Portal MMO jednoczy fanów gier online

Jarosław Jasiński
SuperNova Interactive
Plac Kościuszki 9/15
50-028 Wrocław
office|supernovainteractive.pl| |office|supernovainteractive.pl
+48 506 940 239
https://portalmmo.pl
Gry multiplayer to gałęź rozgrywki która jednoczy. Dokładnie taka misja przyświeca twórcom Portalu MMO, który ma za zadanie tworzyć społeczność graczy wszelkiej maści tytułów online, a także dostarczać im świeżej porcji newsów i recenzji ich ulubionych produkcji. Co znajduje się w ofercie Portalu MMO?
Portal MMO to witryna traktująca o grach wideo, z nastawienie na produkcje online i multiplayer. Poza dostarczaniem bieżących informacji na temat branży gier, a także recenzowania interesujących produkcji, ma także kilka ciekawych funkcji, które zdecydowanie wyróżniają ją spośród innych dostępnych na rynku.
Pierwszym takim elementem jest rozbudowany system rankingów, który w bardzo zręczny sposób systematyzuje produkcje przeróżnych kategorii. Znalazło się w nim miejsce zarówno dla wysokobudżetowych produkcji MMO, najciekawszych premier na PC i konsolach, ale także dla klasycznych tytułów czy darmowych gier online.
Ranking dzieli się na wspomniane wyżej kategorie, w ramach których gry rywalizują z podobnymi sobie. Każda gra posiada także rozbudowaną kartę informacji. Poza opisem jest także galeria, materiały wideo i podobne produkcje. Gracze mogą również oddawać głosy w pojedynkach między grami, dzięki czemu wyłaniane są najlepsze propozycje w danym gatunku czy kategorii.
To wszystko składa się na kreowanie największej encyklopedii gier. Nie zapomniano w niej ani o klasycznych produkcjach, nadchodzących hitach czy darmowych grach z sieci. To o tyle interesujące, że można w łatwy sposób znaleźć nawet i niszową grę, która jednak przyciągnie do siebie na wiele długich i fascynujących godzin.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.