Ruszyła muzyczna loteria Orbit® Refreshers.
Zabawę wspiera ambasadorka marki Young Leosia!
Z początkiem czerwca wystartowała muzyczna loteria Orbit® Refreshers! Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy dokonać zakupu przynajmniej jednego produktu Orbit® Refreshers: Tropical, Bubblemint lub Strawberry Lemon i zarejestrować paragon na stronie www.wygrajzorbit.pl/loteria. Zgłoszenie do loterii możliwe jest od 1 czerwca do końca 13 lipca 2024 roku. Każdy uczestnik może dokonać maksymalnie dziesięciu zgłoszeń w całym okresie przyjmowania zgłoszeń do loterii. Jeden uczestnik ma szansę wygrać jedną nagrodę w loterii.
Rozlosowanych zostanie:
• 6 nagród I stopnia - każda w postaci zestawu zawierającego Apple iPad Air, voucher na zakup rocznej subskrypcji aplikacji Djay Pro oraz wejściówkę na koncert Young Leosi!
• 30 nagród II stopnia - głośniki przenośne JBL Pulse 5 oraz bluzy zaprojektowane przy współpracy z artystką
• 300 nagród III stopnia - pakiety gum do żucia Orbit® oraz zestawy naklejek zaprojektowanych przy współpracy z Young Leosią
Muzyczna loteria to jedna z aktywności zaplanowanych w ramach współpracy z topową artystką młodego pokolenia – Young Leosią. Już teraz możemy zobaczyć kreacje z raperką w digital, social mediach (You Tube, Meta, TikTok) oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH i OOH w 18 największych polskich miastach. To nie koniec muzycznych atrakcji tego lata. Artystka w najbliższych miesiącach szykuje coś specjalnego – utwór muzyczny, inspirowany nowymi smakami gum Orbit® Refreshers. Więcej informacji, harmonogram losowań oraz regulamin loterii znajduje się na stronie www.wygrajzorbit.pl/loteria.
Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.
Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.