Komunikaty PR

Portal MMO jednoczy fanów gier online

2020-05-01  |  14:23
Biuro prasowe
Kontakt

Jarosław Jasiński
SuperNova Interactive

Plac Kościuszki 9/15
50-028 Wrocław
office|supernovainteractive.pl| |office|supernovainteractive.pl
+48 506 940 239
https://portalmmo.pl

Gry multiplayer to gałęź rozgrywki która jednoczy. Dokładnie taka misja przyświeca twórcom Portalu MMO, który ma za zadanie tworzyć społeczność graczy wszelkiej maści tytułów online, a także dostarczać im świeżej porcji newsów i recenzji ich ulubionych produkcji. Co znajduje się w ofercie Portalu MMO?

Portal MMO to witryna traktująca o grach wideo, z nastawienie na produkcje online i multiplayer. Poza dostarczaniem bieżących informacji na temat branży gier, a także recenzowania interesujących produkcji, ma także kilka ciekawych funkcji, które zdecydowanie wyróżniają ją spośród innych dostępnych na rynku.

Pierwszym takim elementem jest rozbudowany system rankingów, który w bardzo zręczny sposób systematyzuje produkcje przeróżnych kategorii. Znalazło się w nim miejsce zarówno dla wysokobudżetowych produkcji MMO, najciekawszych premier na PC i konsolach, ale także dla klasycznych tytułów czy darmowych gier online.

Ranking dzieli się na wspomniane wyżej kategorie, w ramach których gry rywalizują z podobnymi sobie. Każda gra posiada także rozbudowaną kartę informacji. Poza opisem jest także galeria, materiały wideo i podobne produkcje. Gracze mogą również oddawać głosy w pojedynkach między grami, dzięki czemu wyłaniane są najlepsze propozycje w danym gatunku czy kategorii.

To wszystko składa się na kreowanie największej encyklopedii gier. Nie zapomniano w niej ani o klasycznych produkcjach, nadchodzących hitach czy darmowych grach z sieci. To o tyle interesujące, że można w łatwy sposób znaleźć nawet i niszową grę, która jednak przyciągnie do siebie na wiele długich i fascynujących godzin.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SuperNova Interactive
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby W Fuzji przygotujesz się na Święta i na stok Biuro prasowe
2024-11-21 | 15:45

W Fuzji przygotujesz się na Święta i na stok

Za oknami zaczęło robić się chłodno i wszyscy miłośnicy Świąt zaczęli już odliczanie do pierwszej gwiazdki, natomiast amatorzy sportów zimowych wypatrują białego puchu. Dla
Hobby Odkryj świat gier Scrabble, Pictionary, UNO i Blokus na festiwalu ALEgramy
2024-11-14 | 15:10

Odkryj świat gier Scrabble, Pictionary, UNO i Blokus na festiwalu ALEgramy

Gry planszowe i karciane to doskonała rozrywka dla każdego, bez względu na wiek, a także świetny sposób na wspólne spędzanie czasu. Będzie się można o tym przekonać,
Hobby Zimowe warsztaty w centrum handlowym Plejada! Wpadnij i poczuj magię Świąt!
2024-11-06 | 15:00

Zimowe warsztaty w centrum handlowym Plejada! Wpadnij i poczuj magię Świąt!

Rozpocznij świąteczne przygotowania z centrum handlowym Plejada! W każdą listopadową i grudniową sobotę czekają na was wyjątkowe atrakcje, podczas których zarówno dzieci,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.