i pozytywnej energii. Tym razem kinomani będą mogli obejrzeć na Polówkowym ekranie „Bękarty wojny”. Niedziela natomiast upłynie pod hasłem „Imieniny Anny”. Oprócz tradycyjnej porannej jogi, na wszystkie Anny i nie tylko, czekać będzie mnóstwo niespodzianek. Do historycznych przestrzeni Fuzji wraca również międzypokoleniowa potańcówka. Ze wszystkich przygotowanych atrakcji korzystać można bezpłatnie.
W sobotę, 22 lipca, Fuzja wytoczy „ciężkie działa”. W ramach Letniego Kina TME Polówka widzowie będą mieli okazję zmierzyć się z kultowym filmem magika kina, Quentina Tarantino, „Bękarty wojny”. Nie wszyscy wiedzą, że inspiracją do stworzenia tego obrazu była prawdziwa historia, z pewnością jednak film nie jest kolejną, nieciekawą lekcją historii, a prawdziwie nietuzinkowa rozrywką. Produkcja zdobyła aż 26 nagród, a kluczem do sukcesu była gwiazdorska obsada z Bradem Pittem i zdobywcą Oscara za rolę drugoplanową, Christophem Waltzem. Pokaz rozpocznie się o godzinie 21:00, a przed nim organizatorzy zaplanowali konkursy z nagrodami.
Emocje po wieczornym seansie uspokoić pomogą zajęcia z jogi, które tradycyjnie rozpoczną się w Ogrodach Anny o godzinie 10:00. O poranny relaks i zdrową dawkę ruchu zadbają instruktorki jogi z łódzkiej szkoły Lido Movement. Warto mieć ze sobą własną matę do ćwiczeń. To jednak dopiero początek niedzielnych rozrywek. Od godziny 11:00 trwać będą bowiem „Imieniny Anny”, podczas których ogrody Fuzji zamienią się w ogromne „garden party” z licznymi atrakcjami.
Pomysł na celebrację imienin Anny to nasz ukłon w stronę Anny Scheibler, żony Karola Scheiblera, która wspólnie z mężem zarządzała fabryką, a po jego śmierci sama opiekowała się zakładami oraz ich pracownikami. To jedna z najznamienitszych łodzianek, której imieniem nazwaliśmy strefę zieloną w naszym projekcie, a teraz zapraszamy całe rodziny do wspólnej zabawy imieninowej – mówi Karolina Prędota-Krystek, Head of Food and Beverage w firmie Echo Investment S.A, będącej właścicielem łódzkiej Fuzji.
W niedzielę, 23 lipca, będzie można skorzystać m.in. z darmowych konsultacji pielęgnacyjno - wizażowych i wziąć udział w konkursie z nagrodami od Studia LOOKSUS. Dodatkowo pierwsze 30 uczestniczek i wszystkie panie o imieniu Anna będą mogły zafundować sobie darmowe spa dla ust i dłoni. Podczas wydarzenia chętni będą mogli odbyć konsultacje i pomiary składu ciała z Well Fitness oraz otrzymać darmowe karnety na treningi personalne.
W Ogrodach Anny pojawi się również stanowisko łódzkich Amazonek, na którym zainteresowane panie będą mogły skorzystać z porad na temat profilaktyki raka piersi. Miłośnicy wyjątkowych przedmiotów „z duszą” z pewnością spędzą mnóstwo czasu w osiedlowym antykwariacie i przy stoiskach rękodzielniczych z biżuterią, ręcznie malowaną odzieżą, obrazami i galanterią z żywicy. Zaś ku pokrzepieniu ciała pojawi się punkt z domowymi wypiekami oraz lemoniadą. Nuda nie grozi również dzieciom. Na najmłodszych czekać będą warsztaty plastyczne i ogromna kolorowanka przedstawiająca sceny z Fuzji, na której najmłodsi będą mogli zaprezentować swoje artystyczne umiejętności.
Dzień zwieńczy jeszcze jedna niespodzianka. Do klimatycznego wnętrza historycznej Kotłowni powróci Międzypokoleniowa Potańcówka. Do zabawy zaprosi, trzeci już rok z rzędu, legendarny Garnizonowy Klub Oficerski. Miłośników dancingu bawił będzie zespół MegStar. Taneczna impreza łącząca pokolenia potrwa od 16:00 do 20:00, a seniorzy, ich dzieci i wnuki bawić się będą w rytm największych hitów ostatnich dziesięcioleci, jak Jambalaya w wykonaniu Anny Jantar, You're My Heart grupy Modern Talking, czy Konik na biegunach Urszuli. Po szaleństwie na parkiecie na uczestników będą czekały napoje chłodzące. Niezapomniane wspólne chwile, radosne przeżycia i mnóstwo śmiechu – gwarantowane!
Aby zawsze być na bieżąco z wydarzeniami odbywającymi się w ramach Fuzji z Latem zachęcamy do śledzenia mediów społecznościowych:
Facebook Fuzji: https://www.facebook.com/FuzjaLodz
Instagram Fuzji: https://www.instagram.com/fuzjalodz/
Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyskuje nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.