Komunikaty PR

Portal MMO jednoczy fanów gier online

2020-05-01  |  14:23
Biuro prasowe
Kontakt

Jarosław Jasiński
SuperNova Interactive

Plac Kościuszki 9/15
50-028 Wrocław
office|supernovainteractive.pl| |office|supernovainteractive.pl
+48 506 940 239
https://portalmmo.pl

Gry multiplayer to gałęź rozgrywki która jednoczy. Dokładnie taka misja przyświeca twórcom Portalu MMO, który ma za zadanie tworzyć społeczność graczy wszelkiej maści tytułów online, a także dostarczać im świeżej porcji newsów i recenzji ich ulubionych produkcji. Co znajduje się w ofercie Portalu MMO?

Portal MMO to witryna traktująca o grach wideo, z nastawienie na produkcje online i multiplayer. Poza dostarczaniem bieżących informacji na temat branży gier, a także recenzowania interesujących produkcji, ma także kilka ciekawych funkcji, które zdecydowanie wyróżniają ją spośród innych dostępnych na rynku.

Pierwszym takim elementem jest rozbudowany system rankingów, który w bardzo zręczny sposób systematyzuje produkcje przeróżnych kategorii. Znalazło się w nim miejsce zarówno dla wysokobudżetowych produkcji MMO, najciekawszych premier na PC i konsolach, ale także dla klasycznych tytułów czy darmowych gier online.

Ranking dzieli się na wspomniane wyżej kategorie, w ramach których gry rywalizują z podobnymi sobie. Każda gra posiada także rozbudowaną kartę informacji. Poza opisem jest także galeria, materiały wideo i podobne produkcje. Gracze mogą również oddawać głosy w pojedynkach między grami, dzięki czemu wyłaniane są najlepsze propozycje w danym gatunku czy kategorii.

To wszystko składa się na kreowanie największej encyklopedii gier. Nie zapomniano w niej ani o klasycznych produkcjach, nadchodzących hitach czy darmowych grach z sieci. To o tyle interesujące, że można w łatwy sposób znaleźć nawet i niszową grę, która jednak przyciągnie do siebie na wiele długich i fascynujących godzin.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SuperNova Interactive
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Hobby Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.