Komunikaty PR

„Praska Ślizgawka” coraz bliżej. Centrum Praskie Koneser zaprasza do zabawy

2022-11-29  |  01:00
Biuro prasowe

Zima coraz śmielej wkracza w krajobraz Warszawy, a na placu Konesera trwają ostatnie prace związane z montażem „Praskiej Ślizgawki”. To nieodłączny element scenerii zrewitalizowanej przestrzeni Centrum Praskiego Koneser podczas tej najchłodniejszej pory roku. Na szczęście piruety skutecznie rozgrzeją każdego – zwłaszcza że do dyspozycji małych i dużych łyżwiarzy będzie tafla o powierzchni niemal 350 m2. Lodowisko będzie otwarte codziennie w godzinach 8.45-22.00 (pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych). Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.

„Praska Ślizgawka” już od lat wpisuje się w zimowy obraz Centrum Praskiego Koneser. Cieszymy się, że podobnie jak latem, pomimo znacznie niższych temperatur, plac Konesera tętni życiem. Zwłaszcza że nadchodzące Mikołajki, Boże Narodzenie i ferie szkolne to doskonały moment, by spędzić aktywnie czas, wspólnie bawiąc się z najbliższymi – mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor komercyjna Centrum Praskiego Koneser.

Wstęp na lodowisko to koszt 7 zł (za 75 minut). Tyle będzie trzeba też zapłacić za wypożyczenie łyżew. Specjalna oferta czeka jednak na klientów Centrum Praskiego Koneser – ci, po okazaniu paragonu na minimum 20 złotych z bieżącego dnia – będą mogli skorzystać zarówno z lodowiska, jak i wypożyczalni bezpłatnie (jeden paragon uprawnia jedną osobę do wejścia gratis). Oprócz tego, w dni powszednie (w godz. 10.15-14.30) dzieci do 10. roku życia, pod opieką osoby dorosłej, również wejdą na „Praską Ślizgawkę” za darmo. Oferowana będzie też usługa ostrzenia łyżew (10 zł), a także możliwość wypożyczenia chodzika (10 zł/30 min). Dodatkowe atrakcje na lodowisku przygotował też partner „Praskiej Ślizgawki” – PepsiCo Polska.

– Święta, to czas kojarzący się nie tylko z rodzinną atmosferą, ale też z nerwowym przygotowaniem i stresem czy wszystko uda się zrobić na czas. Jako zespół Pepsi chcielibyśmy pokazać, że świętować można po swojemu. 3 i 4 grudnia zapraszamy więc odwiedzających Konesera do strefy „Świątecznej Pocztówki Pepsi”, gdzie każdy będzie mógł przesłać swoim bliskim świąteczne życzenia. Od 16 grudnia do „Praskiej Ślizgawki” dołączy „Świąteczna Miejscówka Pepsi”, która w Koneserze otwarta będzie z przerwą świąteczną do 31 grudnia. „Miejscówka” w Koneserze to jedna z trzech – obok Katowic i Łodzi – lokalizacji, w których Pepsi zapraszać będzie konsumentów do wspólnego świętowania. Czekać na nich będą interaktywne konkursy z unikatowymi upominkami oraz specjalne, brandowane aranżacje zachęcające do wspólnych zdjęć – mówi Aleksandra Smolarczyk, Junior Brand Manager z PepsiCo Polska. 

Ponieważ warszawskie Biuro Główne PepsiCo Polska znajduje się właśnie przy placu Konesera naturalnym dla nas było zaproszenie do wspólnego świętowania właśnie tutaj. Od ponad 30 lat związani jesteśmy z Pragą – przez 25 lat Południe, a od maja tego roku Północ. Mamy nadzieję, że przygotowane przez zespół Pepsi atrakcje przypadną wszystkim odwiedzającym do gustu, a nasza pierwsza zima w Koneserze zostanie jak najlepiej zapamiętana – dodaje Aleksandra Wierzba, Specjalistka ds. Komunikacji i CSR z PepsiCo Polska. 

Więcej informacji o „Praskiej Ślizgawce” i innych zimowych eventach w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na stronie internetowej koneser.eu oraz wydarzeniach na Facebooku.

***

Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej i zakupowej. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Boska Woda i Zagroda, Ferment Praski, frankie’s, ORZO, Koneser Grill czy Setki Powodów, a także unikatowe sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów, takie jak Centrum Twórcze Przerób-My. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji, to miejsce licznych wystaw, targów i różnego rodzaju wydarzeń oraz pokazów artystycznych. Centrum Praskie Koneser to jedno z najważniejszych miejsc na kulturalnej mapie Polski, w którym znajduje się Muzeum Polskiej Wódki, Muzeum Sztuki Fantastycznej, Fundacja Nova Ars Poloniae i nietuzinkowe galerie: Art Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart, Leonarda Art Gallery oraz Zwierz.

 

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

 

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Fotoplastikon w Centrum Praskim Koneser. Zobaczysz w nim Warszawę z dawnych lat Biuro prasowe
2024-07-19 | 13:45

Fotoplastikon w Centrum Praskim Koneser. Zobaczysz w nim Warszawę z dawnych lat

Centrum Praskie Koneser wraz ze spółką Pałac Saski, odpowiedzialną za odbudowę zachodniej pierzei Placu Piłsudskiego przygotowało nie lada atrakcję dla wielbicieli
Hobby Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper
2024-07-17 | 12:00

Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper

Domy na kółkach cieszą się popularnością za sprawą wolności podróżowania, którą oferują. Obojętnie, czy kupujemy nowy, czy odnawiamy używany pojazd kempingowy,
Hobby W Fuzji bije wakacyjne serce miasta!
2024-07-10 | 12:00

W Fuzji bije wakacyjne serce miasta!

Każdy wakacyjny tydzień w Fuzji to kolejna dawka pozytywnej energii i świetnej zabawy. Nie inaczej będzie i tym razem. W najbliższy piątek Fuzja zaprasza na seans filmowy w ramach tme

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.