„Praska Ślizgawka” coraz bliżej. Centrum Praskie Koneser zaprasza do zabawy
Zima coraz śmielej wkracza w krajobraz Warszawy, a na placu Konesera trwają ostatnie prace związane z montażem „Praskiej Ślizgawki”. To nieodłączny element scenerii zrewitalizowanej przestrzeni Centrum Praskiego Koneser podczas tej najchłodniejszej pory roku. Na szczęście piruety skutecznie rozgrzeją każdego – zwłaszcza że do dyspozycji małych i dużych łyżwiarzy będzie tafla o powierzchni niemal 350 m2. Lodowisko będzie otwarte codziennie w godzinach 8.45-22.00 (pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych). Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.
– „Praska Ślizgawka” już od lat wpisuje się w zimowy obraz Centrum Praskiego Koneser. Cieszymy się, że podobnie jak latem, pomimo znacznie niższych temperatur, plac Konesera tętni życiem. Zwłaszcza że nadchodzące Mikołajki, Boże Narodzenie i ferie szkolne to doskonały moment, by spędzić aktywnie czas, wspólnie bawiąc się z najbliższymi – mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor komercyjna Centrum Praskiego Koneser.
Wstęp na lodowisko to koszt 7 zł (za 75 minut). Tyle będzie trzeba też zapłacić za wypożyczenie łyżew. Specjalna oferta czeka jednak na klientów Centrum Praskiego Koneser – ci, po okazaniu paragonu na minimum 20 złotych z bieżącego dnia – będą mogli skorzystać zarówno z lodowiska, jak i wypożyczalni bezpłatnie (jeden paragon uprawnia jedną osobę do wejścia gratis). Oprócz tego, w dni powszednie (w godz. 10.15-14.30) dzieci do 10. roku życia, pod opieką osoby dorosłej, również wejdą na „Praską Ślizgawkę” za darmo. Oferowana będzie też usługa ostrzenia łyżew (10 zł), a także możliwość wypożyczenia chodzika (10 zł/30 min). Dodatkowe atrakcje na lodowisku przygotował też partner „Praskiej Ślizgawki” – PepsiCo Polska.
– Święta, to czas kojarzący się nie tylko z rodzinną atmosferą, ale też z nerwowym przygotowaniem i stresem czy wszystko uda się zrobić na czas. Jako zespół Pepsi chcielibyśmy pokazać, że świętować można po swojemu. 3 i 4 grudnia zapraszamy więc odwiedzających Konesera do strefy „Świątecznej Pocztówki Pepsi”, gdzie każdy będzie mógł przesłać swoim bliskim świąteczne życzenia. Od 16 grudnia do „Praskiej Ślizgawki” dołączy „Świąteczna Miejscówka Pepsi”, która w Koneserze otwarta będzie z przerwą świąteczną do 31 grudnia. „Miejscówka” w Koneserze to jedna z trzech – obok Katowic i Łodzi – lokalizacji, w których Pepsi zapraszać będzie konsumentów do wspólnego świętowania. Czekać na nich będą interaktywne konkursy z unikatowymi upominkami oraz specjalne, brandowane aranżacje zachęcające do wspólnych zdjęć – mówi Aleksandra Smolarczyk, Junior Brand Manager z PepsiCo Polska.
– Ponieważ warszawskie Biuro Główne PepsiCo Polska znajduje się właśnie przy placu Konesera naturalnym dla nas było zaproszenie do wspólnego świętowania właśnie tutaj. Od ponad 30 lat związani jesteśmy z Pragą – przez 25 lat Południe, a od maja tego roku Północ. Mamy nadzieję, że przygotowane przez zespół Pepsi atrakcje przypadną wszystkim odwiedzającym do gustu, a nasza pierwsza zima w Koneserze zostanie jak najlepiej zapamiętana – dodaje Aleksandra Wierzba, Specjalistka ds. Komunikacji i CSR z PepsiCo Polska.
Więcej informacji o „Praskiej Ślizgawce” i innych zimowych eventach w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na stronie internetowej koneser.eu oraz wydarzeniach na Facebooku.
***
Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej i zakupowej. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Boska Woda i Zagroda, Ferment Praski, frankie’s, ORZO, Koneser Grill czy Setki Powodów, a także unikatowe sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów, takie jak Centrum Twórcze Przerób-My. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji, to miejsce licznych wystaw, targów i różnego rodzaju wydarzeń oraz pokazów artystycznych. Centrum Praskie Koneser to jedno z najważniejszych miejsc na kulturalnej mapie Polski, w którym znajduje się Muzeum Polskiej Wódki, Muzeum Sztuki Fantastycznej, Fundacja Nova Ars Poloniae i nietuzinkowe galerie: Art Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart, Leonarda Art Gallery oraz Zwierz.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.
![Fotoplastikon w Centrum Praskim Koneser. Zobaczysz w nim Warszawę z dawnych lat Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1803175336,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Fotoplastikon w Centrum Praskim Koneser. Zobaczysz w nim Warszawę z dawnych lat
![Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper](/files/_uploaded/glownekonf_125353949,w_282,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper
![W Fuzji bije wakacyjne serce miasta!](/files/_uploaded/glownekonf_1428049366,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
W Fuzji bije wakacyjne serce miasta!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.