Popularne planszówki w ofercie Lidl Polska
Od poniedziałku, 3 października, w sklepach Lidl Polska klienci znajdą zestawy gier planszowych dla dzieci i starszych graczy. Wśród nich: nowości oraz lubiane klasyki, które uczą i bawią oraz umilają wspólne spędzenia czasu.
Z okazji zbliżającego się Dnia Gier Planszowych na półkach sklepów Lidl Polska zawitał duży wybór znanych i popularnych planszówek. Poza zestawem 30 klasycznych gier (m.in. chińczyk, warcaby, bierki) za jedyne 34,99 zł, w ofercie dostępne są m.in. Gorący ziemniak (49,99 zł/ 1 zestaw) – trenująca refleks gra rodzinna, bazująca na skojarzeniach i nietypowych pytaniach – oraz BrainBox (49,99 zł/ 1 zestaw) w 6 różnych wariantach tematycznych, m.in.: „Polska”, „Matematyka”, „Świat” czy „Harry Potter”, czyli idealny prezent dla miłośników łamigłówek, lubiących ćwiczyć pamięć i zmysł obserwacji.
Na szczególne wyróżnienie zasługuje również planszówka polskiej firmy Rebel, Wsiąść do pociągu: Europa (139 zł/ 1 zestaw), która zadowoli entuzjastów kolejnictwa oraz rodziców, którzy poprzez zabawę chcieliby przekazać swoim dzieciom wiedzę z zakresu geografii. W ofercie dla najmłodszych znalazły się natomiast: Rysostwory, Kolorki, W moim domku oraz Samochody.
Te oraz inne planszówki będą dostępne w sklepach Lidl Polska od 3 października.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.